4

295 37 1
                                    

Anlaşmları yapmış verilen para çekini de alıp şirketten tam çıkacakken şirket içinde ki habercilere üyelerin nerede olduğu ile alakalı bir soru mesajı atmıştım. Minho hariç tüm üyelerin nerede ne yaptıkları ile ilgili geri dönüşler almıştım.

Geldiğimde Minho dans pratiği yapıyordu fakat şuan şirkette bile değildi biraz işgillensem de boşverip şirketten çıktım.

Arabama bindiğimde ses kayıt cihazını dinlemeye başladım telefonuma bağlı olduğu için sonradan gidip cihazı almama gerek yoktu, cihazı dinlemeye başladığımda sadece Seungmin'in şarkı söylemesini duyabiliyordum o yüzden şirketten çıktıkları anda dinlemeye karar vermiştim.

~~~~

Şirketten çıktıkları haberini aldığım anda telefonumu açıp cihazı dinlemeye başladım, şimdilik sadece yorulduklarından bahsediyorlardı bir süre sonra konu Minho'ya gelince dikkatlice dinlemeye başladım.

"Hyung Minho hyung gelmeyecek mi?"

"O önceden çıktı işi varmış."

"Çok merak ediyorum her seferinde işi olduğunu söylüyor ama ne olduğundan bahsetmiyor, sen biliyor musun?"

"Bilmiyorum Hyunjin, bana da pek birşey söylemiyor. "

"Hyung acaba sevgilisi mi var?"

"Olsa saklayacağını sanmıyorum."

"Boşverin gelir o."

"Seungmin haklı gidelim"

Bu konuşmalardan sonra odaklamam gereken kişinin Minho olduğunu anlamıştım.

~~~~
Gece olmuş Stray Kids yurdunun biraz ilerisinde ses cihazını dinliyordum ve Minho hâlâ gelmemişti.

Üyelerden mesaj attıklarını biraz geç kalacağını söylediğini duymuştum, ne kadar geç gelirse gelsin elimde çok büyük bir haber olabilirdi bu yüzden onu bekleyecektim.

Saat gece 4'e yaklaşırken ara sokaktan yurda biri yaklaşıyordu arabam ile yurda biraz daha yaklaştığımda maskesini çıkartıp çöpe atan Minho'yu görmüştüm.

O gece ki gibi üstünde siyah bir hoodie ve elinde siyah bir şapka vardı, o zaman kanaat getirmiştim, o adamı bayıltıp götüren Minho'ydu.

The Killer Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin