Wooow naber gençlik??? Bu bölümü tam olarak bir gecede yazdım! Bunların hepsinin faydasıysa tabikide türk kahvesi! Bu gece bana uyku yok! Wattpad güncellendi ve artık yazdığın kelime sayısını gösteriyor bence çok güzel birşey!!!
Neyse çok konuştum!
Haaaa bide bu arada unutmadan!HEPINIZE ÇOK TEŞEKKÜR EDERIM!11 BIN olmuşuzzzz!!!Zeynep keremin dediklerine oldukça sinirlenmiştir,ama hissettikleri sinirden çok acı gibi birşeydi. Içinde daha önce hiç tatmadığı yabancı bir duygu vardı,keremin dedikleri onu kırmıştı belki bu hissettikleri kırılmaydı olabilirmi???
Zeynep daha fazla hislerini düşünmemek için telefonunu aldı ve merte mesaj attı...
_teklifin hala geçerliyse seni yarım saat sonra ... barda bekliyorum.
_tabi! Yarım saate ordayım...
Zeynep zaman kaybetmeden yola koyuldu ve aklında tek bir fikir vardı oda en kısa zamanda kendisine bir sevgili
bulmaktı! Keremi sevmiyordu!"tabi buna ilk önce kendisi inanması lazımdı!!!!"1 saat sonra
Z-sonuç kendimi yine burda buldum...
M-kafayı dağıtmak için amerikaya gitmek bir işe yaramıyor ya;)!
Z-bencede sonuç yine başa dönüyorsun:D!
M-aynen:D!
Z-eee sen anlat bakalım!
M-neyi anlatıyimki, babam bütün şirketin hisselerini bana devretti, daha bu sene yeni şirkette çalışmaya başladım...
Z-sana bir sorum olucak
M:evet
Z:şirkette çalışmak çokmu sıkıcı
M:bayaaaa
Z:offff!
O sırada barın kapısından kerem ve yanında sarışın bir kızla beraber girer...
M:birşeymi oldu?
Z:sadece bir arkadaşı gördümde...
M:moralin bozulnuş gibi,istersen başka bir bara gidelim?
Z:yok gerçekten hiç gerek yok
M:peki
Zeynep ve mert barda birkaç saat durduktan sonra evlerine giderler...
Zeynep eve girer ve ardından keremde eve girer...
Z:oooo kerem bey kendinize yeni sevgili yapmışsınız?!
K:ne o kıskandınmı?!
Z:senin neyini kıskaniyim kerem?! Bana bir söylermisin? O yanındaki boyalı, sahte kızların neyini kıskaniyim?!
Zeynep hızla odasına çıkar,üstünü değiştirip hemen kendini yatağa atar...
Sabah:
Zeynep telefonunun zili ile uyanır ve yanındaki telefonu açar...
Z:alooooo???
Demet:zeynep sen hala uyuyormusun???
Z:sen miydin?
D:ne oldu beyenemedinizmi küçük hanım?!
Z:yaniii
D:hem sen nerdesin?
Z:ben taşındımki
D:ne zamandır!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ ZÜPPE, yeni başlangıç
RandomBirbirinden nefret eden iki genç, Daha sonra en iyi arkadaş olursa, fakat bir zaman sonra birbirlerinden hoşlanırlarsa ...