Markvitez rá nézet a telfonjára. A szám ismeretlen volt. Markvitez gondolkodott hogy fel vegye, de végül úgy döntött felveszi. Markvitez bele szólt a telefonba.
Markvitez: Hello
Ismeretlen: Hello Cristiano Ronaldo vagyok, de nyugotan szolits Cristianonak.
Markvitez: Te csak viccelsz velem.
Cristiano: nem viccelek.
Markvitez: Akkor egy kérdés miért keresne meg a Példaképem?
Cristiano: erről szeretem volna beszélni. Látam hogy mit csináltál a Kaiserlautern csapatával. Csodálom a munkádat. Szeretném ha veled dolgozhatnék.
Markvitez: Azta akkor hogyan tovább.
Cristiano: Gyere Portugáliába a házamba fogadlak. Küldtem egy magán gépet érted.
Markvitez: köszi.
Cristiano: semmiség én köszönöm.
Markvitez nagyon boldog volt még is csak a Példaképe hívta föl. El is indult közben Cristiano telefonon segített neki hogy hova mennyen. Markvitez felszállt a gépre ahol rögtön fogadták egy Fantával. Markvitez meglepődőtt. Elgondolkodott vajon honnan tudja Cristiano hogy a fantát szeretem Örülök neki tényleg nagyon szeretene velem együtt dolgozni ha ilyet is tud. A repülőgépen markvitez jól érezte magát. Közben felhívta a Kaiserlautern elnőkét. hogy elmegy 1 hétre aztán közli vele a döntését. A repülőtéren markvitez ahogy leszállt meg pillantotta Cristiano-t akin nagyon látszot hogy sokat várt már. Markvitez és Cristiano kezet fogtak és elindultak a Limuzinal amit Ronaldo kéretett markvitez fogadására. Útközben Cristiano el mondta nagy vonalakban hogy mi az elképzelése. Én nekem tetszett az elképzelése. Azt mondta hogy ő úgy gondolja hogy a megegyezés nem lesz olyan nehéz, és hogy azért hívott meg hogy megtudja milyen edző is vagyok valójában. Megérkeztünk a házához. Cristiano körbe vezetett a lakásában. Majd megmutatta a tárgyalószobát. Elmondta mit kér tőlem. Azokat mondta amikre számítottam.
Cristiano Ronaldo kérései:
Legyen a Csapat ráépítve.
Építsen egy ütőképes csapatott a Juventus-ból.
Segítse hozzá a következő években az aranylabdához.
Markvitez megszolalt rendben. Én is ilyen dolgokra gondoltam.
Cristiano: Remek köszönöm.
Markvitez: ha jól tudom vannak bónuszok is.
Cristiano: 2 szezonra szól és ha minden évben megnyerünk mindent akkor 30 millió Eurót kapsz ezzen felül kérted hogy Dedikálja neked pár focis cuccot. Szerintem velem megálapottunk én már beszéltem a Juventus vezetőivel, és náluk te vagy az első számú jelölt. 3 nap múlva Torinóban indul a gép, de addig egy kicsit beszélhetünk.
Markvitez: Rendben tökéletes a szerződés.
Cristiano: akkor ideje bulizni. Hívtam pár barátomat.
Markvitez: kiket?
Cristiano: A legjobbakat. Ningyárt jönnek.
2 percel később Cristiano ajtót nyitott a vendégeknek.
Én kinéztem a szobából és mindenki akit látam ismertem mivel mindenki focista volt.
A Cristiano Vendégei:
Neymar,Marcelo,Benzema,Casemiro,
De ligt,Bruno Fernandes,
Bejöttek és kezet fogtam velük. Aztán elkeztűk a Bulit amely 2 napig tartott. Ezután elmentek a vendégek. Cristiano elmondta hogy az utolsó napon beszélgetni és az edzés tervről és a taktikáról beszéljűnk. Ez a nap is gyorsan eltelt. Cristiano a nap végén elmondta a véleményét rólam. Markvitez te egy nagyon okos és tehetséges edző vagy aki az eddigi
edzőim közül te neked vannak a legjobb elképzeléseid.
Markvitez: köszönöm, én meg most már jobban látom hogy mi a titkod.
Cristiano: Az nem annyira biztos. Na mindegy sajnos menned kell majd találkozunk a következő szezonban.
Markvitez: Rendben addig is jó nyaralást.
Cristiano: Neked is!
Markvitez elutazott Torinóba ahol a tárgyalások 1 napig se tartottak és már más nap a Juventus be is jelentette Markvitez érkezésétt. Az edzővel 4+1 szerződést írták alá. A +1 szezon akkor lép életbe ha Markvitez maradni akkar még egy évet. A szerződés tartalmazott még egy záradékott ha az edző nem akkar maradni akkor szabadon elengedik hátráltatása nélkül.
A klub vezetői szabad kezet adtak Markvitez-nek hogy könnyen tudja írányitani a csapatott. Markvitez vissza ment német országba és beszélt a klub elnőkel.
Markvitez: köszönöm amit értem tett a legjobbakat kívánom.
Klub elnők: én köszönöm! Tudod bármikor vissza várunk, és sok szerencsét olaszországban.
Markvitez: igen tudom, és köszönöm még egyszer.
Klub elnők: Szia barátom.
Markvitez: Szia legjobb barátom, viszlát elnőkúr.
Markvitez felszállt a Torinóba induló járatra. Meg érkezet olaszországban és meg kezdte munkáját a Juventus-nál.
YOU ARE READING
Egy Edző felemelkedése!
Short StoryA történet a Soccer Manager 2021 játékos karrier Csapat és egy ötlet miatt jött létre. A Főszereplője Markvitez tehát én. (Ez kitalált rész mivel jelenleg van csapatom a Valóságban, úgy hogy még nem mondható kudarcnak a Foci karrierem. Mellete pedig...