4

127 21 5
                                    

Sapnap

(tahle kapitola bude trochu jiná než ty ostatní? Trochu spicy? Já nevim ;-;)

Přemýšlím... A nepřemýšlím o životě ale přemýšlím o něm, je krásný a podle mě super kluk. Takže on je taky gay? A ještě k tomu je single? No, možná bych si s ním dokázal představit budoucnost, naší první pusu, jak asi chutnají jeho rty? Určitě jsou sladké, začínám na ně mít chuť... Najednou mě napadlo co by jsme dělali kdyby jsme spolu byli sami u mě v ložnici. V jednu chvíli jsem se tak hrozně zamyslel že jsem ani nepostřehl jak na mě Karl mluví.

"Nicku?" "Nicku posloucháš mě?"
"Co, co?" "Jo poslouchám trochu jsem se zamyslel, co že si to říkal?" Podíval jsem se na něj. On po mně hodil úšklebek ( jakože tohle 😏 chápeme se xd) "A nad čím jsi přemýšlel?" Znovu se mi nahrnulo teplo do tváří. "Aaale to je jedno heh" snažil jsem se z toho vykecat ale moc se mi to nedařilo. "Nicku, mě to můžeš říct, přemýšlel jsi o někom?" "Nebo snad o mně?" A sakra Nicku tak teď jsi v prdeli, řekl jsem si sám pro sebe. "No jasně že o tobě, kdo by taky nepřemýšlel o tak krásným klukovi jako jsi ty?" V tu chvíli jsem si uvědomil co jsem mu právě řekl a dal si ruku před pusu. Zase jsem zrudnul ale tentokrát mnohem víc než předtím. "Ale aleee někdo se nám zamiloval?" No tak to ne on se mnou flirtuje. Tak tohle asi nezvládnu. A taky že jsem to nezvládl, začal se mi dělat menší problém v kalhotách. Rychle jsem překřížil nohy abych to zakril. Doufám že si toho Karl nevšiml. Pak se ke mně Karl naklonil...

Jelikož jsem líný prase tak jsem dlouho nic nevydal takže se omlouvám ale prostě už jsem takovej. Tak pokračování příště ;)

Max <3

Je tu volno? | KarlnapKde žijí příběhy. Začni objevovat