Aleksi
Euroviisujen jälkeen kaikki on jotenkin alkanut alusta. Jätin tyttöystäväni, ostin koiran, muutin lähemmäs studiota ja ihastuin. Ihastumiseni ei ollut tavallinen minulle koska olen aina luullut olevani hetero. Eli voitte siitä päätellä että olin ihastunut mieheen. "Voi vittu" tokaisin itsekseni. Olin taas myöhässä treeneistä. Ruokin nopeasti koirani, Rillan ja melkein juoksin autolleni. Astuin auton sisälle ja kun yritin käynnistää autoa se ei lähtenyt käyntiin "voi vittujen vittu. Tää tästä vielä puuttu" kirosin itsekseni. Niinkuin sanoin jo aikasemmin että olin muuttanut lähemmäs studiota niin pystyin hyvin kävelemään studiolle, mutta myöhästyisin kuitenkin vielä ennemmän. Päätin laittaa viestiä jätkille.
Apinalauma
Aleksi (minä): sori jätkät, auto ei lähe käyntiin niin myöhästyn aika paljon.
Tommi🐻: Okei ei se haittaa. Haluutko että ootetaan sua vai alotetaanko jo treenit?
Porko🍻: Aleksi ootko varma et toi on se syy miks myöhästyt😏?
Aleksi (minä): vittu sun kaa porko. Ja tommi voitte kyl alottaa ilman mua.
Tommi🐻: Okei.Olli
katsoin meidän bändin ryhmän viestejä. Aleksi näköjään myöhästyy ja porko jotain vittuilee siellä. Aika perus.
Euroviisuista on nyt pari kuukautta. Euroviisuissa mun tunteet Aleksia kohtaan selkeni. Olin niin kusessa siihen jätkään kun olla ja voi. Aleksi oli myös jättänyt hänen tyttöystävän. "Olliiii!! haloo!?" Joonas heilui jotain edessäni. Olin näköjään ihan ajatuksissani. "Mitä nyt!" melkein huusin Joonakselle. "Tule nyt. Alotetaan treenit." Siinä samassa Joel heittää bassoni mun päälle. "Saatanan hullu" huudahdan Joelille. Huomaan kuitenkin että saan viestin. Aleksilta.
Aleksi❤️: Moro. Tehtäskö tänää jotain yhessä?
Olli (minä): Tottakai! tulenko vaikka treenejen jälkeen mun luo niin mietitään siellä sit et mitä tehdään?
Aleksi❤️: Joo sopiihan se :).Miksiköhän Aleksi haluisin tehdä jotain just mun kanssa? No en kyllä valitakkaan. Siinä samassa kuulen oven avautuvan ja Aleksi astuu sisään. Meillä oli pitkä katse kontakti tuon täydellisen pörröpään kanssa. "Moi Alestus" sain sanottua. "Mikä vitun Alestus?" Joel kysyi. "En itekkää tiiä, mutta se kuulosti vaan söpöltä". Aleksi vain hymyili ja käveli keittiöön jossa Niko ja Tommi oli. Kävelin treeni tilaan Joonaksen ja Joelin perässä. Kun Ale tuli treeni tilaan perhoset palasivat vatsaani. "Olli voiks sä hakee Tommin tuolta keittistä. Ku pitäs äänittää sen rumpuja" Aleksi sanoo. "Joo voin mä" vastasin ja Aleksi istui hänen työtuolille ja hymyili minulle samalla laittaen kuulokkeet korvilleen.
Aleksi
Olin kerännyt rohkeuttani ja kysynyt Ollilta että haluaako hän tehdä mun kanssa jotain tänään. Olli ihme kyllä suostui. Nyt istun studion treeni tilassa ja alettiin äänittää Tommin rumpuja.
Saatiin vihdoinkin työt purkkiin ja menin sohvalle istumaan. Olli tuli viereeni istumaan."lähettäiskö kohta sun luo" kysyin. "Ei vielä. Tässä on hyvä" Olli sanoi ja nojasi minuun. Olli oli niin söpön näköinen siinä. Tästä illasta tulisi varmaan ikimuistoinen.
Joonas
Olin jäänyt vielä studoille rämpyttelemään kitaraani. Näköjään Olli ja Ale ei ollut tajunnut sitä. Olihan ne söpöjä. Olikohan he yhdessä? No kuitenkin päätin yrittää livistää studiolta ilman että Olli ja Aleksi huomaisi minut. Kuitenkin jäin kiinni kun kaaduin juostessani eteiseen.
•
•
•
päätin nyt alottaa tällasen Oleksin. Tää on sit eka kerta ku kirjotan jotain tällasta joten ei oo varmaa hirveen hyvä😂.Words: 492
YOU ARE READING
𝐘𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐓𝐡𝐞 𝐒𝐰𝐞𝐞𝐭𝐞𝐬𝐭 𝐈 𝐄𝐯𝐞𝐫 𝐓𝐚𝐬𝐭𝐞𝐝 | 𝐎𝐥𝐞𝐤𝐬𝐢
FanfictionMitä tapahtuu kun kaksi bändiläistä rakastuu toisiinsa? Huom! tarinaa tulee vaan viikonloppuna ja JOSKUS viikolla. Lomalla satelee uusia osia millon vaan. !Tw! boyxboy Seksi itsetuhoisuus kiroilua alkoholi