2/Otthon

15 1 0
                                    

Aludtam egy kicsit a repülőn ameddig oda nem értem.Kinéztem az ablakon és már láttam ici-ri-pibe a házunk.Tudtam hogy otthon Anya,Camila a húgom,és az idegesítő bátyám fog várni akit nem is szeretek.A bratyómat Ericnek hívják.A húgommal jól meg vagyok,sőt őt még szeretem is anyuval meg csak néha.Volt még egy kis időm leszállásig ezért elkezdtem olvasni.Tudjátok minden idő számít főleg ha egy romantikus könyvről van szó.Szeretem az érzelmes könyveket,de sajnos mivel a kölcsönzés olcsó vagy a régi köteteket ingyen adják oda ezért nincsen sok könyvem.Van egy lista a telefonomban hogy melyikeket  szeretném megvenni,de egyszer elhatározom hogy megveszem de sosem megy mert mindig elcsábulok a külömböző koko fajtáknak.Egyszer csak megszólalt a légiutas kisérő a hangos bemondóba hogy:

-Kedves utasaink!Kérem az öveket becsatolni mert leszállunk.

Bekapcsoltam az övem,ésssss földet értünk.Már láttam Anyut és a húgomat.Ericek nem pillanottam meg sehol,hála az égnek.Tudom nem szép dolog így beszélni a bátyómról,de ha egyszer egy bunkó akkor az nem az én hibám.Mindegy is,térjünk el Ericről.Összepakoltam és leszálltam a gépről.Camila már futott is hozzám,és megöleltük egymást.

-Jajj de jó hogy újra itthon vagy.

-Én is örülök hogy látlak.És egy kis mosolyt sütöttem el neki.

Oda sétáltunk Anyához.

-Szia Kincsem.Rég láttalak.-kezdte anyu.

-Én is lelkendezek hogy itt vagy!-és neki is sütöttem egy mosolyt.

Elindultunk a kocsi felé.Beültünk és anya elkezdte a folytonos kérdéseit

-Milyen volt?Nagyon megijedtem amikor meghallottam hogy 1 nappal korában jösz haza,azt hittem hogy nagy baj van,de a telefonba a hogy is hívták?

-Mark.

-Na igen ő,nem aggódta túl a dolgokat.És voltak helyes fiúk?-Kérdezte kíváncsian.

-Anyaa,mondtam hogy nem leszek szerelmes.

-Jó,tudom de egyszer neked is kell valaki.

-Szerintem hagyjuk ez a beszélgetés.-és ez volt a vég szó.

Folytattuk az utunkat és akkor jutott eszembe hogy kidobtam az ablakon egy csomó pénzt mert a busz jegy amit vettem hogy majd én haza megyek az nem kellet.A francba azt elkölthettem volna cuccra.Haza is értünk.Anyu beparkolt a kis piros fehér ablakos házunk elé.Egy percig sem haboztam kiszálltam le raktam a bőröndöm és rohantam Louishoz.Ő az az ember akit kettős szerepet él az életemben.Az egyik ő adja nekem a drogot.A másik hogy a legjobb fiú barátom.

-Naa csáá csajszi.Rég láttalak.

-Mivan most már mindenki ezt mondja.Amúgy dobjál már meg egy kis Cannabissal meg még adj egy kis Medfedront.

-12.500 lesz.-jelentette ki.

-Teso,nemár le vagyok nullázva.-mondtam neki morcosan.-Szenvedek a hiányában 3 órája.

-Minek szívtad fel ilyen hamar?Amúgy meg azt mondtad hogy a rehab végén kapsz KP-t!Az hol van?

-Kidobtam egy csomó pénzt busz jegyre amit nem is használtam.A többit neked adtam,a másik feléből könyvet vettem.


Kiút a Drog fogságábólWhere stories live. Discover now