5. Ihana perse

68 1 0
                                    

Olli

Istuimme kaikki paitsi porko josta vieläkään ei ole kuulunut mitään, Tommin asunnossa syömässä mäkki ruokaa. "Onks kellää mitää tietoo et missä se porko vois olla?" Niko kysyi. "Ei mitää käryy. Muistan vaa et se ja Tommi oli vähiten kännissä. Joonas joi vaa pari bissee tyylii" Vastasin syöden nugetteja. "Joo sen mäki muistan" Aleksi yhtyy minuun.

Olimme syöneet ruokamme ja tällähetkellä pelasin änäriä Joelia vastaan. Pelaamistani vaikeutti se että Aleksi itui minun sylissä. "Aleksi kulta. Viittitkö mennä loppu pelin ajaks tohon mun viereen ku tää pelaaminen ei oikee suju ku istut siinä" sanoin tuolle suloiselle pörröpäälle. "En" Aleksi vastasi ja nojasi minuun. "Okei, okei. Istu siin vaa" vastasin. "Saat illalla sitten rankaisun tästä" kuiskasin Aleksin korvaan. "hyi alko jo pelottaa" Aleksi vastasi virnistäen.

Aleksi

Kello oli kohta jo kuusi. Olli oli vessassa ja muut olivat jo lähteneet Tommilta. "Mites sulla ja Ollilla menee?" Tommi kysyi. En oikein koskaan saanut tietää jätkien mielipidettä siitä että mä ja Olli ollaan yhessä mutta antaa olla."Meillä menee aika hyvin." vastasin ja pieni hymy nousi kasvoilleni. "Okei kiva ja sen huomaa kyllä" Tommi vastasi. "Lähettäiskö meki kohta? Meillä on paljon tekemistä ja mulla on erityinen asia little manille suunnitelmassa." kuulin basistin äänen takanani. "Joo lähetään vaan" vastasin ja Olli kaappasi minut jopa aika kiihkeään suudelmaan. "Olli hillitse ittees" kuiskasin tuon korvaan. "Toi vaan pahenti mun halua tällähetkellä" Olli marisi hiljaa. "Koita kestää ees kotiin asti" sanoin Ollille ja aloin pukea nahka takkiani.

"Moro jätkät!" Tommi huusi ennen kun astuimme ulos asunnosta. Kävelimme käsi kädessä Ollin autolle.

Time skip: Ollin asunnolla

Päästyämme sisään kerkeän riisua vain yhden kengän kunnes Olli painaa minut seinää vasten ja käy jo kaulani kimppuun. "Mmggmh" huokailen Ollin löytäessä aran kohdan. Olli riisuu omat ulko vaatteensä ja kaappaa minut syliinsä ja alkaa viemään minua makuhuoneeseen. Olli heittää minut sängylle ja heti sen perään hyppää itse minun päälle. Pian kaikki vaatteemme makaavat jo lattialla. "Ootko varma tästä?" Olli varmisti. "En oo koskaan ollu varmempi" sanoin ja suutelin Ollia kiihkeästi. Suudelma alkoi pikkuhijaa muuttua kielariksi. Lopulta oli pakko lopettaa hapen puutteen vuoksi. Otin yöpöydän laatikosta liukkaria ja kortsun. Hetken päästä Olli alkoi vetämään pitkiä vetoja. "Nopeemmin Ollih. ah-h" Olli nopeutti tahtiaan ja huokailun lisääntyi. Olli nopeutti vielä lisää ja hetken päästä lämmin aalto virtaa kehon lävitse. Pian minun jälkeen Olli tuli sisälleni.

Olli

Olimme Aleksin kanssa suihkussa. Hän pesi mun hiuksia. Aleksin kääntyessä selkä minuun päin läppäsin tuota suloista persettä. "Mistä toi tuli?" Aleksi kysyi. "Oli nii houkuttelevaa ja sulla on kieltämättä ihana perse" Vastasin ja asetin toisen käteni hänen perseelle ja puristin sitä.



Tässä teille pitkästä aikaa uutta lukua! Ja vielä smuttia. Sitä kaikkien lempparia. Koitan väsätä vielä tänään uuden luvun teille <3

Words: 444

𝐘𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐓𝐡𝐞 𝐒𝐰𝐞𝐞𝐭𝐞𝐬𝐭 𝐈 𝐄𝐯𝐞𝐫 𝐓𝐚𝐬𝐭𝐞𝐝 | 𝐎𝐥𝐞𝐤𝐬𝐢Where stories live. Discover now