4-1 KOCHAM!!!

75 6 67
                                    

4. Amy

Kiedyś Amy była u mnie w rankingu postaci podobnie jak jej siostra Samey jednak po przeczytaniu kilku książek naprawdę ją pokochałam. Jeśli mam być szczera mam trochę podobny charakter do Amy jednak jestem trochę milsza dla innych dlatego też Amy znalazła się w tej kategorii. Amy jest lekko zmarnowaną postacią jednak w mojej książce, do której przeczytania serdecznie zapraszam przedstawiłam ją w sposób, który naprawdę chciałabym zobaczyć, bo uważam, że Amy ma umiejętności, które zrobiłyby z niej naprawdę dobrą antagonistkę.

Ocena: 10/10 Pomimo tego, że jest postać jest lekko zmarnowana uważam, że jest zarąbistą postacią.

Ocena: 10/10 Pomimo tego, że jest postać jest lekko zmarnowana uważam, że jest zarąbistą postacią

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

3. Heather

Od kiedy tylko Heather pojawiła się w Totalnej Porażce wiedziałam, że będą ją kochać. Bardzo lubię jej charakter i zachowanie. No dobra, lubię ją, ale kiedy przeczytała pamiętnik Gwen i to w dodatku przy wszystkich na konkursie talentów byłam na nią wściekła. Heather jest bardzo dobrze napisaną postacią oraz bardzo uzdolnioną. Widać było, że bardzo dobrze potrafi manipulować ludźmi kiedy to nawiązała niby sojusz z Lindsay oraz Beth. Bardzo podobały mi się jej sceny z LeShawną kiedy to chciały się nawzajem pozabijać oraz nienawiść jej i Gwen, które to zawsze były w tej samej drużynie haha. Bardzo i to bardzo podoba mi się wątek miłosny jej z Alejandro. Mają takie same charaktery i potrafią o siebie zadbać. Bardzo podobało mi się kiedy to w Totalnej Porażce Wyspie doszła do półfinału tym samym znajdując się na trzecim miejscu. Uważam, że to ona powinna być w finale zamiast Owen'a, bo chłopak praktycznie nic nie robił w tym sezonie, a Heather owszem robiła. Jednak w Totalnej Porażce w Trasie kiedy to była w finale ma dodatek z Alejandro byłam mega szczęśliwa.

Ocena: 10/10 Nic dodać, nic ująć. Super postać, która pokochałam od samego początku.

 Super postać, która pokochałam od samego początku

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

2. Courtney

Jest jedna prosta zasada. Albo Courtney się kocha, albo się jej nienawidzi. Ja jednak jestem w grupie, która ją kocha. Jest super napisaną postacią, którą kochałam odkąd tylko się pojawiła. Bardzo podobały mi się momenty, w których to Courtney kłóciła się z Chris'em oraz straszyła ludzi prawnikami. Od początku miałam nadzieję, że będzie z Duncan'em, bo można było wyczuć, że coś pomiędzy nimi iskrzy, więc jak okazało się, że są razem to mega się ucieszyłam. Bardzo podobało mi się również to jak chciała pokazać zawsze swoją rację jednak czasem jen to nie wychodziło. Courtney trochę w Planie Totalnej Porażki mnie wkurzała tym, że dała Duncan'owi stos dokumentów, które mówiły mu jaki ma być i co w danym czasie ma robić jednak potem było wszystko okej. Bardzo podobał mi się udział jej również w Totalnej Porażce w Trasie gdzie niestety, ale Duncan zdradził ją z Gwen z czego naprawdę nie byłam szczęśliwa, bo jednak od początku wolałam ship Courtney x Duncan niż Gwen x Duncan. Bardzo lubiłam patrzeć na relacje Gwen i Courtney w Plejadzie Gwiazd gdzie zaczęłam je shipować po tym jak się pogodziły. No jednak Courtney jak to Courtney musiała wkurzyć i zjebać przyjaźń z Gwen przez swój plan. Courtney też zbrzydła mi trochę jak przez chwilę była że Scott'em, bo naprawdę nie lubię tego shipu.

Ocena: 10/10 Courtney jest mega dobrze napisaną postacią, która potrafi wkurzyć jednak też bardzo zaskakuje przez co jest u mnie tak wysoko w rankingu.

Ocena: 10/10 Courtney jest mega dobrze napisaną postacią, która potrafi wkurzyć jednak też bardzo zaskakuje przez co jest u mnie tak wysoko w rankingu

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

1. Gwen

No i mamy numer jeden, a jest nim..... Gwen!
Od początku ją pokochałam przez co jest numerem jeden wśród wszystkich postaci. Bardzo podobała mi się nienawiść jej i Heather, bo nie dość, że była mega zdobiona to dziewczyny za sobą nie przepadały jednak potrafiły się rzadko, ale jednak dogadać. Bardzo podoba mi się przyjaźń jej i Bridgette oraz jej wątek miłosny z Trent'em, który jest moim drugim ulubionym kanonicznym shipem z Totalnej Porażki. Wielki plus, ze dotarła do finału, na który zasłużyła. Nie to co w przypadku Owen'a. Podobało mi się kiedy to w pół finałowym zadaniu zgrała się z Owen'em i wyeliminowała Heather. W drugim sezonie niestety została wszystko wyrzucona przez Trent'a, który to specjalnie pomagał jej aby to jej drużyna wygrywała, a nie jego przez co Justin wykazał się głową i doprowadził do tego, że odpadł Trent, a zaraz po nim Gwen. Niestety ich związek się rozpadł, ale jednak to była wina Trent'a. W Totalnej Porażce w Trasie nieco zawiodłam się na Gwen, że odbiła Courtney chłopaka, ale jednak lubię ten ship i nawet mogłabym z nim żyć. Na szczęście w Totalnej Porażce Plejadzie Gwiazd Gwen zerwała z Duncan'em. Bardzo podobało mi się kiedy to próbowała przeprosić Courtney, ale zawsze i to zawsze albo dawała jej coś na co dziewczyna miała galeria albo niechcący ją upokorzyła przed wieloma widzami. Kiedy Gwen i Courtney się zaprzyjaźniły bardzo mi się to spodobało gdyż czekałam na to od początku TD jednak w innych sezonach bardzo mało ze sobą gadały albo w ogóle. Bardzo polubiłam ship jej i Courtney i w sumie dalej go lubię i jest moim ulubionym shipem nie kanonicznym. Niestety ich przyjaźń skończyła się kiedy to Mal znalazł kartkę, na której Courtney zapisała swój plan wygrania sezonu i Gwen się o tym dowiedziała.

Ocena: 10/10 Od początku Totalnej Porażki Gwen wydawała mi się naprawdę zajebistą postacią i potem tylko przekonałam się w moich słowach.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I tak oto zakończyłam pisanie mojej topki z Totalnej Porażki. Wszystkie postacie, a raczej ich większość dawała fajnie Vibe podczas oglądania całej Totalnej Porażki. Wszystkie postacie dodawały swój grosz do zdarzeń we wszystkich sezonach przez co naprawdę przy niektórych postaciach było mi ciężko zdecydować, które bardziej lubię. Musiały znaleźć się osoby, które mają naprawdę niskie miejsca w mojej topce, ale jednak to moja opinia tylko co do nich i każdy może mieć inne zdanie.

Miego nocy/dzionka życzy
Dżoana Krupa❤️🔥






Top 84 Postaci z Totalnej Porażki +OpiniaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz