6. Ollin exä

78 0 2
                                    

Olli

Heräsin aamulla Aleksi vieressäni. Hän tuhisi sikeästi rintakehääni vasten. Otin puhelimeni ja avasin Whatsapin. Olin taas alkanut saada viestejä exältäni. Säpsähdin kun Aleksi sanoi "Huomenta kulta. Mitä sä teet?" Mietin hetken mitä vastata kunnes päätin kertoa Aleksille totuuden. "Tota... Aleksi. Mulla ois vähän kerrottava..." Selitin. "Juu, kerro vaan" Aleksi vastasi ja antoi suukon otsalleni.

"Ennen meidän suhdetta, siis monta kuukautta ennen, olin tosi myrkyllisessä suhteessa erään naisen kanssa. Hän oli kerran salaa kuvannut kun harrastimme seksiä ja nyt hän uhkaa julkaista ne nettiin jos en maksa hänelle 8000 euroa." Selitin Aleksille. Aleksi oli vain hiljaa kunnes hän kaappasi minut tiukkaan halaukseen. "Mitä ajattelit tehdä?" Aleksi kysyi irrotautuessaan halista. "En oikein tiedä. Voisin toki ilmoittaa poliisille mutta en tiiä uskallanko. Varmaan maksan sille ämmälle ne rahat vaan." Sanoin. "Okei. Voin kyllä lainaa sulle vähän rahaa" Aleksi sanoi ja hymyili söpösti minulle. Ai että rakastin tuota Dj:tä. "Huhuu Ollukka?" Aleksi sanoi ja heilutti kättä naamani edessä. "Aa joo jäin ajattelemaan jotain. Mut kiitti rakas mut pärjään kyl ite". vastasin ja annoin hennon suukon tuon poskelle.

Aleksi

Olli oli vaakuuttanut minulle että hän pärjäisi ilman mun apua rahoissa. "Tein meille aamupalaa" Olli sanoi ja istui viereeni sohvalle. "Kiitos rakas" sanoin ja istuin sohvalta Ollin syliin. "Siihen sitten tulit". Olli sanoi naurahtaen. "Joo" vastasin ylpeästi.

"Mikä sen sun exän nimi on?" Päätin kysyä Ollilta. "Jessica Korpi" Olli vastasi ja mutusti leipäänsä. "Okei. Kauan olitte yhdessä?" Utelin Ollilta. "Öö joku kaks vuotta." Olli vastasi ja nosti katseensa leivästään minuun. "Okei". vastasin ja menin lähemmäksi Ollia. Halasin häntä tiukasti. "Huomenna on muuten pitkästä aikaa treenit" Olli sanoi. "Ai nii. Oon iha unohtanu" Vastasin. "Oot tainu unohtaa jotain muutakin" Olli selitti ja kiinnitti katseensa Rillaan joka makasi sohvan vieressä. "Voi ei! en oo vieny Rillaa lenkille yli kahteen päivään!!" Panikoin. "Nii et ookkaa. Mut mä oon" Olli vastasi ylpeästi. "M-mut missä välissä?" Kysyin hämmentyneenä. "Taikuri ei paljasta sen temppuja" Olli selitti ja virnisti.



Tästä tuli aika paska ja lyhyt mut kertokaa ihmees mp tästä tarinasta! :)

Words: 332

𝐘𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐓𝐡𝐞 𝐒𝐰𝐞𝐞𝐭𝐞𝐬𝐭 𝐈 𝐄𝐯𝐞𝐫 𝐓𝐚𝐬𝐭𝐞𝐝 | 𝐎𝐥𝐞𝐤𝐬𝐢Where stories live. Discover now