𝑫𝒓𝒖𝒈𝒊 𝑫𝒆𝒐

31 6 0
                                    

«~ 𝑲𝒓𝒗𝒂𝒗𝒊 𝒁𝒂𝒍𝒂𝒛𝒂𝒌 ~» | 2. 𝑫𝒊𝒐
<----------------------------------------->

Vozili su se smireno. Atmosfera je bila sasvim okej, i nije bilo problema u saobracaju. Sve je islo glatko. Sve dok nisu stigli. U pocetku, osecali su jezu i uvek su osecali taj osecaj kao da ih neko gleda. Zanemarili su ga, i to im je najveca greska u zivotu. Taj osecaj im je govorio da se ispred, ili iza, nalazi opasnost. Rec je o Laboratoriskoj nesreci, gde je tim naucnika slucajno stvorio stvorenje koje je jace od covjeka u svakom njegovom aspektu.

<--- 𝑳𝒂𝒃𝒐𝒓𝒂𝒕𝒐𝒓𝒊𝒋𝒔𝒌𝒂 𝑵𝒆𝒔𝒓𝒆𝒄𝒂 --->

Pronadjen je jedan dnevnik, u blizini tog laboratorijuma. Dnevnik je sav bio ispisan, urednim i lepim rukopisom. Ali zapisi su bili uznemirujuci. Opisivali su to stvorenje, i nacin na koje ono lovi. Kad bi krenuo zalazak Sunca, ono bi naslo plen i osmislilo plan. Obicno posao zavrsi bez problema i zavrsi ga pre zalaska. CIA se umesala u ovo i uzela sve pod svoju ruku i, naravno, niko nije znao za postojanje ovog stvorenja. Dali su mu ime Aferbegt, koje ni oni ne znaju kako je nastalo.

<--- 𝑮𝒍𝒂𝒗𝒏𝒂 𝑷𝒓𝒊𝒄𝒂 --->

Dzek: Ovde bi trebali staviti kamp, blizu je reke.
Nikol: U pravu si, voda nam moze samo pomoci.

Postavili su kamp, zapalili vatru i razgovarali. Svako je otisao do svog partnera, i tako smo imali 2 para pored vatre. Lep prizor. Imali su srece sto je Aferbegt zalutao i izgubio se, jer nema najbolju kordinaciju kad ne cuje zvukove. Prakticno je slep, ali vidi. Otisli su spavati. Aferbegt je osmatrao plen sa planine, koja svuda ima drvece. Niko ga nije primetio. Nekim cudom, otisao je. Nisu ni znali koliko su blizu smrti bili. Ujutro, nastavili su sa aktivnostima. Krenuli su na planinarenje.
------------------------------------------------------------------

&lt;~ 𝑲𝒓𝒗𝒂𝒗𝒊 𝒁𝒂𝒍𝒂𝒛𝒂𝒌 ~&gt;Where stories live. Discover now