<~ 𝑪𝒆𝒕𝒗𝒓𝒕𝒊 𝑫𝒆𝒐 ~> | 4. 𝑫𝒊𝒐
------------------------------------------------------------------Osvanulo je jutro. Nisu znali sta ce raditi, odlucili su ostati i pecati. To im je bila najveca greska. U medjuvremenu, Andrew je otisao do mesta gde ima signal, da dozove par prijatelja da im se pridruze.
<--- Razgovor Andrew-a i nepoznatih --->
Andrew: Dolazite ovde, znate mesto. Sve je savrseno, kamp je osiguran i pripremamo rostilj. Dodjite da uzivamo.
Nepoznati glas: Dolazimo, ali tek navecer. Imamo posla danas, ali bas dosta posla. Docicemo pre zalaska sunca, to je sigurno.
Andrew: Bas romanticno..samo dodjite, to je to. Sretno na poslu, uzivajte.Onda se samo cuo zvuk prekida telefonskog razgovora. Zavrsili su taj razgovor.
<--- Nazad u kampu --->
Nikol: Ajde Dzek, vuci! - Dzek je izvukao jos jednu ribu. Pored njih se nalazila vec pretrpana kanta.
Dzenifer: Oh, hej Andrew, kako je bilo?
Andrew: Docice uskoro, ne brini se. Uskoro cemo svi biti tu.
Dzenifer: Drago mi je da je tako, a pogle sto im je veselo..
Nikol: Sta fali? - rekla je to dok je gledala u Dzeka koji skace u reku da se rashladi, jer je bila vrucina. Dzek ima jako misicavo telo, pa znamo da je gledala sa razlogom.<--- 𝑼 𝑴𝒆𝒅𝒋𝒖𝒗𝒓𝒆𝒎𝒆𝒏𝒖 --->
Zalazak sunca se blizio. Aferbegt je izasao. Nepoznati jos nisu stigli.
Dok su oni rostiljali i pekli ribu, Aferbegt je smisljao plan kako da ubije sve. Ono sto vam nisam rekao, je to da je Nikol trudna, ali nikome nije rekla. Zelela je da ih iznenadi nakon kampovanja. Dzek je krenuo da obavi nuzdu, jer nije mogao da izdrzi.
Odjednom, zacuo se vrisak, muzevan vrisak. Svi su se zaprepastili, a Andrew je krenuo da proveri, ali je Aferbegt je bio brzi. Ubio ga je na licu mesta. Pao je direktno na vatru. Nikol i Dzenifer su pokusale da pobegnu, ali nisu uspele. Sta li se njima dogodilo? Saznacemo u nastavku.
------------------------------------------------------------------
YOU ARE READING
<~ 𝑲𝒓𝒗𝒂𝒗𝒊 𝒁𝒂𝒍𝒂𝒛𝒂𝒌 ~>
Horror"Krvavi Zalazak" je novela koja se bazira na 4 tinejdžera, koji su odlucili krenuti na kampovanje. Ono sto nisu znali je da je u blizini tog mesta, postojala laboratorija koja je stravično pogrešila u stvaranju novog stvorenja. To stvorenje sada tra...