Kerem ile can evin yakınlarındaki bir bara gitmiştir...K:yaaa can inana biliyormusun?! Sırf o adamın yanına gidiyor diye pantolon giyinmiş!
C:abi...
K:konuşma can! Ben onu gördüğümden beri hep kısacık şeyler giyiniyor! O adam için pantolon giyindi!
C:offf abi! Kim bu kız?!
K:bir önemi yok! Gülüşünü sadece ben görmek istediğim kız şimdi bir başkasına gülüyor!
C:offff abi sen fena tutulmuşsun!
K:kim bilir şimdi ne yapıyorladır?! Ya o adam şimdi benim güzelimi öpüyorsa ?! Yakarım lan burayı!
C:abi sakin!
▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪
Emre&zeynep
Z:hatırlıyormusun küçükken hep bu ağaç evinde oynardık
E:evet ne güzel günerldi
Z:emre?
E:efendim prenses?
Z:buket nerde?
E:buket eee şey...
Z:eee sen bukete bu ağaç evinde evlenme teklif edicektin ne oldu?
E:zeynep biz şey, buketle
Emre zeynebe mutsuz bir ifade ile bakar"ayrıldık"dedi genç adam"ben hala onu seviyorum zeynep,hemde ilk günki gibi! Söyler misin bana? Şimdi beni kim sevicek?" emre gözünden bir damla yaşın akmasına izin verdi. Bu göz yasına kim bilir çektiği kaç acıyı sığdırmıştı...
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Can çok zor olsa da sonunda keremi ikna edip onu eve getirmeyi başarmıştır...
Kerem bitkin bir halde, kendini salondaki büyük koltuğa atar ve tavanı izlemeye başlar...
C:kerem ne yapıyorsun?
K:hiç
C:kimi düşünüyorsun sen ?
K:onu
C:kerem valla yetti be! Dünyada sadece üç şey çekilmiyormuş birincisi senin sinirli halin ikincisi hasta halin üçüncüsüyde aşık halinmiş! Madem aşıksın git konuş o zaman!
K:aşıkmı?! Hoop bir dakika kerem sayer asla aşık olmaz!
C:Nesin sen şu an?
K:yani sadece biraz hoşlanmış olabilirim...
C:iyi iyi Aferin! Yarında bir zahmet okula gelsen diyorum!
K:okulmu?
C:evet okul hani insanlar haftanın beş günü gidip birşeyler öğrendikleri yer.
K:offf iyi tamam gelirim
C:neyse ben çıkıyorum
K:iyi tamam
C:sende kafanı fazla yorma istersen?!
Can evden çıkar ve yaklaşık yirmi dakika sonra eve emre ve zeynep ikilisi girer...
Z:burasıdaaaaa benim eviiiiim!
E:evin zan.....ZEYNEP?!
Z:ee efendim?
Emre keremi göstererekE:zeynep ev arkadaşın Keriman bu çocukmu?!
Z:şeyyy yaaa herşeyi açıklıyabilirim!
E:iyi peki! Seni dinliyorum!
Bölüm son...
Bana ulaşmak isterseniz(instagram): @mlkcsara
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ ZÜPPE, yeni başlangıç
RandomBirbirinden nefret eden iki genç, Daha sonra en iyi arkadaş olursa, fakat bir zaman sonra birbirlerinden hoşlanırlarsa ...