Aleksi
Heräsin puoli alasti olevan Ollin päältä. En ollut hetkeen nukkunut näin hyvin. "Huomenta kulta" Kuulin altani. Katsoin Olliin hymyillen ja vastasin "Huomenta. Sulla on söpö aamu ääni". Olli vain hymyili minulle ja alkoin selata puhelintaan. Tänään olisi vapaa päivä. "Mitä tehtäis tänää ku on vapaa päivä?" Kysyn Ollilta joka katsoi keskittyneenä puhelintaan. "Öö en tiiä. Mulle käy kaikki kunhan saan olla sun kanssa" Olli vastasi katse edelleen puhelimessaan. Päätin itsekkin ottaa puhelimeni yöpöydältä. Olin saanut viestin Joonakselta.
Joonas🍻: Onko teillä jotain juttua Ollin kanssa?
mietin hetken mitä vastata kunnes päätin kysyä Ollilta. "Hei Olli. Porko kysyy et onko sulla ja mulla jotain juttua. Mitä pitäs vastata?" kysyn. "Kerro vaan totuus jos se sulle käy että kerrotaan jo porkolle" Olli vastasi hymyillen ja vihdoinkin siirsi katseensa puhelimestaan minuun.
Aleksi (minä): Joo ollaan itseasiassa yhessä ❤️.
Joonas🍻: Okei. Onnea teille👍.Olli
Päätin nousta jo sängystä. Olin saanut niin monta viestiä mun exältä. Hän haastoi taas jotain vitun riitaa. Sanoin hänelle vain että olen jo suhteessa uuden kanssa ja että mua ei kiinnosta enää mikään joka liittyy häneen. "Otatko aamupalaa? ajattelin mennä tekemään." Kysyin Aleksilta. "Joo voin ottaa" Ale vastasi söpösti. Olin tosiaan hyvin rakastunut tähän. En kylläkään halunnut näyttää sitä liikaa etten vaikuttaisi liian innokkaalta.
Aleksi
Olli oli mennyt tekemään aamupalaa. Selasin hetken somejani läpi kunnes muistin että voi helvetti. Rilla. En oo ruokkinut sitä kun eilen aamulla viimeks. Voi vittu. Lähes juoksin Ollin luo. "Olli tota mä oon unohtanu et omistan koiran nii meen nopee ruokkii ja käyttää Rillan." sanoin Ollille. "Okei mut ajattelitko kävellä kotiin? täältä sun luo on melkein 8 min autolla ja kävellen saattaa kestää." Olli vastasi. "No voinko ottaa sun auton?" kysyin Ollilta koiranpentu ilmeellä. "Joo tottakai rakas" Olli vastasti samalla kun hän leikkasi kurkkua. Otin Ollin auton avaimet ja menin hissillä alas.
Time skip: 10 min
Olin vidoin päässyt kotiin ja ruokkinut Rillan. Rapsuttelin Rillaa sohvalla. Vein vielä Rillan ulos tekemään tarpeensa. Rilla oli nimittäin pissannut vessan lattialle minun ollessa Ollilla. Lenkiltä päästyäni kotiin pakkasin Rillan parin päivän muonat ja muut tarvikkeet. Sitten laitoin Rillan sen kantokoppaan. Laitoin oven lukkoon ja kävelin autolle.
Time skip: 12 min
Savuin Ollin asunnon pihaan. Kannoin Rillan ja sen kamat hissiin ja painoin nappia kolmos kerrokseen. Koputin oveen ja Olli tuli avaamaan. "moikka pikkunen" Olli sanoi tarkoittaen Rillaa.
Olli
Aleksi ja Rillan tultua anneettiin Rillan mennä vapaasti asunnossani ja tutustua paikkoihin. Samalla minä ja Aleksi syötiin aamupalaa ja juteltiin vähän kaikesta. Eniten kesän keikoista ja että sharks love blood, biisin kohdalla pussattaisiin ja samalla julistettaisiin suhteemme julkisuuteen. "Ootko ihan varma että haluat julkistaa meidän suhteen?" Aleksi kysyi. "Tottakai haluan!" sanon Aleksille ja silitän hänen kättä.
Oltiin saatu syötyä aamupala valmiiksi. Sain viestin joka oli vissiin bändin ryhmästä, koska Aleksikin sai viestin samaan aikaan.
Apina lauma
Joonas🍆: Mentäiskö tänään baariin?
Niko😎: Joo meikä messissä! vois kysyy jos toi mun vaimoke tulee mukaan.
Joel💅: Joo voishan sitä.
Tomppa🐻: Joo pakkohan sitä on tulla vahtimaan teitä.
Joonas🍆: kiitos isä❤️.
Olli (minä): Mä ja Aleksi tullaan kans.
Alestus❤️: Joo nii tullaa.
Tomppa🐻: okei eli koko Apina lauma kasassa.
Niko😎: Ja minna.
Joel💅: Ihme että se suostu😂.
Niko😎: hahaTime skip: iltaan
ei oltu tehty oikeestaan mitään Aleksin kanssa koko päivänä. Allu oli alkanut jo laittaa itteensä kuntoon mutta itse päätin jättää sen viimeseen minuutiin. "Näytät tosi hyvältä." Sanon Aleksille joka haroo hiuksiiaansa. "Kiitos rakas. Pitäskö sunkin alkaa laittaa ittees kuntoon ku pitäs nähä jätkien kaa baaril puolen tunnin päästä?" Aleksi vastaa. "Joo kai sitä pitäis alkaa siistiytyy" vastasin.
