Olli
heräsin kauheaan darraan. Ei mikään ihme kylläkään. Juoksin vessaan oksentamaan "Huomenta kulta" Aleksi huusi keittiöstä. "huomenta. Voikko tuua mulle vettä ja särkylääkkeen?" kysyin. "No tässä nää ois" aleksi sanoi melkein samantien kun olin kysynyt tätä. "Miten sä noin nopee olit?" Kysyin. "Kyl mä nyt tiiän mitä darra päivänä tarttee." Aleksi naurahti ja antoi vesilasin minulle. "Kiitos kulta". Sanoin. "Mitä tehäis tänään?" Aleksi kysyi. "Aijon ainakin nukkua darraa pois ja sit katotaa mitä jaksetaa tehä" vastasin. "Joo. Mä ajattelin mennä kauppaan heti aamupalan jälkeen". Aleksi sanoi kävellessään keittiöön "Juu" vastasin haukotellen.
Tommi
Eilen jätkillä oli mennyt aika kovaa. Joel ja Niko olivat päätyneet mun kämppään yöksi näköjään. Minna oli mennyt kotiin ja porkosta ei oo tietoa. "Kuka haluu tarjoo darra safkat?" Joel kysyy unisena. "No mä tarjosin eilisen nii nyt on sun tai Nikon vuoro" vastasin. "Niko saa tarjoo ku... ku... no se saa nyt vaa tarjoo" Joel selitti. "Okei. Kai mä sit tarjoon." Niko vastasi.
Time skip 2h
Aleksi
Olli oli nyt nukkunut jo vähän alle kaksi tuntia. Olin juuri lähdössä kauppaan kunnes tunsin takaa päin lämpmät kädet ymärrilläni. "Tuliks ikävä" kysyin. "Joo. En nukkunut yhtä hyvin ilman sua" Olli vastaa edelleen halaten minua. "Mullakin oli ikävä sua" Vastaan ja käännyn Olliin päin. Suutelen Ollia joka siirtää kätesä hiusteni sekaan. "Lähen nyt kauppaan". sanon. "Okei. Mä jään tänne vielä lepäämään. Koita olla nopee" Olli sanoi. "Joo yritän" vastasin ja nojauduin nopeasti pussaamaan Ollia poskelle.
Olin tullut juuri ulos. Lämmin kevät-tuuli puhaltaa. Onneksi Ollin kämpän lähellä oli pieni k-marketti, niin ei tarttenu ajaa tai kävellä montaa kilometriä. Saavuin vihdoinkin kauppaan ja katsoin ostoslistaa. Listalla oli vain seitsemän asiaa niin tää kauppa reissu menisi nopeasti.
Time skip: 15 min
Olli
Istuin sohvalla ja viestittelin Tommin kanssa. Niko oli kuulema luvannut tarjota kaikille darra safkat mäkistä. Siinä samassa kuulen kuinka ovi käy. "Moikka kulta. Sullahan ei mennyt kauaa" sanoin Aleksille. "Joo ei mennykkää" Aleksi vastasi ja vei ostoskassin keittiöön. "Niko lupas tarjoo kaikille darra safkat mäkistä" sanoin Aleksille joka istui juuri minun viereen sohvalle. "Okei no missä jätkät on?" Aleksi kysyi. "kaikki paitsi tottakai me ja porko on Tommilla" vastasin. "Okei. Lähettäiskö sinne nii voitas viettää sit ilta kahestaan?" Aleksi ehdottaa. "Joo lähetään vaan. Oon jo suunnutellu mitä tehään illalla" Sanon hieman virnistäen.
Lähdettiin juuri ajamaan Tommille. Aleksi istui pelkääjän paikalla ja minä ajoin. Laitoin radion päälle ja sieltä tuli bon jovin you give love a bad name. Osasin tämän biisin melkein kokonaan. Lauloin mukana ja Aleksi katsoi minua söpösti. Asetin käteni Aleksin reidelle ja jatkoin laulamista.
•
•
•
Joo tästä tuli ehkä vähän lyhyt ja tylsä luku mut yrtiän saada seuraavasta luvusta enemmän kiinnostavan!Words: 436
YOU ARE READING
𝐘𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐓𝐡𝐞 𝐒𝐰𝐞𝐞𝐭𝐞𝐬𝐭 𝐈 𝐄𝐯𝐞𝐫 𝐓𝐚𝐬𝐭𝐞𝐝 | 𝐎𝐥𝐞𝐤𝐬𝐢
FanfictionMitä tapahtuu kun kaksi bändiläistä rakastuu toisiinsa? Huom! tarinaa tulee vaan viikonloppuna ja JOSKUS viikolla. Lomalla satelee uusia osia millon vaan. !Tw! boyxboy Seksi itsetuhoisuus kiroilua alkoholi