5

277 33 4
                                    

Minho elinde ki maskeyi atıp etrafını kontrol etmişti ve arabama bir süre bakıp güldüğünde çok korkmuştum.

Beni, onu takip ederken görmüş olabilirdi...

O adama da yaptığı gibi beni bayıltıp birşeyler yapabilirdi, o yüzden bu işi bırakıp eski haberleri devralmak istediğimi söyleyecektim ama ondan önce son bir kez bu olayla alakalı birşey öğrenmek istiyordum.

~~~

Sabah tek başıma gitmekten korktuğum için şirketten başka bir muhabir ile birlikte Minho'nun o gece gittiği yere gitmiştik, evin kapısını tıklattım ama o kadar korkuyordum ki...

Yanımda getirdiğim muhabire, gerçek olayın ne olduğunu söylememiş sadece bir idolün sevgilisinin yakını olabileceğini söylemiştim.

Kapı açılmamıştı.. bu da Minho'nun o adama cidden birşey yaptığını kanıtlar nitelikteydi.

Kapıyı birkaç defa daha tıklatmama rağmen açılmayınca komşulara sormak için diğer evlere yönelmiştim

Hemen bir yanda ki apartmana girip ilk evin zilini çaldım, kapıyı orta yaşlı bir kadın açmıştı.

Merhaba efendim iyi günler buraya birşey sormak için gelmiştim, acaba yan taraftaki tekli evde ki yaşayan kişiyi tanıyor musunuz?

Şu hemen yan taraftaki mi?

Evet bir bilginiz var mı acaba bir süredir evinde yok da?

Ahh o şerefsiz kaçmıştır muhtemelen! arkadaşı mısın!

Neden bu kadar kızdığını anlamamıştım.

Hayır hanımefendi yanlış anladını-

Lafımı bitirmeme izin vermeden araya girmişti.

Ahh o zaman onu almaya gelen polisler falan mısınız? Tutuklandığında nasıl serbest kaldı anlayamıyorum.

Tutuklandı mı ne yaptı ki?

O şerefsiz bir kızı öldürüp tecavüz etti ve serbest kaldı inanabiliyor musun!! neymiş yeterli delil yokmuş!! serbest kalınca da birileri onu öldürmesin diye kaçmıştır, umarım belasını bulur!!

Anladım.. bilgi için çok teşekkürler, iyi günler.

Şimdi ise kafamda netleşmişti, Minho o iğrenç adamı öldürmüştü ama kız kimdi ki?

Öğrenmek için polis olan bir arkadaşımı arayıp bilgi isteyecektim.

The Killer Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin