Misafir

136 13 2
                                    


İçeride annemin en yakın arkadaşı vardı.  Adı Aoi ydi. Annemin adını Akemi ydi ama Aoi anneme kısaca Emi veya Akı derdi. Aoi ve annem orta okulda tanışmışlar. Ve o zaman dan bu zamana kadar dostlukları hiç bozulmamış. Aslında annem ve Aoi dostdan öte bı ilişkileri var ama ben hala adlandıramadım. Aoi ablayı gerçekten çok severdim. Sürekli kardeşim ve bana hediyeler alır bize ilgi gösterirdi. Annemin işi olunca hep bize bakıcılık yapardı.

İçeriye göz gezdirdim. Annem ve Aoi oturmuş önemli gibi görünen bu konu hakkında konuşuyorlardı. Beni daha fark etmemişlerdi. Yavaş ve sessiz bir şekilde onlara doğru yaklaştım.

Annem: Bilmiyorum.. artık saklamak zor geliyor..

Y/N: Ne hakkında konuşuyorsunuz?

Ben bı anda konuşunca annem korkudan küçük bir çığlık attı. Sonra benim geldiğimi görünce gözleri fal taşı gibi açıldı.

Annem: Tatlım! Sen ne zaman geldin?

Y/N: daha şimdi geldim. Ne yaptığınıza bakmak için yanınıza geldim. Eeee? Ne konuşuyorsunuz?

Annem:  A-.. önemli bir şey değil merak etme.

Dedi annem gergin bir sesle. Anneme onaylar şekilde kafa salladım. O sırada Aoi konuştu.

Aoi: Okul nasıldı y/n?

Y/N: hmmmm.. harika! Bu gün çooook eylendim. Senju hep beni gezdiridi okulda bilmediğim yerlere götürdü çok eylenceli geçti bu gün. Okul çıkışı beraber geliyorduk ama annemin kütüphaneye vermem gereken kitabını verirken işi olduğunu söyledi ve kütüphaneye girdi. Abisinin ondan istediği bir kitap varmış o yüzden yolun yarısını yanlız geldim.

Annem araya girdi. "Tatlım kitabı okudun mu l? Yada Senju okudu mu?" Annemin bana yönelttiği bu soru biraz tuhaftı ama hak veriyorum anneme o kitabın içinde ki o sahne gerçekten uygunsuzdu. "Hayır sen okuma ve kimseye verme dediğin için okumadım veya kimseye vermedim." Dedim sonuçta okudum dersem kızardı. " Aferin benim kızıma" dedi annem ve başımı okşadı.

Daha fazla bu gergin ortamda kalmak istemediğim için anneme ve Aoi ye odama gideceğimi söyledim. Onlar da beni onaylayıp konuşmalarına devam edecekken merdivenleri çıkarken annemlere döndüm ve "Anne Senjuyla bu gece pijama partisi verebilir miyiz?"
Diye sordum anneme." Tabi ki de tatlım" diye cevap verdi annem kocaman bir gülümsemeyle. Bende anneme kocaman bir gülümseme verdim ve odama geçtim.

Odama girdim ve telefonumu aldığım gibi Senjuyu aradım.

----------------------~~°○✩○°~~-----------------------
----------------------~~°○♡○°~~------------------------

Eveeet alın size yeni bölüm..
Sizleri seviyorum..(。♡‿♡。)

Senju x okuyucu // Bir kızdan hoşlanmak //Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin