°29/05/1985
°𝙵𝚕𝚊𝚜𝚑𝚋𝚊𝚌𝚔Ellie ve Tony, MIT'de ilk yıllarını geçirmişlerdi. Herkes MIT'e 14 yaşında gitmiyordu. Ama Stark ikizleri bunu başarmış ve ilk yıllarını doldurmalarına az kalmıştı. Genç kız, ikizinin sırtına atladı. Tony son anda tuttu onu.
"Hey dikkatli ol." Ellie, Tony'nin sırtında indi ve geri geri yürümeye başladı. Norlamde sakin ve enerjisi düşük birisiydi ama bugün içi içine sığmıyordu.
"Bugün mükemmel bizim doğum günümüz. Bunu kutlamamız lazım sonuçta dünya iki tane mükemmel insan kazandı." Ellie bir anda kendisini yerde buldu. Tony ikizini yerde kaldırmaya çalıştı ama kız, onu kolundan tuttu ve yere düşmesini sağladı.
"Buna ne gerek vardı?" Hızlıca ayağa kalktı ve kıyafetlerini düzelti. Ellie'de onun ardından ayağa kalktı ama açık olan bağcıkları tekrar tökezledi. Bağcıklarını bağladı. Onu bekleyen ikizinin koluna girdi.
"Hadi ama neşelen. Bugün doğum günün.Hem sen planladın partiyi." Tony buruk bir gülümseme kondurdu. Ellie için doğum günleri mükemmel geçerdi ama kendisi için aynı şeyi söyleyemezdi.
"Senin yerinde olsam mutlu olabilirdim." Ellie, ikizine iyice sarıldı. Onum nasıl hissettiğini biliyordu.
"Hadi ama Tony. Bu doğum günü bambaşka olacak." Binanın dışına çıktıklarında onlar için hazırlanmış arabaya bindiler.
°𝙵𝚕𝚊𝚜𝚑𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚜𝚘𝚗𝚞
Ellie, Tony'yi bulmak için çalışmalarına devam ediyordu. Güvenli bölgeleri elemişti. Sıra terör gruplarını araştırmaya gelmişti. Bir kaçını elemişti. Çok güçlü ve zayıf gruplar olamazdı. Çünkü zayıf olanları kaçıramazdı. Ya korkar ya da askeriye bir araca saldıracak kadar güçleri olmazdı. Güçlü olanları ise birisini kaçırmaya gerek duymazdı. Tony'yi eğlencesine kaçırmadılar. İhtiyaçları olduğu için kaçırmışlardı. Çember giderek daralmaya başlamıştı. Ama devamı gelmiyordu bir türlü.
"Acer, sence Tony nerede?" Sanki yerini aniden söyleyecek gibi Acer'ı umutla dinlemeye başladı.
"Bilmiyorum efendim ama yaklaştığınıza eminim." Sabrı yavaş yavaş taşıyordu artık. Hiçbir şey yapmıyormuş gibiydi.
"Teşekkür ederim. Lütfen az önceki bilgileri Albay James Rhodey'e gönderir misin?" Cevap beklemeden garajdan çıktı. En son New York'a ilk geldiği zaman uyumuştu. Olduğu yere yıkılacaktı.
"Bayan Stark." Pepper'ın sesiyle olduğu yerde kaldı, uyuşuk bir şekilde kafasını çevirdi ve cevapladı.
"Efendim Pepper?" Bir kaç dakika cevap gelmedi. Tam yukarı çıkmak için adım atmış ki Pepper soruya cevap verdi.
"Bay Stark'ı acaba buldunuz mu?" Evet bulduk, hatta şuan karşında demeyi ne kadar çok istiyordu ama bunu yapmadı. Kardeşine değer verdiği belliydi ve gıcık kız kardeş olma niyeti yoktu.
"Hayır ama yaklaşmak üzereyim. Benim şimdi dinlenmem gerek. Görüşürüz." Ciddi anlamda uykuya ihtiyacı vardı. Başka birisi daha soru sorucak olursa küfür edebilirdi o yüzden hızlıca odasına çıktı ve kendisini yatağa attı. Gözlerini kapadı ve kendisini uykuya teslim edicekti ki o an telefonu çaldı.
"Cidden harika bir zamanlama." Telefonu eline aldı. Rhodey arıyordu. Eğer Tony'yi bulduk diye cevap gelmezse sövebilirdi. İsteksiz bir şekilde telefonu açtı.
"Efendim." Bugün cevap vermek için en az bir dakika beklemek zorunluydu herhalde.
"İpuçları için teşekkür ederim-" Ellie cevabı duyduğu an telefonu kapadı. Bir teşekkür konuşmasını dinleyecek durumda değildi. Telefonu sessize aldı. İşte şimdi güzel bir uyku çekebilirdi.
°29/05/1985
°𝙵𝚕𝚊𝚜𝚑𝚋𝚊𝚌𝚔Parti başlamıştı. Bu sefer partiyi Tony planlamıştı. On beş yaşına yeni girmiş birisi için mükemmeldi. Müzikler, süsler, yemek seçimleri.
"Mükemmel bir parti yapacağını biliyordum." İkizi ile beraber bir köşeden dans eden misafirleri izliyorlardı.
"Bunu söylemene gerek yok. Mükemmelliği zaten görüyorum." Omzuna gelen darbe ile güldü.
"Hadi dans edelim o zaman." Ellie, Tony'nin elinden tuttu ve dans alanın ortasına getirdi. İşte Tony'nin planladığı ilk partiydi bu. On beşinci yaş günü partisi.
°𝙵𝚕𝚊𝚜𝚑𝚋𝚊𝚌𝚔 sonu
°Yeni bölüm 22 vote olunca gelecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmiş Bugün Gelecek // Marvel
FantasyTony'nin kadın versiyonu... Babasından aldığı mirasa sahip; zeka. Kişiliği adında gizli; Kraliçe gibi asil, parlak ve güçlü Ellie Rayne Stark. Her zaman gülsede içinde yaşadığı acılar dolu bir hayat. Bu Ellie Rayne Stark'ın hayatı.