Okul çıkışında senju ve diğerlerini bekliyordum. Biraz bekledim ve yanımda birinin varlığını hissedip o tarafa baktım. Senju nefes nefese bir şekilde yanımda duruyordu. Ben daha birşey demeden senju kafasını aniden kaldırdı ve konuşmaya başladı.Senju:Kızlar gelmiyorlarmış!
Y/N:Neden? Ne oldu?
Senju:Aileleri hemen eve gelmeleri gerektiğini söylemiş. Nedenini bilmiyorum.
Y/N:Peki... şimdi ne yapacağız?..
Senju:İstersen sende evine git ailen kızmasın..
Y/N:Aslında annem hep dolabımı düzeltmem gerektiğini söyler..eğer istersen ilk önce benim evime gidip annemden para alırız, eve çantaları bırakır dönüşte de geri alır eve giderdin. Sence nasıl olur?
Senju:Harika o zaman senin evine gidelim ki geç olmadan biraz dolaşa bilelim..
Y/N:Tamam o zaman gidelim..
Okuldan çıktık ve benim evime doğru yürümeye başlarken aklıma küçük kardeşim geldi..
Y/N:Senju ilk önce kardeşimi alalım öyle gidelim o tek gelemez şimdi zaten okulu yolumuzun üstünde.
Senju:Tamam benim için sorun yok..
Senjuya kafa salladım ve önüme baktım. Kardeşimi okulun kapısının önünde beni beklerken gördüm. Kardeşimin yanina gittik. Kafasını kaldırdı ve bize doğru baktı. Biraz şok oluştu çünkü benim çok Arkadaşım yoktu ve genellikle onlarla birlikte eve girmezdim."geciktin seni bekliyorum yarım saattir" dedi beni azarlayarak. Bende onun bu davranışına karşılık burnunu baş ve işaret parmağım arasına aldım ve sıktım.
Biraz nefessiz kaldı ve azından nefes almaya başladı. Kısa süre sonra burnu acıdığı için biraz mızmızlandı bende onun bu haline gülüp burnunu sıkıştırmayı bıraktım ve "ablayı azarlamanın cezası bu. Hadi daha fazla oyalanmadan eve gidelim. Senjuyla birlikte alışverişe gidicez çok geç olmasın." dedim.
Merakla bana ve Senjuya baktı Senjuya kısa bir süre süzdükten sonra konuştu " senju dediğin yanindaki kız mı?" evet anlamında kafamı sallayıp hadi gidelim dedim. Yol boyu susup bizi izledi. En sonunda eve varınca Senjuya içeri davet ettim.
Senju biraz tereddüt etti ama ben ısrar edince gelmek zorunda kaldı. Salona geçip anneme Senjuya tanıttım annem biraz dondu ve heyecanlandı benim arkadaş edinmekte zorlandığımı düşünüyordu. Annem ve senju tanıştırdıktan sonra senjuyu odama davet ettim.
İkimizde çantalarımızı kapının yanına koyduk. Senju yorgun bir şekilde yatağıma uzandı. O sırada dolabımdan senju ve bana kıyafet çıkardım.
Senju için hazırladığım kıyafetleri onun yanına koydum. Senju bana kısa bir süre baktıktan sonra olduğu yerden doğruldu ve bana baktı.
Senju:Bunlar ne için?..
Y/N:Giy diye okul kıyafeti rahatsız edici. Bunu giyersen rahat edersin. Zaten çantanı almaya buraya geldiğinde üstünü değiştirirsin..Hadi! Naz yapma da hemen gidelim.
Bunları dedikten sonra Senju daha tek kelime edemeden kendim için seçtiğim kıyafetleri aldım kapıyı arkamdan kapattım ve lavaboya gittim. Üstümü hemen değiştirip lavabo dan çıktım. Kendi odama girmeden önce kapıyı çaldım ve giyinip giyinmediğini sordum. Giyindiğini söyledi ve bende içeri girdim. Seçtiğim kıyafetler ona çok yakışmıştı.
(Senjunun üzerindeki kıyafet)
(Y/N nin üzerindeki kıyafet)
Senjunun yanina gittim. Üstündeki switi bilerek büyük almıştım. Bileğimi geçicek şekilde uzun kollu kıyafetler giymeyi çok severim. Senju her ne kadar benden biraz uzun olsada onada biraz uzun gelmişti. Ama onda bende durduğundan daha güzel durdu. Senjuyla biraz bakıştık tam sonra çıkmaya kara verdik.
Tam çıkacakken annem bizi durdurdu. Annem yanıma geldi ve "kendine güzel ve giyeceğin şeyler al" dedi. Ben kafa salladım ve Senjuyla beraber çıktık. Biraz yürümeye ve konuşmaya başladık. Kısa sure sonra AVMye vardık içeri girdik ve neredeyse bütün mağzaları gezdik. Uzun bir gezinin ve alışverişin ardından yemek yedik.
İşimiz bitince kalktık ve çıkışa doğru yürürken gözüm bir takıcıya çarptı. Senjuya burda beklemesini ve hemen geleceğimi söyledim. Bana meraklı gözlerle bakarak kafasını salladı. Ben koşarak o takıcıya girdim ve gözüme çarpan o kolyeleri satın aldım. Senjunun yanina geldim ve ellerimi açıp ikimiz için aldığım kolyeleri gösterdim.
(Kolyeler)
Senju biraz inceledikten sonra iyiliğin içindeki kötülük kolyesini(beyazlı olan) aldı ve arkama geçip bana taktı. O takınca bende elimdeki kötülüğün içindeki iyilik kolyesini(siyah olan) ona taktım. (İsteyenler tam tersini yapabilir anlaya anladı)
Biraz gümüştük ten sonra beraber eve gittik. Hava soğumuştu. Ona bizde kalmayı teklif ettim ama reddetti. Abilerinin kızabileceklerini söyledi. Onu onayladım ve ona çantasını verdim. Gitmeden üstünü degistiek istedi ama ben reddettim çünkü hava soğumuştu. Eve etekle giderse hastalanırdı. Kıyafetleri bana yarın okulda verebileceğini söyledim. O da beni onayladı.
Birbirimize telefon numaralarımızı verdik. Ki eve varınca bana evde olduğuna dair haber verebilsin. Kapıda onu uğurladım ve hemen odama girdim. Aldığımız kıyafetleri dolaba yerleştirdim. Hemen üzerime gecelikleri mi giydim ve yatağa atladım. Bütün gece bu gün neler olduğunu düşündüm Senjuyu düşününce elim boynumda ki kolyeye gitti. İstemsizce gülümsedim. Bütün gece sadece onu düşündüm ve bu düşüncelerle uyuya kaldım..
——————~~°○✩○°~~———————
——————~~°○♡○°~~———————Bu bölüm uzun olsun istedim neden bilmiyorum...732 kelime yazmisim normalde 360 kelimeyi geçmez yazdığım bölüm. Neyse hepimizi seviyorum...♡^♡