«~ 𝑲𝒓𝒗𝒂𝒗𝒊 𝒁𝒂𝒍𝒂𝒛𝒂𝒌 ~> | 1. 𝐷𝑖𝑜 |
-------------------------------------------Vriskovi. Plač. Koraci. Sve se čulo i tačno se znalo da je došao kraj. Kraj naših života.
<------- 2 𝐷𝑎𝑛𝑎 𝑃𝑟𝑖𝑗𝑒 ------->
Džek: Pozdrav. Ja sam Džek, dobrodošli u moj novi klip. Za danas, idemo na kampovanje- prekinula ga je Nikol, njegova visegodisnja drugarica.
Nikol: Zašto moraš baš sve da snimaš?
Džek: Pa, da bih obeležio ove trenutke, treba ih pamtiti. Neću dobiti drugu priliku, jednom se umire.
Nikol: Zar se ne kaže jednom se živi?
Džek: Ne, život postoji i nakon smrti, samo jednom se umire.
Dženifer: Jao, nemojte da se prepirete već pakujte stvari!
Andrew: Dženifer je u pravu, požurite! Nemamo vremena, zatvoriće glavne puteve.
Džek: Tu ste u pravu, mada ja sam ionako već spreman, tako da možemo krenuti. Svi spremni?
Andrew, Dženifer i Nikol: Spremni, ulazite!<---------------------------------------->
I tako su krenuli na mesto kampovanja. Bili su sretni, a ja ću vam reći poneku informaciju o našim glavnim likovima. Džek ima 19 godina i ima svoj YouTube kanal. Zaista je popularan, i poznat je u školi. Takođe zarađuje nešto malo od toga. U vezi je sa Dženifer, koju je upoznao kad je imao 17 godina, i od tada du zajedno. Nikol ima 18 godina i voli da planinari i da pliva. Nema neke naročite talente, ali je odličan đak. Njen dečko je Andrew, a njih dvoje su od malena zajedno. U vezi su od njihove 15. godine. Andrew je naočit mladić, sportske građe koji ima 19 godina. Kao sto rekoh, njegova devojka je Nikol. Trenira košarku od 13. godine, mnogo je brz i okretljiv. A ostala nam je jos Dženifer. Ona je živahna devojka koja ima 19 godina. Ona voli da provodi vreme sa svojim deckom u prirodi. To bi bio kraj opisa naših likova, a nastavljamo u idućem delu!
YOU ARE READING
<~ 𝑲𝒓𝒗𝒂𝒗𝒊 𝒁𝒂𝒍𝒂𝒛𝒂𝒌 ~>
Horror"Krvavi Zalazak" je novela koja se bazira na 4 tinejdžera, koji su odlucili krenuti na kampovanje. Ono sto nisu znali je da je u blizini tog mesta, postojala laboratorija koja je stravično pogrešila u stvaranju novog stvorenja. To stvorenje sada tra...