Mindent vagy semmit!

7 2 0
                                    

Az edző még mindig nem volt elégedett a csapat védelmével és kapusával. Így Gragno helyére Lafont érkezett 23 millióért a Roma csapatától. A védelem közepére Vanheusden és Romero helyére Süyüncű 21 millióért. Araújo pedig ingyen a Barcelona csapatától.
+ Kurtzuma ingyen a Chelsea-től. A védelem előtt is változás történt Carel Eiting helyére Bounbacar Kamara érkezett 52 millióért. A balszélre érkezett az Amerikai Cristian Pulisic 55 millióért szintén a Chelsea-től. A jobbszélre a Barcelona Franciája O.Dembelé aki ingyen érkezett. A támadó középpályás pozícióra a Norvég fene gyerek Martin odegaard aki a Real Madrid-tól érkezett 37 millióért. A Kaiserlautern még erősebbé vált, de a nagyobb nevek több egyéniséget adnak a csapatnak, de Markvitez hit abban hogy ezekel a játékosokal mindent meg nyerhet. A Bild interjút kért Markvitez-től aki elfogadta az interjút
Markvitez: Tavaj bebizonyitottuk hogy mi vagyunk Európa legjobb csapata. Az idén a célunk mindet meg nyerni amit csak lehet. Rögtön a szenzon elején 2 trófeát is Begyülythetünk ezekből a nehezebb az európai szuperkupa lesz ahol a Bayern München ellen játszunk akik egy jó tavasszal meg nyerték az europaligát. Hiszek a sikerben.
Elkezdődött a szezon először a német szuper Kupában a Wolfsburg ellen kellet játszani amely tavaj kisebb meg lepetésre második lett a Kaiserlautern mögött. A meccset 3-1-re a Kaiserlautern nyerte. Jött a Bayern elleni szuperkupa amelyet a Kaiserlautern nehezen de 2-1-re meg nyert. A bajnokságot nagyon simán vezete a Kaiserlautern. A szezon feléig 16 győzelem és 1 döntetlennel nagyon simán vezeték a bajnokságot. A szezon második felében a 32 fordulóig csak győzött a csapat. Aztán a 32 fordulóban 2-1-re ki kaptak a Frankfurt otthonában, de ez már ekkor lényegtelen volt mivel 2 fordulóval a vége előtt 26 pontos előnyel már Biztos Bajnokok voltak így belefért a Botlás. A bajnokság utolsó két meccsét is simán nyerték. A Bajokok ligájában egy könnyebb csoport-ot kaptak mint tavaj. A Manchester City a Monaco és a Valencia társaságában. Az első meccsen a Valencia elleni 5-1-es sikerel kezdet a Kaiserlautern. A második meccsen a City 2-0 legyőzésével folytatták. A Monaco ellen se volt nehezebb dolguk egy könnyed 3-0-val nyertek. A negyedik meccsen a 5-2-re nyertek a Valencia ellen. Majd a Manchester City idegenben is 2-0-ra verték meg. A csoport utolsó meccsén a Monacó 3-1 legyőzésével 100% teljesítményel 18 pontal végeztek a csoport élén. A Januárban egy játékos érkezett a védelem közepére kristofer Ajer aki ingyen érkezett azért hogy a védelemben még több játékos legyen. Ezzen kívül a télen rendezték a Fifa Klub Világbajnokságot amelyen a Bl Győztes vehet részt és 3 másik dél amerikai csapat. Az elődöntőben a Cruz Azul ellen 3-2-re tudták meg nyerni a meccset. A döntőben a Chilei Bajnok universidad de Chile ellen játszottak amelyet 2-1-re meg is nyertek. A szezon  második felében a Bajnokok ligájában a Portugál Bajnok Benfica-t kapták. Idegenben 4-0 Győzelmet aratott a Kaiserlautern. A visszavágón 4-2 re nyert a Kaiserlautern.
Interjú Markvitezel: mit gondol idén is megnyeri a Bajnok ligáját?
Markvitez: Szerintem igen tavajhoz képest még erősebb lett a csapatunk.
Riporter: Mi a csapat titka?
Markvitez: A nagyon jó csapat szelem és az hogy mindeki motivált hogy nyerjünk.
A Negyedöntöben a Manchester City kapták. Az első meccsen idegenben a Kaiserlautern 1-0-ra nyert. A visszavágón a Kaiserlautern egy nyögve nyelős 3-2-es győzelem után tovább jutott az elődöntőbe. A Kaiserlautern Juventust kapta az elődöntőben. A másik elődöntőben a Liverpool és a Barcelona játszik a döntöbe jutásért. A német Kupában a döntőben a Fortuna Düsseldorf 3-0 legyőzésével már csak egy trófea nem volt meg a csapatnak. A Bajokok ligája. Az elődöntő előtti sajtó tájékoztató: Markvitez mit gondol ismét lehet egy Kaiserlautern-Liverpool döntő?
