«~ 𝑲𝒓𝒗𝒂𝒗𝒊 𝒁𝒂𝒍𝒂𝒛𝒂𝒌 ~» | 3. 𝑫𝒊𝒐
-------------------------------------------Ujutro, ustali su i obavili normalne poslove. Doručkovali su, i spremili se za tadasnji dan. Krenuli su na planinu gde se one noci nalazilo stvorenje. Sve je islo glatko, putem su se zezali i nisu razmisljali ni o cemu.
Penjali su se neko vreme, i vec postaje zamorno. Odlucili su kad naprave iducih 100 metara, da ce uzeti pauzu. I ipak, idalje su se smejali na sav glas i zezali se putem. Stali su kod jednog ogromnog kamena, koji je obavijen drvecem pa se stvorila hladovina. Nakon par minuta, nastavili su njihov put.
Priblizavali su se vrhu, i vazduh je bio sve redji. Smireno su se priblizavali i konacno su stigli. Pogled je bio ocaravajuc. Mogli su videti sume i reke, sve dok se ne bi spojile sa linijom horizonta. Ostali su onde neko vreme i vratili se nazad. Ono sto nisu znali, je da je stvorenje celo vreme gledalo. Uvek ih je imao na oku, uvek korak ispred. Za sada, dobro su zavrsili sa tim da su mogli umreti u roku sekunde. Ali, nisu. Naprotiv, sigurno su se vratili u kamp.
<--- 𝑻𝒆 𝑽𝒆𝒄̌𝒆𝒓𝒊 --->
Noc jos nije nastupila. Priblizavao se zalazak sunca. Nebo je bilo divno, a nasi parovi su seli i zapalili vatru. Odlucili su peci rostilj i uzivati u toj noci.
Nikol: Hajde da pricamo price!
Andrew: Stvarno, ali stvarno? Nikol, mi smo punoletni. Zasto bismo pricali price?
Dženifer: Dobra ideja! Sta mislis ti Džek?
Džek: Ideja je interesantna, a ti Andrew se malo previse opires, zar se bojis strasnih prica?
Andrew: Ne bojim se, jednostavno su glupe.Uz hezitaciju, Andrew je pristao i pricali su price dok nisu odlucili da treba da ide da se spava. Aferbegt opet nije stigao da ide u akciju pre zalaska, tako da su se ponovo izvukli. Ali, da li je to stvarno dobra stvar?
KAMU SEDANG MEMBACA
<~ 𝑲𝒓𝒗𝒂𝒗𝒊 𝒁𝒂𝒍𝒂𝒛𝒂𝒌 ~>
Horor"Krvavi Zalazak" je novela koja se bazira na 4 tinejdžera, koji su odlucili krenuti na kampovanje. Ono sto nisu znali je da je u blizini tog mesta, postojala laboratorija koja je stravično pogrešila u stvaranju novog stvorenja. To stvorenje sada tra...