Yönetmen: Shin Tae-Ra
Yayın Tarihi: 31 Mayıs 2012
Dili: Korece
Ülke: Güney Kore
Tür: Komedi
Süre: 110dk
OYUNCULAR
Kang Ji Hwan - Dedektif Cha Chul-Soo
Sung Yu Ri - Moda tasarımcısı Young-Jae
Kim Young Kwang - Han Seung-woo
Lee Soo Hyuk - Top model Kim Sun-Ho
Konusu: Bütün sahip olduğu şey "D tipi" bir vücut ve etrafına yaydığı kötü bir koku olan Cha Chul Soo bir olayı çözmek ve kötü adamları yakalamak için model görünümüne bürünür ve podyumda yer alır.
Şimdi benim yorumuma gelecek olursak...
Bence gayet güzeldi izlediğinizde vakit kaybetceğinizi sanmıyorum. Yani adam Kore'nin Recep İvedik'i gibi çok komik ama küfür etmeyerek komik.Neyse ben nedense evrim geçiren bir karakter olduğunda o diziyi veya filmi seviyorum. Eğer sizde benim gibiyseniz mutlaka hoşunuza gidecektir ama yok karakter baştada gizel olsun falan tarzında seviyosanız ki benim için ikiside olabilir rahatsız olabilirsiniz ama bu film sırf adamın evrimini görmek için bile izlenilir o kadar iyi geçirdi evrimini baştada adam böyle olsaydı belki ilgimi bu kadar çekmezdi ama başta adam çok tipsiz olunca çok iyi dedim evrim geçirince. Dizinin konusuna birazcıkta ben değinirsem kokuşmuş ana karakterimiz bir polistir ve olaylar şöyle gerçekleşir defilerlerde yasa dışı bi şey vardır(izleyince görürsünüz defile yasa dışı değil mankenlerle alakalı) işte bu adamımız ne kadar çirkin olursa olsun bu olayı araştırmak için manken olur. Tabi manken olmak için ilk başta seçmelere girer polis departmanında kim olursa olsun hep bu adam seçilir boyu uzun olduğu için. İlk başta ana kız karakterimiz bu adamın görüntüsü yüzünden kabul etmesede etmek zorunda kalır ama bi şartla o da bu adamın değişmesi şartıyla bu şartı ana adamımızın amiri kabul edince adam diyete girer koşar yemek yemez hatta bi sahne vardı adamın yemek yememesi için kelepçeyle ellerini bağlıyorlardı. Sonuç olarak bence değdi adam büyük bir evrim geçirdi bu tür evrim geçirmeli filmleri seviyosanız bi şans verin derim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uzakdoğu Arşivim
Non-Fictionkore,k-pop,k-drama,anime,diğer uzak doğu dizileri filmlerini paylaşmayı yorumlarımı şarkı sözlerini veya dizide(animede) geçen güzel sözleri koymayı planlıyorum.