1: Noi doi

36 1 0
                                    

Liniștea mă omoară. Stăm unul in fața celuilalt sperând că cineva va tăia tensiunea dintre noi. Mă văd silită să încep eu.

-Nu trebuia să-l lovești pe Mark.

-Mark și-a meritat-o. Îmi răspunde aproape instantaneu.

-Ron nu-ți va ierta asta! Sam, afacerea ta va fi compromisă!

-Emily, mie nu-mi pasă de afacere!! Când mă gândesc că acel gândac și-a permis să-ți vorbească așa...

Sam își trecu mâna prin păr, vizibil nervos de evenimentul din seara asta. Un angajat îmi spuse " pisicuță" .

L-am plesnit chiar în acel moment, dar ajunse deja și la urechile lui Sam, care îl luă la bătaie.

L- am văzut pe Sam scos din minți pentru prima dată.

-Accept unele lucruri, Emily. Chiar nu mă obosesc să le răspund, uneori. Dar nimeni, nimeni nu se atinge sau îi vorbește în așa fel iubitei mele!

Accentuă" iubitei mele". Faptul că accentuează aceste cuvinte îmi amintește de ce îl iubesc atât de mult, de ce îl ador.

Veni lângă mine. Îmi luă mâinile și mi le sărută, apoi mă privi.

-Emily, tu ești cea mai de preț. Dintre toate diamantele pe care le am, cu care mă mândresc, tu ești cel mai important din viața mea!!

Îmi ridică bărbia, mă alintă cu atingerea lui pe obraz, apoi îmi cuprinse buzele într-un sărut înflăcărat.

Îmi puse mâinile pe pieptul său. Mă ridică pe talia sa și mă puse pe pat , sărutându-mă în continuare.

Hainele mele dispărură, iar cămașa sa rămase fară nasturi.

Coborî cu săruturile spre gât și-apoi mâna sa stângă făcu contact cu coapsa mea și îmi gâdilă simțurile plimbându-și buzele de-a lungul abdomenului meu, de-al lungul întregului trup.

Eu îi mușc lobul urechii drepte, iar el îmi desprinse părul din coc.

Se joacă cu șuvițele mele și-mi șoptește: Te iubesc!

Buzele sale îmi cotropesc din nou simțurile, acum mult mai doritoare, flămânde și însetate de putere.

Spre dimineață ploaia apăru, întunecând cerul. Picurii violenți, care se prăbușeau în fereastră, mă treziseră.

Sam adormi avându-mă strâns în brațe. Nu am putut să mă ridic din pat, ținându-mi talia lângă el, practic eram la dorințele lui .

M-am foit puțin, iar el mă trase mai înspre el. Am ajuns cu mâna dreaptă pe pieptul său bine definit, cu capul pe brațul său, cu buzele la un centimetru distanță de ale sale.

-Te sfătuiesc să le săruți. Îmi șopti având un zâmbet micuț în colțul gurii.

Era treaz!

Îl lovesc ușor peste umăr și mă ridic.

El mă trage înapoi. Îmi ține mâinile și revine asupra mea.

Săruturi dominante, atingeri prea rafinate...

-Sam.. de abia m-am trezit. Îi spun, răspunzându-i sărutărilor.

El chicoti. Îmi luă fața în mâini și mă privi.

-M-aș putea lipsi de toate, Emily. De toate! Dar nu și de ochii tăi.

-Înseamnă că te vei întrista. Îi spun. Trebuie să mă duc la Jenna.

Sam se strâmbă. El și Jenna nu se înteleg. Hmm.. ar trebui să fac ceva în privința asta.

Bătăile inimiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum