Lee Taemin Hakkında bilmediklerimiz

1.6K 16 8
                                    

Oppamı o kadar çok seviyorum ki sizin de sevmenizi umuyorum

-Taemin erken uyandığında ilk Minho'yu üstü açılmış mı diye kontrol edermiş.

-Taemin'den doğum dünü hediyenizi açıkça isteyebilirmişsiniz. Ne olursa alırmış.

-Taemin,Onew uyurken onun eşyalarını karıştırıyormuş.

-Taemin okuldaki arkadaşları tarafından fazla sevilmiyormuş .(nasıl sevmedilerse neyse meyveli ağaç taşlanır diyip geçelim )

-Taemin korku filmlerini seviyormuş.

-Taemin birine sarılmadan önce "sarılabilir miyim?" diye soruyormuş.(tabikide)

-Taemin yetenek sınavını şarkı bölümünün olduğunu bilmiyormuş. Şarkıyı çalışmadan söylediği için tedirgin olmuş.(yinede seçildi çok yetenkli 0.0)

-Taemin yapılan yetenek sınavında DBSK’nin " I believe" şarkısını söylemiş.

-Taemin'in lakabı mantar kafa. Çünkü bir zamanlar saç kesimi aynı mantarı andırıyordu.

-Taemin kız olsaymış kesinlikle Minho ile çıkarmış.

-Taemin futbolda Onew kadar iyi olmadığını düşünüyor.

-Taemin'in babası Tarih öğretmeniymiş.

-Taemin'in sevdiği ders beden eğitimiymiş.

-Taemin salatalıktan nefret ediyor. Özellikle kimbap’ın içindeyse.

-Taemin'in parmak kompleksi var. Parmaklarının kısa olmasından şikayetçi. Fotoğraf çekimi yapılırken ellerinin duruşuna dikkat edin.(sorun değil parmağın kısa olsada seni seviyoruz:) )

-Taemin Emma Watson’ı sadece Harry Potter’da oynadığı için seviyor(key)(bunu duymadan önce çok üzülmüştüm çünkü Emma Watson'la alakam yok hiç mi hiç benzemiyoruz)

-Taemin gece korktuğunda Onew’in yanına gidiyormuş.

-Taemin "maknae" diye çağrılmaktan hoşlanıyormuş

-Taemin'in beğendiği Japon artist Onizuka Chihiro(aslında bu kızı araşturdım o kadar güzel değil tabi ama güzellik görecelidir)

-Bir radyo programında abisinden uzak kaldığı için ağladı(sen ağlama)

-Taemin Key’in çantasındaki çikolataları izinsiz alırmış

-Taemin beyaz gülleri daha çok seviyormuş

-Taemin utangaç kızları seviyor.(bu benim için sıkıntı çok atılgan biriyim)

-Taemin sınavlardan yüksek not alınca eve gidip Key'in üstüne çıkıyormuş.

-Taemin ve Key her zaman beraber anime filmleri izliyor

-Taemin sıkıntılarını Onew ile paylaşıyormuş(genel olarak bütün grup öyle yapıyor çünkü Onew sıkıntılara çare bulmaya çalışıyo ama bütün grubun yükünü alıyo zor iş)

-Taemin böceklerden korkuyormuş(ben seni korurum derdim ama bende korkuyorum)

-Jonghyun belki grubu terk edeceğini söylediğinde Taemin çok kotu bir şekilde ağlamış(sen ağlama)

-Taemin,Onew ciddi olduğu zaman onun garip göründüğünü düşünüyor(tabi liderimiz hep gülerse böyle olur:) )

-Taemin'in lucifer albümünden en çok sevdiği parça "Life"

-Taemin 28 yaşında evlenmek istiyor

-Taemin'nin sabah giyinmesi yaklaşık 5 dakika sürüyor.

Uzakdoğu ArşivimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin