Alarmımın çalması ile uyandım. Bu gün pazartesiydi. Aynı zamanda 15 tatile beş gün kalmıştı. O yüzden mutluydum. Üzerime okul formasını giydim ve kahvaltı yapmak için aşağı indim.
(Okul firması)
Aşağı indiğimde annem kahvaltı hazırlıyordu. Annemin yanına gittim. Anneme masayı kurmasın da yardım ettikten sonra annem erkek kardeşimi(erkek kardeşiniz yoksa artık var) uyandırmamı söyledi. Kardeşimin odasına girdim. Gözlerimi kapattım ve bağırmaya başladım.
Y/N:YB/N UYAN HAD-
Saniyesinde suratıma yediğim yastıkla yere yapıştım. Kardeşimin kaynanasını duyabiliyordum. Üstümden atladı ve mutfağa doğru koşmaya başladı. Bende arkasın dan söyle ne söyle ne koşuyordum.
Babam annemi kardeşime hamileyken terk etmişti(yazarımızı da babası 5 yaşındayken terk etti). Annemin söylediğine göre annem de babam da başka birilerinden hoşlanıyorlardı ve evliliklerini sonlandırmışlardı. Mutfağa vardığım da annem ve kardeşim kahvaltı ediyorlardı. Bende beklemeden onlara katıldım. Kahvaltıyı bitirdikten sonra kardeşimle okula yürümeye başladık.
Kardeşimin okulu yakındı. Kendi okulumun üstündeydi okulu o yüzden ilk onu bırakıyorum. Benim okulum eve uzak ama kardeşimin yakın. Onun okuluna kadar yürüyoruz. Ondan sonra kendi okuluma yürüyorum.
Okula vardığım da dersin başlamasına daha yarım saat vardı. Sınıfa girdiğimde sadece 2-3 kişi vardı. Bende biraz çatıya çıkayım dedim( bu arada karakter 14-15 yaşlarında senju 16 yaşında).
Çatıya çıkan merdivenlerden yukarı çıktım. Çatıya geldiğim de sadece bir kişi vardı. Cinsiyetini anlayamıyordum çünkü kocaman bir şapkası vardı. Çok kafaya takmadan demirlerin olduğu yere yaklaştım ve demirlerden sarkmaya başladım.
Bi an elim kaydı. Şu an havada bi elim demiri tutarken diğer elim baka bir el tarafından tutuluyordu. Ben daha ne olduğunun farkına varmadan beni kendine çekti ve ona bakmam için kendisine çevirdi.
Arkamdan şiddetli bir şekilde esen rüzgar ürpermeme ve beni tutan kişinin kapüşonu açıldı. Bi an donup kaldım. Dudaklarım birbirine yapışmış gibiydi.
Ap açık bir teni, çok açık sarı saçları, saçlarının renginde kirpikleri ve çok güzel mavi gözleri vardı. Adeta bir meleğe benziyordu. Büyülenmiş gibiydim. Uzun bir sure ona baka kaldım. Sonra bana sorduğu sorularla geçek dünyaya geri döndüm.
Başımı sağa ve sola birkaç kez salladım. Kendime geldim ve bana şaşkın bir o kadarda endişeli bakan kıza döndüm.
Kız:Sen iyimisin..
Dedi endişeli bir sesle.
Y/N:ahh... Merak etme ben iyiyim..
——————~~°○✩○°~~———————
——————~~°○♡○°~~———————Bu ilk bölüm lütfen düşüncelerinizi yorumlara yazın.
Bu günlük bu kadar hepinizi seviyorum..♡^♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senju x okuyucu // Bir kızdan hoşlanmak //
JugendliteraturBir kızdan hoşlanmak (♡-♡)