2.rész

224 18 17
                                    

Pár másodperc múlva azonban egy csodaszép erdőben találtam magam. Egy folyó csörgedezett, körülötte pedig mindenhol fák voltak. Nem tudtam mi történt, vagy hol vagyok. Így hát felvettem a nyakláncomat, végig néztem magamon, de mivel nem láttam változást, ezért magam körül kezdtem nézelődni.
Már egy ideje sétálgattam, mikor megláttam egy madarat belegabajodva egy indába.

- Szia, figyelj. Nem bántalak, csak segíteni szeretnék. - próbáltam nyugtatni valahogy a madarat, de mivel nem tudtam hogy kéne, ezért elég gyengén ment.
Egy idő után megunta a kapálózást, így kitudtam segíteni az inda fogságából. Ahogy szabad lett a lába, rögtön elszállt engem egyedül hagyva a gondolataimmal ezen az ismeretlen helyen.

Már egy ideje egy fa tövében ücsörögtem, mikor hangokat hallottam, majd hirtelen kiugrott valami mellőlem.

- Uramatyám! - kaptam a szivemhez. Egy kisgyerek szemezett velem egy nagymacska hátán.

- Ki vagy te? Még sose láttalak. Ő mondta, hogy itt vagy. - bökött a fejével a madárra. Most látom, hogy ő is velük van.

- Laia. - szólalok meg ahogy próbálok feleszmélni a sokkhatás alól.

- Én Antonio Madrigal vagyok. Egyike a varázserővel rendelkező Madrigáloknak. Honnan jöttél?

- Várj. Mi? Milyen varázserő? Egyáltalán hol vagyok? - kérdeztem értetlenül.

- Ez itt Encanto.

- Nos, nem tudom miért kerültem ide, de szerintem ez egy teljesen másik világ, mint amiben én élek.

- Wow! Hogy kerültél ide? - szállt le a macskáról, majd ült mellém. Én elmeséltem mindent, hogy mi történt velem, és az egész életemről meséltem. Ő pedig szintén mesélt magáról, illetve a családjáról és az ajándékaikról.

- Egyébként hány éves vagy? - kérdezett Tonito.

- Tizennyolc. És te?

- Én tíz vagyok.

Így történt az, hogy összebarátkoztam Antonioval és azóta rendszeres vendég vagyok Encantoban.

Butterfly Wings [Camilo Madrigal ff] Où les histoires vivent. Découvrez maintenant