on bir -final

1.1K 89 69
                                    

"yani öptüm seni?" demiştim bir milyonuncu kez.

Taehyung ise bıkkın bir nefes verip kafasını sallamıştı milyonuncu kez..

"yani öp-" cümlemi devam ettirecekken Taehyung efendi sözümü kesti, " Jungkook.. hayatım evet öptün sonra da ben öptüm ve hayır bunlar bir rüya değil istersen şimdi tekrar öpebilirim yani." demişti imalı imalı.

Eh bende utanmadan, "öpsene" demiştim göz kırparak.

Taehyung yerdeki minderi tam duvara yaslayacağı sırada, dediğim şeyle minder elinden kayıp yere düşmüştü.

"Jeon Jungkook şöyle şeyler söyleme bir anda." demişti Taehyung. Yahu ne demiştim ki bir kere kendi dediği şey daha ayıplıydı yani.

Ben kendi içimde tartışırken Taehyung tekrar konuşmuştu, "hem okuldayız.. olmaz o yüzden." demişti kesin bir dille.

İçimden, 'ne olmuş okuldaysak' demek gelsede susup tribünlere ilerlemiştim oturmak için.

Taehyung dağılmış olan salonu toplarken bende huysuz huysuz onu izliyordum.

Bazen jeon jungkooklarda üzülebiliyordu evet...

Aslında okulda beni görmeden gelip duruyordu ve bu beni bir müddet sonra kırmaya başlamıştı.

Malum şeyden -sadece minicik bir öpücük- sonra böyle davranması.. şakayla söylüyordu hep aslında, eh bende ciddi ciddi öp deyince hop hemen kaçıyordu.

üç gun geçmiş olmasına rağmen hâlâ ne sevgilim diyordum ne de arkadaşım, yani belli değildi ne olduğumuz.
  
Normalde her şeyi çat diye soran ben klişe olmasın diye, 'biz şimdi neyiz?' diye soramıyordum.

Taehyung işini bitirip yanıma oturmuş daha kafamı çevirip ona bakamadan yanağında dudaklarını hissetmiştim.

Bayık olan gözlerim kocaman açılmış bana sırıtarak bakan Taehyung'a dönmüştüm hızla.

"Tanrım, Taehyung benim elf gözlerim yanlış mı görüyor yoksa? okulda mı öptün beni şimdi?" demiştim.

Taehyung dediğim şapşal cümleye gür bir kahkaha atmış, sakinleştikten sonra elimden tutarak beni ayağa kaldırmıştı
 
"Hayır elf gözlerim yanlış görmüyor, gerçekten öptüm seni."  demişti munzur bir ifadeyle.

Kısık sesle, "keşke hep yapsan." demiştim ama duymamıştı bile.

Beraber çıkışa ilerlemiş, kapının önüne geldiğimizde elini bırakmak için bir hamle yapsam da sıkı sıkı tutmasından dolayı elimi çekememiştim.

El ele kapıyı açıp dışarıya çıkmıştık. Eh tenefüs olduğundan çoğu kisi dışarıda sıcak havanın keyfini çıkartıyorken onları umursamadan büyük çardakta oturan arkadaşlarımızın yanına oturmuştuk bizde.

Her zamanki gibi Hoseok ve Namjoon saçma bir nedenden dolayı kavga ediyorken, onların zıttı olan jimin ve Yoongi birbirlerine bana iğrenç gelen iltifatlar ediyorlardı. Jin ise.. o hep yaptığı gibi gülerek bizden sakladığı kişiyle mesajlaşıyordu.

Yani kısacası herkes farklı bir alemdeydi.

Cebimde oturdugum andan itibaren beni rahatsız eden şeyi almak için elimi cebime atmış ve sabahleyin yemeyi unuttuğum çikolatayı çıkarmıştım.

Cebimde param parca olmuştu ama umursamadan paketini açıp Taehyung'a uzatmıştım.

Beraber kırık parçaları birer birer yemiş en son küçük parça kaldığında Taehyung'a uzatmıştım.

Son parçayı eline alıp dudaklarımın birazına getirmiş ve yememi sağlamıştı.

Ağzımdaki lokma bittikten sonra ise bu sefer dudaklarının üzerinde onun dudaklarını hissetmiştim.

Şu an ne arkadaşlarımızı ne bahçedeki insanları ne de öğretmenleri umursamadan beni coşkuyla öpen adama aynı şekilde karşılık vermiştim.

Ortamdaki sesler kulağıma boğuk gelmeye başladığında jimin'in sevinç çığlığı kulaklarıma dolmuş ama umursamamıştık ikimizde.

Kendimi o kadar öpücüğe kaptırmıştım ki kitabın bittiğinin bile farkına bile varmamıştım...

.
.
.

Helü bu hikayeyi okuyan 3-5 kisi👋
Valla bir önceki bölüme kendimle beraber 5 oy almış cok tşk yani smmsmamsmamssmbs
  Neyse neyse olum ben fic yazip birirdim LAN! Valla alkis bana boktan bir fic te olsa bitti yani..
Yeni bir sey yaziyom -aslinda bisuru sey yaziyom ama olusn- onu da iki gune atip ilk oyu kendim verip sonra tek oya bakip bakip durucam oh kimse oy vermesin zaten tek bana ozele kdksmzkanksjzskdnskdn
Ne bos insanim yaw
Iyy iyicen uzadi hadi bb mk

Yine koca bir samas seyel karsinizda ytttttt

idfc / taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin