Az első Szezon meglepetése után ezzen a nyáron a csapat gerince meg maradt. Visszont voltak így is fontosabb távózók. Areola,Kumbulla,Bunedia, Maitlend-Nails és Rafa Mir így az ő potlásukra érkeztek játékosok. Areola helyére 17 millióért az olasz Gragno érkezet. Kumbulla helyére Vanheusden érkezett 15,5 millióért.
Buendia helyére a Milan olasz balszélsője Saelmakers 16 millióért érkezett. Maitlend-Nails helyére a Barcelona 24 éves Szenegáli védője Waqué 14 millióért. A balszélső posztra egy Erős Riválist kapott Saracchia a német foci új jobbhátvéd tehetsége a 21 éves Katterbach 13 millióért igazolt a Kaiserlauternbe a Köln csapatából. Persze jöttek a csapathoz kiegészítő játékosok is, de nem válalnak nagy szerepet a csapatban. Támadó középpályás 25 éves Baumgartner a Lipcse csapatától 17 millióért. 27 éves Spanyol Rafa Mir helyére a Chelsa 25 éves támadója Tammy Abraham érkezett. Mindenki aki távozott pénzért távozott. Aki mellet nincs átigazolási összeg az ingyen érkezett. A szezont a német szuper kupával kezdte a csapat amelyet 1-0-ra meg nyert a Kaiserlautern a Dortmund ellen. A bajnokságot a tavalyi-hoz hasonlóan vezette a Kaiserlautern. A Bajnok ligájában az Atletico Madridot a Chelseat és Lyon-t Kapta a Kaiserlautern. A csoport első meccsén a Chelsea ellen a 2-2 döntetlennel kezdet a Kaiserlautern a csoport második meccsén a kvartett legyengébb csapatával egy 6-2 Győztes meccset játszott a Kaiserlautern. Az atletico ellen egy meggyőző 2-0 játszottak a Chelsea elleni vissza vágott a egy gól gazdag meccsén 7-4 nyerte a Kaiserlautern. A Lyoni visszavágón nehezen,de 3-2 re nyert a Kaiserlautern az utolsó meccsen az Atletico legyőzte a Kaiserlautern 2-1 re a csoport végeredménye:
Kaiserlautern 13 ponttal
Chelsea 10 pontal
Atletico 7 pontal
Lyon 4 pontal
A legjobb 16 között a Monaco ellen kellet játszani a meccsek eredményei:
1 meccs: Monaco- Kaiserlautern 2-6
2 meccs: Kaiserlautern- Monaco 3-1
Nagyon simán és elképesztően szépjátékal verték meg a Monaco-t mit gondol Markvitez őn szerint megnyerhetik a Bajnok Ligáját?
Markvitez: szerintem korai josolni, de ebből a két meccsből erőt merithetünk, és a kérdésére a válasz: Szeritem van rá esélyünk.
A Negyeddöntőben a Milanal került össze a csapat.
1 meccs: Milan- Kaiserlautern 2-4
2 meccs: Kaiserlautern- Milan 1-2
Újságíró: mit gondol most hogy ott vannak az elődöntőben ön szerint a Barcelonát is megverik?
Markvitez: A Barcelona egy jó csapat visszont az utóbi években nagyon nem megy neki. Szerintem van esélyünk.
Az elődöntőben a Barcelona
1 meccs Barcelona-Kaiserlautern 2-2
2 meccs Kaiserlautern-Barcelona 3-2
A döntőben a tavaji Bl Győztes Liverpool várja a Kaiserlautern. Előbb halgasuk meg mind a két edzőt.
Markvitez: A Liverpool tavaj megnyerte a Bl-t nem lesz könnyű dolgunk, de ha Szerencsénk lesz akkor bármi megtörténhet, ha nem nyerünk nem leszek csalódot még is csak a döntőig meneteltünk még ha néha azért rezget a léc, bár azért jó lenne meg nyerni, de Jürgen Kloop egy nagyon jó edző és biztos vagyok benne hogy ő is győzni akkar. Sok szerencsét és győzön a jobb csapat.
Jürgen Kloop: Csodálom azt amit csinált ezzel a csapattal mindenképp példa értékű amit csinál, de mi vagyunk az esélyesebbek, de ez egyáltalán nem azt jelenti hogy kötelező győzelem lesz még is csak a döntőig eljutottak, a Kaiserlautern egy nagyon veszélyes csapat. föleg Tammy Abraham aki biztos hogy európai Aranycipős lesz. Nem lesz elég őt hatástalanitani, de ha őt sikerül akkor már jobbak a lehetőségeink.
Elkezdődött a Bl döntő:
Az edzők lepacsiztak és váltottak néhány szót, de látszott mind kettő edzőn hogy tisztelik egy mást mint a sajtókonferecián is.
A döntő első fél idejében a Liverpool dominált, de végül a 31 percben a Kaiserlautern egy jól sikerült kontrából megszerezte a vezetést Tammy Abraham Góljával. A félidőre maradt az 1-0 a Kaiserlautern javára. Jött a második félidő jóval kiegyenlitettebb játékot hozzot, aztán a 57 perben a Liverpoolnak sikerült egyenliteni-e Sadio Mané révén. Ezután a Kaiserlautern át vette a meccs írányitását és a 78 percben Baumgartner révén újra előnybe került. Végül maradt ez az eredmény így 2-1-re A Kaiserlautern megnyerte a Bajnok Ligáját. Ebben a szezonban tripláztott+ meg nyerte Német szuper Kupát is. A csapat legjobbja a Tammy Abraham aki minden sorozatot véve 80 gól-t rugót, és a Kaiserlautern meg nyerte története első Bajnokok ligáját. Klub elnők: Nemtudom mit mondjak, kifogytam a szavakból. Bármi is lesz a jövöben ha távozol, bármit is csinálsz vagy bármit is történik én melleted állok, bár nyilván nem szeretném ha elmenél, de ha úgy gondolod azt is elfogadom.
Markvitez: Jelenleg nincs ilyen tervem, de köszönöm hogy így gondolja.
YOU ARE READING
Egy Edző felemelkedése!
Short StoryA történet a Soccer Manager 2021 játékos karrier Csapat és egy ötlet miatt jött létre. A Főszereplője Markvitez tehát én. (Ez kitalált rész mivel jelenleg van csapatom a Valóságban, úgy hogy még nem mondható kudarcnak a Foci karrierem. Mellete pedig...