Tanıtım - İlk yıl

145 5 3
                                    

*Bu hikaye yazar dışında biri (yazarın arkadaşı) tarafından yazılmıştır..*

Adın: Lyra Elizabeth Weasley

Kan durumu: Safkan

Bina: Gryffindor

Patronus: Sonbahar baykuşu

Böcürt: Aileni kaybetmek

Görünüş: Kızıl saç, ela gözler, şeftali rengi yanaklar ve dudaklar

Anne: Molly
Baba: Arthur
Abiler: Bill, Charlie, Percy, Fred&George
İkiz: Ron
Kız kardeş: Ginny

Yakın arkadaşlar: Harry, Hermione, Neville, Luna..

Yeni girdiğin ortamlarda bile her zaman girişken ve dışa dönük biri olmuşsundur. Ailene, arkadaşlarına ve sevdiklerine karşı sevecen, tatlı ve eğlenceli bir kızsın. Fakat nefret ettiklerine ya da sana ve sevdiklerine kötü davranan her hangi birine kim olursa olsun başka bir yüzünü gösterebiliyorsun.

Not:
Lw: Lyra Weasley
Hp: Harry Potter
Hg: Hermione Granger
Rw: Ron Weasley
Gw: Ginny Weasley
Dm: Draco Malfoy
Nl: Neville Longbottom
Ll: Luna Lovegood
Fw: Fred Weasley
Gw: George Weasley
Mw: Molly Weasley
Aw: Arthur Weasley
Cd: Cedric Diggory
Cc: Cho Chang
Lb: Lavender Brown
Ad: Albus Dumbledore
McG: McGonnagall
Ss: Severus Snape
Jp: James Potter
Lp/Le: Lily Potter/Evans
Sb: Sirius Black
Rl: Remus Lupin
Gerisini tahmin edersiniz...

Saat öğlene geliyordu. Ginny ile odalarımız aynıydı. Ben 11 yaşında, Ginny ise 10 yaşındaydı. Annemin, "Kahvaltı hazır aşağı gelin!" diye bağırmasıyla uyandık. Ginny bi anda sevinçle yataktan fırladı. Hemen en sevdiği kırmızı kazağını giyindi ve kısa saçlarını taradı, aşağı indi. O sırada ben anca uyanabiliyordum. Bi anda Fred ve George içeri girdi.

Fw: Naber bücürük??
Gw: Hadi uyan!
Fw: Hogwarts'a gidiyorsun,
Gw: İlk yılın! Hadi kalk!!

Birbirlerini tamamlıyorlardı. Beni dürtüp uyandırdılar, çaresizce kalktım ve onları odadan çıkartıp üstümü değiştirdim.

....................

Mw: Hadi otur Lyra.
Rw: Fred..George..orası güzel mi?
Fw: Hayatında göreceğin,
Gw: En güzel yer olacak.

....................

KingsCross İstanyonu'na geldik ve 8 turuncu kafa olarak içeri girdik.

Hp: Şey.. afedersiniz.. merhaba.. platforma gitmeme yardımcı olabilir misiniz?
Mw: Merhaba tatlım, benim oğlum Ron ve kızım Lyra'nın da ilk yılı. Gel sana göstereyim. 9 ve 10 arasındaki duvara dümdüz koşmanız gerek.

Duvardan üçümüz geçtik ve Hogwarts Express'ine bindik. Boş bir oda bulup yerleştik.

Lw: Ee ben Lyra Elizabeth Weasley, şu şey de ikizim Ron Weasley.
Rw: Şu şey mi?!

Dikkate almadım ve konuşmama devam ettim.

Lw: Vee sen kimsin?
Hp: Ben Harry, Harry Potter.
Rw: P-peki şu y-yara izi...

Alnına düşen saçlarını yukarı kaldırdı. Ron ile gözlerimizi şaşkınlıkla açtık ve yara izine dikkatlice baktık. Anlatılanlardaki gibi şimşek şeklindeydi.
Biraz sonra odaya bi kız geldi. Çok hoş bir kızdı sadece saçları biraz kabarıktı.

Hg: Ah merhaba, bi çocuğun kurbağası kaybolmuş, Trevor, onu gören oldu mu?
Lw: Hayır görmedik, sen kimsin?