Markvitez: nem csak rajtunk múlik, de én eltudom képzelni.
A Bl elődöntőben a Juventus ellen egy megsemmisítő 4-1 Győzelmet aratott a Kaiserlautern még hozzá idegenben. A visszavágó egy izgalmas 3-3 döntetlennel végződött. Így 7-4 összesitésel ismét bejutottak a Bl döntöbe. A másik elődöntőben a Barcona-Liverpool összecsapáson a Liverpool hazai pályán 4-0 kiütette a Barcelonát. Az idegenbeli meccs a Liverpool 3-0 val intézte el a Barcelonát így összesitésben 7-0-val jutottak a döntőben. Mindkét csapat jó formába és jó csapatal vághat neki a döntőnek. Ahol a Liverpool ismételten a Kaiserlautern ellen játszik. A két edző nyilatkozott az újabb döntő előtt.
Jürgen Kloop: Nagyon simán jutottunk a döntöbe ahogy a Kaiserlautern is amelyel újra találkozunk a döntőben. Tavaj kikaptunk azóta a Kaiserlautern még erősebbé vált, és tavajhoz képest már nem is mi vagyunk a döntő esélyesei. Mi mindent meg teszünk azért hogy idén mi nyerjünk, de ez a Kaiserlautern megálitthatatlan, De azért titkon reméljük hogy a Bl-Döntő napjára egy rosszabb napot fognak ki.
Markvitez: a történelem ismétli önmagát. Ismételten a Liverpool lesz az ellenfelünk. Most mi vagyunk az esélyesebbek, de ez nem jelenti semmit. Eddig mindent megnyertünk, most nem hibázhatunk.
A Bl döntő Július 1 20:00-kor a San Siro-ban rendezik. A döntőre lesérült a Balhétvédje a Kaiserlauternek így Katterbach kapott lehetőséget Saracchia helyén.
A döntő elkezdődött. A meccset a Liverpool kezte jobban az első 10 percben 2 helyzetett is kidolgozttak, de ezek mellé mentek. Aztán a Kaiserlautern kezdett el dominálni és a 15 percben Dembelé Góljával megszerezték a vezetést. A Kaiserlautern továbbra is uralta a meccset és ennek 37 percben gól lett a vége egy jobb oldali átadás után odegaard lött a balalsó sarokba. A félidőben 2-0 Vezetésel a Kaiserlautern nyugotan mehetett a szünetre. A második félidőre a Liverpool edzője Becserélte Eduardó Camavingát. Markvitez nem változtatott a félidőben. Jöhetett a második játék rész. A meccs második felét a Liverpool kezdte jobban 6 kapura lövésel próbálkoztak. Aztán a Liverpool egy szép összjáték után Romelo Lukaku Góljával a 68 percben szépített. Markvitez cserélt Araújo helyére Kurt zouma érkezett. Az edző Pulisic helyére Becserélte Chouilart. A Kaiserlautern veszélyesebb lett és újra dominált nagy helyzetekig jutottak, de gólt nem szereztek pörögtek a percek míg végül a Bíró lefujta a meccset. Jürgen Kloop oda ment Markvitez-hez és Gratulált neki. Markvitez oda ment a fiúkhoz és együtt ünnepelték a győzelmet. A szurkolok hangja elképesztő volt katarzis lett. Aztán másnap Markvitez a klub elnőkhőz ment beszélni szeretett volna vele. A klub elnők fogadta szívélyesen.
Klub elnők: miben segíthetek a Csoda edzőnek? Ja egyébként Gratulálok mindent meg nyertünk és Címet védtűnk.
Markvitez: egy rossz hírt szeretnék közölni.
Klub elnők: Hát annyira nem lehet rossz mondjad.
Markvitez: Szeretnék távozni mivel úgy érzem sok ilyen csapat van amelyiken segíthetek.
Klub elnők: Na ez tényleg az, de nem akarsz segíteni nekünk még címeket nyerni?
Markvitez: Igen, de most a csúcson hagynám abba.
Klub elnők: Rendben bár nem örülök, de mivel csodát csináltál velünk ezért segítek, de azt tud hogy bármikor visszavárunk.
Markvitez: köszönöm.
Klub elnők: ja és hova szeretnél menni milyen orszába?
Markvitez: Azt még nem tudom.
Klub elnők: Jó rendben ha véletlen még se lenne ilyen csapat akkor maradsz rendben?
Markvitez: igen persze, én is úgy terveztem, most megyek.
Klub elnők: Rendben.
Markvitez kilépet az ajtón és a kocsijához sietett. Már be is ült amikor megszólalt a telefonja.... Ismeretlen volt a szám. Vajon kihívhata föl az edzőt? És mit szeretne tőle? Vagy csak esetleg valami átverés?...

Egy Edző felemelkedése!Where stories live. Discover now