4/Buli

9 0 0
                                    

Natenek hosszú listája van mit vár el a nagy Ő-től.Például,nem szereti a szőrt,a picsa nacikat vagy a zokni szandált.Szereti a hosszú selymes hajat,tetszik neki a smink.Mindezt megtalálta Diorban.Le húztam egy-két jó erős felest.

-Csá Louis.Nem tudtam hogy te is itt leszel.

-De itt vagyok,Jézusom veled mi történt?Hallod jól vagy?-kérdezte kétségbe esetten.

De,de ne szaladjunk ennyire előre.Most biztos azt kérdezitek hogy Louis miért kérdezte ezt,mert ti nem tudjátok mi történt ez előtt.Úgyhogy ugorjunk vissza ma 13:12-re.A buli előtt úgy éreztem hogy rettentően fáj a hasam a vesém tájékán,ezért bevettem 10-gramm Cannabist és egy kis speedet abból pedig 15-grammot.Tudom,tudom nem vagyok normális de utána enyhült a fájdalom.Igazából szerintem ennyiről maradtatok le de akkor térjünk is vissza a bulira.Louise leült egy padra,és idegesen kezdte nyomkodni a telóját.Tudni kell Louisnak volt egy barátnője aki állandóan szivatta és nem tudott róla lekopni.Végülis szerintem szerette csak szivatni is szeretett.Mindenközben Dior egy barna hajú férfival táncolt,Nate pedig avval a szőke csajjal mászkált kézen fogva.Egyszer csak Louise egyik drogdíler barátja lépedt be összevert képpel.Konkrétan ömlött róla az elfertőzödött vér.Egy random lány elkezdte hívni a mentőket,mikor Louise egy hirtelen mozdulattal kiverte a kezéből a telefont.

-Te meg mit művelsz?A legújabb Iphone 13 pro max ultrát verted ki.Normális vagy?Mi van ennyire beütött a pia vagy mi?-nyávogta a random csajszi.

-Kussolj!Szerinted miért nem kért tőled senki semmilyen íratott?Vagy például miért nem kérdezte meg tőled senki hogy 16 vagy??Mert a buli egy illegális helyen van.Erre nem jöttél rá?Pedig olyan okosnak tartod magad.

Kiút a Drog fogságábólWhere stories live. Discover now