Kural 3: Alfalar ve omegalar aynı yurtta kalamaz.2: "Benimle çıkar mısın?"
Taehyung
Tıklatılan kapımla uzandığım yataktan kalkmıştım. "Taehyung" kapının ardındaki seslenişle kapıyı açmıştım. Daha bir saat önceye kadar yanımda olan Namjoon şimdi tekrar karşımdaydı. "Hadi yemekhaneye gidelim" iç çekerken inip inmemek arasında kararsız kalmıştım çünkü oraya gitmek için fazla üşengeç bir günümdeydim.
"Hadi ya kafamız dağılır."
"Sanki gideceğimiz yer bar amına koyayım. Kafamız dağılacakmış!" Dediklerime gülerken kapının arkasına astığım ceketimi almıştım. "Sabahtan beri omega diye tutturuyorsun. Yemekhanede bulursun bir tane." Odadan çıktığımızda ceketimi giymiş, Namjoon'un boş konuşmalarını duymazdan gelmiştim.
Yemekhaneye girdiğimizde etrafa bakınmıştım. Öpüşen çiftleri görmek, gün boyunca yan odamdan gelen iniltileri duyduğumdan garibime gitmemişti. En köşede kafasını kolları üzerine koyarak yatan omegayı görmemle sırıtmama engel olamamıştım. "Benimki burda" Namjoon sonunda dediğim şeyle susup anlamaz bir ifadeyle ha? Demişti. "Şurdaki omega işte." Omega'nın olduğu yeri gösterdiğimde "siktir! Ciddi misin?" Demesini kesinlikle beklemiyordum. Bakışlarımı ona çevirdiğimde oda bana bakmıştı. "Ciddi misin derken?"
"Sabahtan beri anlattığın omega o muydu yani?" İnanamamış, bu imkansız bir şeymiş gibi konuşması beni sinirlendiriyordu. "O, Namjoon. Bir sorun mu var?" Tek kaşımı kaldırarak ona baktığımda iç çekmişti. "Taehyung o Park Jimin. Yani okuldaki kurallara uyan tek kişi."
"Yani?"
"Ne yanisi Taehyung? Kurallara uyuyor işte. Olmaz o seninle. Boşver onu." Dediklerini anlamam biraz zor olsada o odada sadece bir kokunun olması, bakışlarını sürekli kaçırması anlamamı kolaylaştırmıştı. "Şimdi o omega hiçbir alfayla birlikte olmuyor mu?"
"Evet. Çok kişi birlikte olmak için çabaladı ama çocuk pas vermiyor." Kendini bu denli kurallara adaması saçmaydı. Bir omega'nın alfaya ihtiyacı vardır. Aynı şekilde alfa'nın da bir omegaya. Dünya'nın dengesi buydu. Ve uyulması gereken tek kuralda buydu.
Tekrar omegaya bakmıştım. "Ben istiyorum Joon. Ve ben istediklerimi almada oldukça iyiyim." Namjoon'u beklemeden omega'nın yanındaki masaya ilerlemiştim. Arkamdan seslenen Namjoon peşimden gelmişti.
Siyah saçları yattığı yöne doğru dağılmıştı. Gözleri kapalıyken pembe dudakları tüm dikkati üzerine çekmeyi başarıyordu. Onun gibi kollarımı masaya koyup ona dönük bir şekilde yatmıştım. Bir anda kaşları hafif çatılmış ardından gözlerimizin buluşması ve büyüyen gözleriyle dikleşmesi bir olmuştu. Bu hâline gülerken onun arkadaşı gelmişti. Elindeki karton noodle kutusunu önüne koyduktan sonra aralarında bir konuşma geçmişti. Diğer omega'da bana baktığında aynı şaşkınlıkla büyümüştü gözleri.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
harsh and sensual | vmin
Fanfiction[Omegaverse] Okulu ikiye bölen bir sistem ve bu sisteme hiçbir zaman uymayan öğrenciler, o öğrenciler arasında da bu sisteme sonuna kadar uyan bir omegaydı Jimin. Kim Taehyung gelene kadar.