Ez a történet egy Márk nevű fiúról szól akinek a Beceneve Markvitez volt. Márk szőkésbarnás hajal rendelkezik szemüveges és izmos vádlival rendelkezett hisz még mindig focizott sokszor szabadidejében, mivel élt halt a fociért. nagyon szeretett focizni, de sajnos nem lett nagy focista. Ezért elhatározta hogy edző lesz. Jelentkezett is egy Edzőt kereső csapathoz. A Kaiserlautern volt ez a csapat. A Bundesliga 3-ban voltak. A Kaiserlauternél ideiglenesen kerestek egy edzőt. Markvitez messze tulszárnyalta a többieket. Egy dologban volt hátránya hogy ő nem tudot németűl, de a klub elnőkét nem érdekelte mivel ő neki csak az volt hogy képzet edzőt találjon aki akár továbbis maradhat a csapatnál. Így az elnők kinevezte a csapat élére. A klub elnök megkérdezte Markvitez hogy mi a terve a csapatal. Azt felelte feljutatamom a csapatott a Bundesliga-ba. A klub elnők felkacagott. Markvitez megszolalt: Rendben ha feljutatam a másodosztályba a csapatott akkor szabad kezet kapok a csapat fölött. Ha nem sikerül akkor magam távozom. A klub elnők megszolalt: Figyelj nem kell várnod addig mostantól szabad kezet kapsz. Mivel annak a híve vagyok hogy aki magabiztos az eredményes is. Markvitez meglepődőtt. Majd megköszönte, de mielőtt ki ment volna az ajtón vissza nézet a klub elnőkre majd megkérdezte: Tényleg?
Az elnők bólintott. Markvitez: oké akkor el is kezdem a munkát. Markvitez gyorsan neki is látott. Először is mivel nyár közepén voltak. Eladta az összes játékosát és ingyen igazolható játékosokat vett. A ligához mérten viszonylag nagyobb nevek érkeztek. Valeri Qazaishvili volt a legnagyobb név. Amikor a klub elnőke megtudta el se hitte hogy markvitez ilyen nevet tudot le igazolni. Az egész csapat úgy át alakult hogy a fogadó íródák is a feljutósért harcoló csapatok közzé tették. A csapat döcögösen indult az első őt fordulóban 2 győzelem 1 döntetlennel és 2 vereségel. Aztán jöttek a győzelmek a szezon felénél vezetett a Kaiserlautern. A csapat 19 meccsen 14 győzelemmel 3 döntetlennel és 2 vereségel ált az élen. A szezon második fele is jól indult 10 meccset sorozatban nyertek aztán a Dnamo Dresden ellen kikaptak. Ezután 5 meccsen 2 vereség és 2 döntetlennel és 2 győzelem volt a mérleg. A csapat mérlege 26 Győzelem 5 döntetlennel és 5 vereség volt az utolsó 2 forduló előtt. 83 pontal a harmadik helyen voltak 2 pontal lemaradva a Dynamo Dresden mögött. Az utolsó két meccs döntött mindenről. Az már eldölt hogy VFL osnabrück már a bajnok mivel 92 pontal matematikailag is beérhettlenek lettek. A Kaiserlautern meg nyerte az első meccset a kiesés elől menekülő Türgüch München ellen. Az utolsó mérkőzés a Bajnok VFL osnabrück ellen volt. A meccs előtt Markvitez rossz hírt kapott. Megsérült Qazaishvili. Az edző nagyon mérges volt, de tudta hogy az nem segít a helyzetén. Eljött a meccs a tét hatalmas volt mivel ha nem nyernek akkor nem jutnak föl. Mivel a Dnamo Dresden az utolsó két meccsén döntetlennt játszott. Így 87 pontal a második helyen voltak a Kaiserlautern 86 pontal a harmadik. Mivel a rúgott gólok tekintetében a Dnamo Dresden ált jobban ezért a döntetlen nem volt jó a Kaiserlauternek. Elkezdődött a meccs. A Kaiserlautern hazai pályán fogadta a Bajnokot. A meccsen a bajnok kezdet jobban és már az 5 percben meg is szerezték a vezetést. Kaiserlautern VFL osnabrück 0-1 ez után a hazaiak átveték a meccs fölött az írányitást és a 43 percben egyenlítettek. Jött a félidő. A Kaiserlautern ismételten írányitotta a meccset aminek a 57 percben gól lett a vége. Így már a Kaiserlauternél volt a vezetés. Nem is vettek vissza a tempóból folyamatosan támadtak, de a helyzetek nem mentek be. Aztán az VFL osnabrück egy kontrából egyenlített a 78 percben. A Kaiserlauternek ez az eredmény nem volt jó. Az edző beállitótta Qazaishvilit akki nem volt a legjobb állapotban, de meg kérte Markvitez-t, ha nagyobb gondban van a csapat akkor állítsa be. Qazaishvili a 80 percben az útolsó 10 percre ált be. A Kaiserlautern folyamatosan támadt, de a helyzeteket elpuskázták. Aztán VFL osnabrück kontrázott a 89 percben a kontra olyan jól sikerült hogy egy az egyben vihete a kapura a VFL osnabrück játékosa, de a kapus hatalmas bravúrral védte. Már a hosszabbítást is lehetett látni 2 percet kaptak még a csapatok. VFL osnabrück szöglettel jött. A szögletett kifejelték a védők és megindult a Kaiserlautern szélsője. A tizenhatoson belül volt amikor a VFL osnabrück védője becsúzott. A bíró gondolkodás nélkül felmutatta a piros lapot. Tizenegyesel jöhetett a Kaiserlautern. A játékosok vitatkoztak ki rúgja a tizenegyest. Qazaishvili megszólalt: én rugóm. A többiek rá néztek, de te sérült vagy még. Qazaishvili: attól még tizenegyest tudok rúgni. Qazaishvili azért még oda ment Markvitez-hez. Markvitez azt mondta. Tudom hogy belövöd. Qazaishvili: én is úgy érzem. Majd Qazaishvili oda ment a büntető ponthoz és vett egy mély levegőt. A bíró sipólt. Qazaishvili neki futott és kilötte a Felsősarkot. A lövés olyan szinten magabiztos volt hogy a kapus el se tudott ugrani. A közönség tombolt az örömtől és Markvitez és Qazaishvili nevét harsogta. Az aréna felrobbant a Gól után. A fiatal edzőt és csapatát ünnepelte a vezetőség. Klub elnők Markviteznek csak ennyit mondot remélem amit mondtál valamikor valóra válik. Markvitez: Jövöre még ütűképesebb csapatunk lesz, én hiszek a feljutásban.
YOU ARE READING
Egy Edző felemelkedése!
Short StoryA történet a Soccer Manager 2021 játékos karrier Csapat és egy ötlet miatt jött létre. A Főszereplője Markvitez tehát én. (Ez kitalált rész mivel jelenleg van csapatom a Valóságban, úgy hogy még nem mondható kudarcnak a Foci karrierem. Mellete pedig...