Az első nap!

6 2 0
                                    

Markvitez érkezésétt több tízezer szurkoló várta. Markvitez nagyon meg lepődött bár eszébe jutott hogy talán nem véletlen ha az ember mindent meg nyert németországba. A szurkolok harsogták a nevét. Cristiano Ronaldo is meg érkezett. Majd oda ment Markvitez-hez és megszolalt.
Cristiano: Esküszöm olyan mint ha te nem is az edzőm lennél, úgy köszöntenek mint amikor én érkezem valahova, Csodálatos nem?
Markvitez: Bizony örülök hogy ennyire bíznak bennem a szurkolok.
Cristiano: Hát nagyon kell a Bl győzelem a klubnak mivel már 1995-otta erre várnak. A Juve a rekorder az elvesztett Bl döntők-ben. Már 7-szer lettek ezüstérmes a csapat.
Cristiano: valamit szeretem volna kérdezni.
Markvitez: nyugodtan mond.
Cristiano: Arról már beszéltünk hogy kulcs szerepet szánsz nekem, de milyet.
Markvitez: olyan szerepet amiben neked lesz a legtöbb lehetőséged gól-t lönni. Már ki gondoltam te leszel a középcsatár és két szélső majd téged fog keresni, mint a Real Madrid-ban csak itt középen fogsz játszani.
Cristiano: Remek
Markvitez: Nagyjából így lesz.
A szurkolok tovább kísérték az edzőt és Cristiano-t egészen a stadion-ig.
Markvitez: most miért megyünk a Stadion-hoz?
Cristiano: Jaj tényleg elfelejtettem hogy a Kaiserlauternél nem volt köszöntésed, mert friss edzőként mentél oda. A lényeg hogy itt a Juventus-nál köszöntenek, mert úgy érzik a szurkolok hogy most van a legnagyobb esélye Bl-t nyerni-e a klubnak újra.
Markvitez: Remek.
Be mentek a stadionba alig hogy beléptek skandálták Markvitez nevét. Fel ment a színpadra és elkezdte a beszédét.
Markvitez: Először is köszönöm hogy ennyi ember eljött a köszöntésemre, bár nem számítottam arra hogy ennyien lesztek. Egyértelmű hogy miért jöttem azért hogy a Klub újra a Világlegjobb csapata legyen és megnyerje a Bajnokok ligáját. Sok munka lesz a csapattal, az utóbbi években rendre meg volt a Scudeto, ha minden jól megy akkor szeretnék tríplázni nem ígérek semmit, de amit meg ígérek hogy azon leszek végig hogy a lehető legtöbb trófeát meg nyerjem a klubnak.
Forza Juve! Forza Juve!
A stadion-ból kifelé menet sokan dedikálást kértek az edzőzötől és persze Ronaldo-tol. Aztán meg érkeztek a szállodába. Az edző kiadta hogy a játékosok érkezzenek 1 héttel a felkészűlési időszak előtt. A szállodában már a játékosok nagy része ott volt még egy két játékos kért kíkérött amit az edző el is fogadott mivel mindegyik 1 napra szólt és az indokok is érthetőek voltak. Markvitez úgy se tervezte hogy már az első nap amikor megérkezet már rögtön dolgozni kezdjen. Első napra egyértelműen a játékosokkal való ismerkedés volt a cél. Ezért este egy vacsorát szervezet. Az edző sok játékossal beszélt oda is mentek hozzá páran hogy mit tervez a jövőben velük. A játékosok közül Buffon érdeklődött a legjobban.
Markvitez: Szia Buffon az egyik kedvenc kapusom vagy!
Buffon: Örülök neki. Mit tervezel velem a következő szezonban?
Markvitez: azt hogy te legyél az első számú kapusa a csapatnak!
Buffon: köszi, és mi lesz Szczesny-vel?
Markvitez: ő vele is beszéltem és elvileg szeretne el igazolni, mondtam neki hogy max kölcsönbe engedném el, de ő teljesen el akar menni. Nem nagyon tetszett neki hogy téged helyeznéllek főszerepbe. Szczesny helyére néztem már játékost valószínűleg a Napoli-ból Meret Jönn mivel le fogjárni a szerződése 1 év múlva. Ja és Pinsoglio helyére egy ingyen igazolható kapust szeretnék aki 23-26 között van.
Buffon: Örülök hogy már most meg kezdted meg tervezni a csapatot.
Markvitez: Sokszor előre kell dolgozni.
Buffon: bizony szerintem a legjobb edzők ezt csinálják mint te.
Markvitez: köszönöm
Buffon: A védelembe kiket gondoltál ott is fiatalabbak lesznek?
Markvitez: Ott egyenlőre nem változtatok erre a szezonra. Valószínűleg három védő lesz és kettő visszább tól-t szárnyvédővel játszunk  majd.
Buffon: akkor már a felállás is meg lehet úgy-e?
Markvitez: Igen már az is kb meg van!
Buffon: ahogy látom Cristiano Ronaldo-val nagyon jobban vagy! Ha jól sejtem kulcsszerepet kap ő is.
Markvitez: Igen, meg próbáljuk köré építeni a játékot, úgy hogy az én edzői filozófiám is meg maradjon. Úgy gondolom hogy ha a csapatodban meg található a Világ legjobbja akkor köré kell építeni a játékot. Persze úgy hogy ne csak rajta múljon a csapat eredményesége.
Buffon: Rendben, öröm volt beszélni veled, majd holnap ha lesz időd még beszélhetnék.
Markvitez: Rendben. Jóéjt.
Cristiano: na mi a helyzet?
Markvitez: éppen Buffon-nal beszélgettem. Esetleg van valami kérdésed? Úgy látom van.
Cristiano: A csapat igazolásai-ról akiket én mondtam beszéltél velük?
Markvitez: Igen. Bruno Fernandes Sajnos hosszabbított így az ő meg szerzése nagyon sokba kerülne. Sajnálom, de őt biztosan nem tudom el hozni. Joao Cancelo-nak még 3 éves szerződése van. Egyenlőre őt sem tudom vissza hozni. Marcelo-nak is 3 éves szerződése van. Sajnos jelenleg a klub anyagilag nem áll úgy hogy le tudjam igazolni őket, néznem kell a csapat érdekeit, ha meg akarjuk nyerni a Bl-t.
Cristiano: Azért köszönöm látom hogy mindent meg tettél amit csak tudsz.
Markvitez: Hát igen, most 2 fontos dolog van az hogy újra te legyél az Arany labdás, és hogy meg nyerjük a Bl-t.
Cristiano: Rendben jóéjt.
Markvitez: neked is.

Egy Edző felemelkedése!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang