sessizliği bozan burağın sorusu oldu
"beyza bu partideki çocuk kimdi"
"bnde kim olduğunu bilmiyorum"
"nasıl bilmiyorsun neden davet ettin o zaman"
" ben davet etmedim nazlının arkaaşı olduğunu söyledi"
" iyide bu çocuğu kimse görmedi nasıl onun arkadaşı"
"bilmiyorum ki"
"bence bu çocuk bizim hepimizi biliyo çünkü benimde adımı bildiğini biliyorum çünkü bana adımla hitap etti"
"yakinda anlasilir "
"Ins"
"Ama sen yinede kendine dikkat et ada hersey olabilir"
"Tmm"
Ne yapabilirdi ki tanimadigim bir kisi bana ama bn yinede dikkat etsem iyi oluca
Burakla konustuktan sonra film izlemeye basladik burak misirlari hazirlamaya gitti bn ise film seciyordum en sonunda ortak bir filme karar verdik ve izlemeye basladik benim aklim ise hala o cocuktaydi ne yapabilirdi ki bunlari dusunurken uyuyakalmisim sabah buragin uzerime su dokmesiyle uyandim .
Evin icinde su savasi yapmaya basladik okula gec kaldigimizi gorunce hemen buragin hazirladigi kahvaltiyi silip supurdukten sonra evden ciktik yolda giderken burak susadigi icin bufeden su almak icin yanimdan ayrildi ben ise onu sokagiin basinda bekliyordum.
Birden bir el agzimi kapatti arkama dondugumde dunku partideki cocugun oldugunu farkettim bagirmaya calissamda yarari yoktu.
Bu bölüm baya kısa oldu ama heycanlı olduğuna inanıyorum takipte kalın :)