Gururlu bir tavırla,

Hg: Ben Hermione Granger, ve siz de...
Lw: Lyra Weasley,
Rw: Ron Weasley.
Hp: Harry Potte-

Sözünü kesip çığlıkla,

Hg: SEN HARRY POTTER MISIN?!
Hp: Ş-şey evet..

....................

Profesör'ü beklerken yanımıza sarışın yakışıklı bi çocuk geldi, gerçekten yakışıklıydı, inkar edemem ama bi o kadar da zorba ve kötüydü.

Dm: Demek Harry Potter ha? Hem de Hogwarts'ta? Ben Malfoy, Draco Malfoy.

Arkadan birkaç kişi fısıltıyla,
: Harry Potter mı???

Harry'ye bakarak benimle konuşmaya başladı.

Dm: Kızıl saçlar, eski bir cübbe...hah! Bir Weasley olmalısın?

Ben konuşmaya başlayınca yüzüme döndü.

Lw: Evet Malfoy, ben bir Weasley'yim ve gurur da duyuyorum. Peki sen insanları giyimlerine göre yargılamaktan gurur duyuyor musun?

Birkaç saniye sessizlik oldu, o küçük yaşımda bunu söylediğime inanmıyorum, o tam konuşacakken yine o prof geldi ve bizi Büyük Salon'dan içeri soktu. Sürekli birbirimize pis pis bakış atıyorduk ama bu mutlu anımı bozamazdı, bozamadı da.

....................

McG: Evet, bi bakalım... Lyra Weasley!

Birkaç basamak yukarı çıktım ve tabureye oturdum, ardından Prof McGonnagall Seçmen Şapka'yı kafama koydu ve şapka "Gryffindor!" diye bağırdı ve gry masasında bir alkış koptu. Masaya, abilerimin ve Ron'un yanına koşarak geçtim ve yanlarına oturdum. Ardından diğer öğrenciler seçildi, şapka Harry'yi seçerken ne kadar zorlansa da sonunda Gryffindor'a yolladı ve o da yanımıza geldi.

....................

Lw: Ron! Dikkat et!
Hp: Lyra! Herm! Durun, sakın kıpırdamayın.

Ron, atın kırılmasıyla yere yığıldı. Şah mat olmuştu ama Ron iyi değildi. Harry çok soğukkanlıydı.

Hp: Gitmeliyim...
Hg: Bunu yapabilirsin Harry. Çok güçlü bir büyücüsün
Hp: Sizin kadar değil-
Lw: Cadı demedi, büyücü dedi. O yüzden şimdi cesaretini topla ve şu merdivenlerden in, sen HARRY POTTER'sın!
Hp: Tamam yapacağım, teşekkür ederim.

Sarıldık ve Harry ilerleyerek gözden kayboldu. Birkaç dakika sonra ondan ses alamayınca yanına gittim, Hermione ise Ron'a yardım ediyordu. Yerde baygın bir şekilde yatan Harry'yi gördüm. Elinin ucunda ise felsefe taşı duruyordu. Hemen onu büyü ile kaldırdım, Hermione'nin yanına gittim. Telaşlanmıştı, ona sakin olmasını söyledim ve Harry ile Ron'u alıp buradan çıktık.

....................

Ad: Son olarak Lyra'ya dostlarına gösterdiği yardımdan, onları her daim desteklemesinden ve cesaretlendirmesinden dolayı gryffindor'a 20 bina puanı. Bu yüzden bayraklar değişsin, yılın bina kupası kazananı GRYFFINDOR!

Salonda alkışlar koptu, sly masasındaki draco'yu gördüm. Çok pis somurtuyordu.
Harry ile alkışlarken göz göze geldik. Kepler uçuyordu, öğrenciler çığlık çığlıya alkışlarken benim için zaman durmuştu, birkaç saniye öylece bakıştık... Saatler gibi gelmişti...


Umarım ilk bölümü beğenmişsinizdir, bu bölümde sadece nasıl tanıştıklarını ve nasıl bir ilişki kurduklarını belirtmek istedim. Sonraki bölümde karakterler 5. sınıf olarak hikaye başlamış olacak. 5. kitapta cedric ölmemiş olacak ve lanetli çocuk kitabında cedric ölmeyince olanların gerçek olma ihtimali var.
Beğenirseniz oylayıp yorum yaparsanız çok sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim.
Görüşürüz... 💗

Lyra Elizabeth WeasleyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin