𝑶𝒔𝒎𝒊 𝑫𝒆𝒐

19 5 0
                                    

<- 𝑲𝒓𝒗𝒂𝒗𝒊 𝒁𝒂𝒍𝒂𝒛𝒂𝒌 -> | 8. 𝑫𝒆𝒐
------------------------------------------------------------------

Dorothy je napustila stan. Nikol idalje hrani dete i razmislja sta bi trebala poduzeti u vezi Aferbegta. Ne moze ostati na slobodi, nema teoretske sanse. Ne sme. Zamislila se i u medjuvremenu dete je bilo sito. Krenula je obicna potreba dece, san. Uzela je malenu u narucje i pevala uspavanke. Kad ju je uspavala, pozvala je njenu majku da je pricuva da ona "kupi namirnice". Imala je druge namere, a za namirnice je pozvala poznanicu iz srednje ciji je broj sacuvala na mobilni.

<--- 𝑃𝑟𝑎𝑣𝑒 𝑁𝑎𝑚𝑒𝑟𝑒 --->

Odlucila je obratiti se njenim prijateljima koji su je vozili u bolnicu. Zelela im je ispricati i traziti savet. Pozvala je taksi dok je sedela na klupi. Idalje se dvoumila da li je zaista pametno da to uradi, ali je vec odlucila i tako ce biti. Inace, trebalo bih da kazem njihova imena. Imena su im Emily i James. Taksi je stigao, i uputili su se na mesto imena "Star Caffe".

<--- 𝑈 𝐶𝑎𝑓𝑓𝑒-𝑢 --->

James: Okej, Nikol, ne zoves nas bez razloga zar ne? Mislim, da nesto ne stima. Slobodno reci sta, saslusacemo te.
Emily: Tako je, reci sta si imala!
Nikol: Pa, slusajte. Nisam luda. Videla sam to- ( ispricala im je sve, skraticemo ovaj deo razgovora).
Zacudjeno je pogledase i rekose: Zasto nam to pre nisi rekla? Vidimo ti podocnjake, da li uopste spavas?
Nikol: Nije bitni spavam li ili ne, bitno je da ne znam sta uraditi po pitanju Aferbegta. Imate li savet?
James: Pa, policija nam ne bi poverovala. Trebali bismo pogledati dnevnik koji si ponela sa sobom. Mozda su naucnici ostavili nesto bitno tamo. Pogledaj dzepove.
Nikol potapsa svoje dzepove, i osetila je kovertu. Znala je da je Dorothy ostavila novac. Ovo ce im pomoci, odlucili su uciniti kako je James rekao, ali sutra u isto vreme.
------------------------------------------------------------------

&lt;~ 𝑲𝒓𝒗𝒂𝒗𝒊 𝒁𝒂𝒍𝒂𝒛𝒂𝒌 ~&gt;Where stories live. Discover now