Time skip: 15 min
Olin laittanu itteni valmiiksi ja lähettiin nyt baarille Aleksin kanssa. "Moikka karva kasa" sanon Rillalle kun annan viimeiset rapsutukset ennen kun astun asunnosta ulos. Hississä päätän ottaa peilikuvan musta ja Allusta. "Kato kuinka hyvä siitä tuli!" sanoin ihan innoissaan Aleksille. "Pakko myöntää et toi on aika onnistunut otos" Aleksi sanoo. "Kaikki kuvat susta on onnistuneita Allu" sanoin ja otin Aleksin kädestä kiinni. "Kiitos kulta" Aleksi vastasi. Päätin baarille kävellessä laittaa ottamani kuvan mun ig stooriin. Kuvassa pidetään toisiamme kädestä kiinni. Tiesin että tästä alkaisi hirveä kohu. Jätkät ei edes tiennyt tästä. "Ale, kerrotaanko tänään muille jätkille et seurustellaan? Ellei porko oo jo möläyttänyt sitä" sanon naurahtaen hieman lopussa. "Joo voidaan kyllä mun puolesta". Aleksi vastaa.
Niko
Olimme kaikki jo vakkari baarin ulkopuolella odottamassa Ollia ja Aleksia. "Mikä vittu niillä nyt kestää" Joel tokaisi ärsyyntyneest. "Jollain taitaa vähän kalja hammasta kolottaa" Tommi vastaa. Kaikki alkaa nauraa. "No vittu en oo saanu kaljaa yli viikkoon!" joel vastaa. Joonas oli tänään ihme kyllä vähän hiljaisempi. Minna jutteli jonkun hänen tuttavan kanssa puhelimella ja no Joel ja Tommi kiroaa jotain tossa vieressä. "Pitäskö niille soittaa ja varmistaa että kaikki on ok?" Minna sanoo. Hän on näköjään lopettanut puhelunsa. "Ei tartte. Kyl ne tulee. Älä huoli." Vastaan ja suutelen tätä otsalle. Hetken päästä kuitenkin näen Ollin ja Aleksin. He kävelivät käsi kädessä. Kun Minna huomasi Ollin ja Alen hän näköjään helpottui.
Aleksi
saavuimme baarille. Joel ja Tommi kävivät hakemassa kaikille juotavaa. "Mulla ja Aleksilla ois jotain kerrottavaa." Olli aloittaa. "Me seurustellaan" Sanon ja katson Ollia hymyillen. Kaikki jätkät + Minna tuli halaamaan meitä ja onnittelemaan.
Time skip: 30 min
Olli oli tilannut itselleen viini pullon. Olli tosiaan rakasti viiniä. "Jos mä kerran oon sun oma pörröpää, niin sä oot mun oma viini mies" sanon Ollille ja suutelen tätä huulille. Olli vastaa suudelmaan ja asettaa kätensä lantiolleni. "On kiva olla sun oma viini mies" Olli sanoi hymyillen.
Time skip: 1h
kaikki alkoi olla jo aika kännissä. Paitsi Tommi, Minä ja outoa kyllä Joonas. Joonas oli tänään ollut jotenkin vaisu. "Hei Olli. Huomaatko et Joonas ei oo yhtään oma ittensä?" kysyn Ollilta. "jOo HuOmAaN kYlLä" Olli sopertaa. "Mmm" vastaan hiljaa. "Tommi mä luulen et mä ja Olli lähetään nyt et pärjäätteks te Minnan kaa?" kysyn Tommilta. "Joo kyl me pärjätään. Turvallista kotimatkaa". "Okei hyvä ja kiitos".
Päätin tilata taksin koska en jaksaisi nyt kävellä kotiin. Kun istuimme taksissa Olli nukahti nojaten minuun. Päätin ottaa tästä kuvan ja laitoin sen mun instagram stooriin. Kun taksi pysähtyi Ollin kodin eteen jouduin herättää tämän. Olli ihme kyllä heräsi aika nopeasti. Kävelimme laahustaen talon sisälle ja hissiin. Olli meinasi nukahtaa hississäkin. "Olli nyt jumalauta pysy hereillä" sanon Ollille. Saan vaan epämäärästä muminaa vastaukseksi. Heti kun sain Ollin kämpän oven auki kannoin Ollin sänkyyn ja peittelin hänet. Ei kestänyt kauaa kunnes itsekkin liityin hänen seuraan.
•
•
•
Nonii tota tästä tuli aika sekava ja tosi pitkä🙈. No toivottavasti kuitenkin tykkäsit.Words: 1072
YOU ARE READING
𝐘𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐓𝐡𝐞 𝐒𝐰𝐞𝐞𝐭𝐞𝐬𝐭 𝐈 𝐄𝐯𝐞𝐫 𝐓𝐚𝐬𝐭𝐞𝐝 | 𝐎𝐥𝐞𝐤𝐬𝐢
FanfictionMitä tapahtuu kun kaksi bändiläistä rakastuu toisiinsa? Huom! tarinaa tulee vaan viikonloppuna ja JOSKUS viikolla. Lomalla satelee uusia osia millon vaan. !Tw! boyxboy Seksi itsetuhoisuus kiroilua alkoholi