Nisekoi

51 2 1
                                    

Evet arkadaşlar bu sefer de bir manga bölümü koymak istedim uzun zamandır yeni bir bölüm koymuyordum çok üzgünüm.
Konusu:Ichijou Raku, Yakuza çetesinin varisidir ancak o, seçkin bir üniversite hayali kuran sıradan bir lise öğrencisidir ve sade yaşamak ister. Ancak Raku'nun Okuluna beklenmedik bir zamanda transfer olan eksantrik kız Chitoge Kirisaki'den sonra, çocukken evlenme sözü verdiği kızı arayan Raku için hayat artık daha karmaşık ve çekilmez olmaya başlayacaktır. Yakuza ve Gangster çeteleri arasındaki savaşı bitirmek isteyen çete liderleri ise klasik bir barış fikri düşünür. Ancak bu fikir de Raku'nun hayatına gem vuracaktır. Sıradan lise öğrencisi Ichijou Raku, eksantrik kız Chitoge Kirisaki ve iyi yürekli çekingen kız Kosaki Onodera'nın Yakuza ve Gangster çeteleri arasında geçen komedi ve romantizm dolu maceralarını keyifle okuyacaksınız.
Bu internetten de okuyabileceğiniz tanıtımı. Benim yorumlarıma ve kısaca konuyu anlatmama geçersek bence eğlenceli bir manga ve iyi haber çevirisi tamamlanmış bir manga☺️. Bu ana karakter Raku'nun bir kolyesi ve anahtarın gireceği bir şey şu an nasıl anlatırım bilemedim resimden bakabilirsin ve bu çocuk küçükken bir kıza söz vermiş ve söz verdiği kıza bu Raku'nun kolyesini açacak bir anahtar vermiş. Söz şu şekilde tekrar karşılaştıklarında evlenmeleri yönünde. Bu geçmiş kısmı hikayenin şu anki kısmında ise Raku artık büyüde ve bir kızı seviyor kızımızın ismi Onedora ve bu kız hallice popüler bir kız da tabi bu şaşırtcak bir şey değil.😂 Neyse tanıtımdan da göreceğimiz şekilde Raku'nun babası yakuza lideri bu yakuza yı tanımlamam gerekirse gangsterin japon versiyonu diyebiliriz sanırım. İşte bu Raku'nun babası yakuza ve bir gangster çetesiyle savaş çıkacak bunu engellemek içinde iki tarafın liderleri anlaşıyo ve Raku ile gangsterin kızı Chitoge sahte sevgili oluyor bu sayede savaş engelleniyor gibi bir şey ama bir bakıyorlar ki Raku ve Chitoge tanışmışlar ve birbirlerini hiç sevmiyorlar bunun nedeni de daha önceden okulda kavga etmeleri. Her şeye rağmen sahte sevgili olma işine başlıyorlar. Neyse daha fazla yazarsam spoiler vermiş olacam o yüzden susuyorum ve yorumuma geçiyorum bence tatlı bir manga ben şu an 83. Bölümdeyim ve kısa bir süredir okuyorum. Bakarsak klasik bir konusu var diyebiliriz yani işte bir oğlan ve bir sürü kız onun peşinde ama bu senaryo beni rahatsız etmiyor nedense herhalde kendimi erkeğin yerine koyuyorum😂 bu tam tersi kız için de olabilir o zaman kızın yerine koyuyorum hoşuma gidiyor daha zevkli oluyo😂😂neyse yoruma devam ediyorum bence Chitoge ile Raku'nun sürtüşmeleri iyiydi ama sonra şu an spoiler sayılır mı bilmiyorum hani tahmin edebileceğiniz bir şey sonuçta o yüzden söylüyorum isterseniz geçin Spoiler: Chitoge'nin Raku'dan hoşlanmaya başladıktan sonra malak Raku'nun hiç bir şey anlamaması beni sinir etti veya Chitoge gibi bir karakterin bu kadar yumuşaması hani bi anda çok yumuşadı azar azar olsa kaldırabilirim:) neyse yine de Raku'yu seviyom dürüst biri.
Devam ediyorum Raku'nun sadece başlarda Onedora'ya bakması sinir etti Chitoge ne yapsa yaranamadı resmen. Raku'nun etrafında o kadar çok kız var ki cidden şaşırtıcı yani hatta manga da resmen playboy gibi gördü Onedora'nın kardeşi ilk tanıştıklarında. Ben şu an mangayı çok kötüledim sanrım ama okumaktan keyif aldığım bir manga şu anda okuyorum zaten sevmesem büyük ihtimalle bırakırdım bu konuda biraz maymun iştahlıyım diyebilirim.
Bence böyle çerez tarzında okuyabileceğiniz bir manga fazla bu tarz bir erkek bir sürü kız mangalarını sevmiyorsanız fazla zevk alacağınızı düşünmem ama onun dışında bu senaryoyu benim gibi seviyorsanız kesinlikle bir bakmanızı öneririm. Böyle bence bir manganız olsun onun yanında okuyun hatta daha iyi olur ben şu an öyle yapıyorum şahsen :) ama bakınca güzel manga güzel.😂😂(neden bu kadar uzattım hiç bir fikrim yok😂😂)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 29, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Uzakdoğu ArşivimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin