10

55 7 5
                                    

Beni dışarı çıkarmıştı kendi içerideki işlerini bitirip yanıma geleceğini söylemişti tam şuan kaçmak için bir fırsatım vardı ama kaçarsam onu sinirlendirmekten ve bana birşey yapmasından korkuyordum o yüzden sadece sakinleşmeye çalışarak dışarıda onu bekledim.

Deponun kapısının sesini duyduğumda oturduğum yerden aniden kalktım, Minho bana dönmüştü.

Daha iyi misin?

Daha iyiydim ama hâla korkuyordum.

Ne yapmam gerektiğini söyle ve bitirelim bu işi söz veriyorum bundan sonra grubunuz hakkındaki hiçbir kötü haberin çıkmasına izin vermeye-

Jisung-ah..

Bana yaklaşmış gözlerime bakıyordu.

Senden haber yapmanı istiyorum ama önemli haberleri merak etme sana birşey yapmayacağım kimsenin de yapmasına izin vermeyeceğim..

Niye böyle konuşuyordu?

Gel seni evine bırakayım.

Arabam burda kendim gidebilirim.

Evimi öğrenmesini istemiyordum herşey olabilirdi.

Korkma Jisung-ah..

Kulağıma yaklaşıp devam etti;

Çoktan çoğu şeyini öğrendim sana birşey yapacak olsam şimdiye yapmış olurdum.

Çok uzaklaşmadan gözlerime baktı, inceliyordu..

Rahatsız olup uzaklaştım hafif gülüp kafasını eğdi ve elimi tuttu

Gidelim..

****
Arabasını orda bırakmıştı benim arabamla gidiyorduk ve o kullanıyordu.. Korkuyordum ama birşey diyemiyordum..

Ağlamanın, korku ve stresin verdiği yorgunluktan göz kapaklarım ağırlaşmıştı. Uykum geliyordu ama bu katilin yanında uyuyamazdım.

Benim inadıma yapıyormuş gibi yavaş sürüyordu iyice uykum geliyordu.

Minho

Arada uykulu bir şekilde yanımda oturan gence bakıyordum belli ki tedirgin olduğu için uyumak istemiyordu ama ben yavaş kullanarak ve yolu uzatarak uyumasını sağlayacaktım.

Uzun zamandır haber yaptırabileceğim birini arıyordum, avukat bir arkadaşımla beraber muhabirleri araştırıyorduk Jisung'u 5 ay önce muhabirler dosyasında görmüştüm yaptığı işleri, haberlerin ne kadar tuttuğunu, hangi kanallarla çalıştığını genellikle ne tür haberler yaptığını araştırmıştım ama benimle işbirliği yapmak için çok genç biriydi.

Sonraki günlerde resimdeki tatlılığı aklıma gelmiş onu iyice araştırmak istemiştim.

Ailesi, arkadaşları, sevgilileri, adresi çoğu şeyi öğrenmiştim. Öylesineydi, sadece tatlı göründüğü içindi, öylesine..

Bir süre düşüncelerle yola odaklandıktan sonra Jisung'un uyuyakaldığını farketmiştim, iyice yavaşlayıp bir kenarda durmuştum.
Koltukta kendine çekilmiş uyuyordu  biraz baktıktan sonra ceketimi çıkartıp üstünü örttüm ve evine doğru sürmeye devam ettim.

Evinin önüne geldiğimizde uyandırmak istememiştim.. Biraz daha bakıp evinin anahtarlarını aramaya başladım o anda fazla ses yapmış olacağım ki uyanmıştı.

Korkma birşey yapmayacağım anahtarı arıyordum sen uyuduğun için evine çıkaracaktım seni.

Önemli değil ben giderim.

Korkuyla söylediğinde onu rahatlatmak için tekrar ettim

Jisung-ah sana birşey yapmayacağım.. merak etme

Şişmiş gözlerini okşayarak ona baktım.

Kimsenin de sana birşey yapmasına izin vermeyeceğim.. iyi geceler yarın görüşürüz.

Jisung

Söylediklerinden sonra arabadan inip yürümeye başladı.
Yaptığı hareketler tuhafıma gidiyordu gözlerimin içine bakıyor yüzümü okşuyordu ne yapmaya çalışıyor anlamıyordum ama amacım en kısa sürede bu işten kurtulmaktı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 31 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

The Killer Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin