3/Drog

10 1 0
                                    

Még mondott pár mondtatot Louis,hogy így kéne takarékoskodnom a pénzemmel meg úgy.Igazából igaza van de mindig levesznek a lábamról a más-más fajta kábszerek.Egy egész évi adóságom van neki.

-És milyen volt?

-Semmi különös,holnap egyből mehetek suliba anyám le se szarja hogy én mikor fogok pihenni,mert máma a Nateknél lesz buli,és fix hogy megyek.

-Na jól van én megyek jó bulit,holnapra hozd a pénzt a két kábszerre.-És elment.

-Okés,Szia!

Miközben ballagtam haza egy türkizkék biciklis suhant el mellettem.Szép hosszú szőke haja és aranyos színes ruhája volt.Ritkán mondok ilyet de tényleg cuki volt.Nem tekert olyan gyorsan úgyhogy utána tudtam lopózni egy kicsit.Mentem utána,mikor megállt és bement egy kis fehér házikóba.Nem tartottam vele,vissza fordultam és az otthonom felé vettem az irányt.Amikor hátra néztem láttam hogy engem néz.Bementem a házunkba,mikor meg pillantottam hogy vissza fordul.Nem nagyon érdekelt úgyhogy köszöntem anyunak meg a húgomnak.

-Eric hol van?

-Elment a haverjaival gördeszkázni.-felelte anya.

Kinyitottam a hűtőt és csináltam magamnak egy kis avokádós kenyeret és  bementem a szobámba.Bekapcsoltam a gépem,és folytattam a filmem.Címe:fiúknak akiket valaha szerettem.

Igazából amilyen rossz kislánynak nézek ki annál inkább szeretem a romantikus dolgokat.A z animáció alatt rájöttem hogy az én életem is lehetne ilyen ha letenném a drogot de az sose lesz.El is telt 1-2 óra,és neki álltam nagy nehezen átnézni holnapra az anyagot.Matekot és fizikát kellet csak tanulnom.Hirtelen azon kaptam a fejem hogy már elmúlt 6 óra nekem 7-re kell mennem buliba.Igazából nem ment semmi a fejembe a tanagyagból.Felkaptam egy térdig érő gatyát,hozzá pedig egy márványos pulcsit.

-Elmentem.-kiabáltam.

-Hova,hova?

-Natekhez.

-Nem,nem kisasszony szépen vissza mész és tanulsz.

Nem érdekelt anyám szavai,csak becsaptam az ajtót és elindultam.Útközben megint találkoztam a biciklis csajjal.Meg érkeztem Natekhez.Be mentem és már mindenki részeg volt pedig csak 20 perce megy a buli.Ő itt Dior,Nate ex csaja,mostani csaja nem tudom.Állandóan össze vesznek és akkor féltékennyé teszik egymást mint most.Dior épp egy random pasi ölében ül,Nate pedig egy csajjal csókolózik,amit még nem is lenne sok de a fenekét markolássza.Nate és Dior még 3-dikban jöttek össze,azóta ez megy.Nate sokáig kereste az igazit,és amit kiszúrt először Diorban hogy egy száll szőr sincs rajta mert Nate ezt az egy dolgot utálja a nőkben.

Kiút a Drog fogságábólWhere stories live. Discover now