3-ÜZÜNTÜ HİSSİ

12 11 0
                                    

Tekrar merhaba arkadaşlar şu an 3 bölüme geldik diğer bölümler hakkında ne düşünüyorsunuz? Beni takip edenleri ve yorum yapanları hikayenin sonunda etiketleyeceğim.
İYİ OKUMALAR DİLERİM!!! =}

Sizce nedir bu üzüntü? Neler sebep olur? Bize nasıl etki eder? İşte bu bölümde bunları anlatmaya çalışacağım.

Şimdi ilk sorumuzla başlayalım üzüntü yani üzülmek nedir? Üzüntü aslında herkesin bildiği üzere mutluluğun  tam tersidir. Üzüntü insanları biraz olumsuz etkiler. İnsan herşeye sahte gerçek olaylara üzülebilir. Televizyondakiler gerçek olmasa bile üzülebiliriz.Belgeseller hariç tabi ki =>
İnanır mısınız bilmiyorum ama ben küçükken ilk üzüldüğüm şey neymiş biliyor musunuz?  Aslanın ceylan yavrusunu avlamasına üzülmüş hatta ağlamışım. Ne kadar tuhaf ama ben bundan utanmıyorum çünkü dediğim gibi insanların üzülmesi normaldir. Hani her sınıfta vardır. Her şeye ağlar üzülür, birde sınıfın gıcık kızı vardır. En kötü olayda bile etkilenmez ve üzülmez gibi görünür ama aslında üzülür sadece sınıfta otorite sağlamak için yapar ya da zengin bir kızdır ailesi sebebiyledir. Ama aslında oda üzülür fakat belli etmez.
İnsanlar farklıdır herkes aynı duyguyu hissetmez. Biz doğrusunu yapalım insanları üzmeyelim çünkü insanı mutlu etmek kolay olduğu gibi kırmasıda daha kolaydır...
Yani biraz dikkat etmemiz gerekiyor. Hani hatasız olun demiyorum. (zaten olsak bile başka şeylere de üzülür)
Hatasız kul yoktur. Tabi her kul hata yapar diye de gidip herkesi üzmeye de gerek yok bence...=>

Sıra diğer sorumuzda "üzlmemize neler sebep olur?". Aslında üzülmemiz için küçük bir şey bile yeterlidir. Birinin bir yere çarpması, söylediği kelimeler, yaptığı davranışlar ya da doğada yaşanan bazı olaylar...(bu böyle gider)
Hatta küçücük bir değişiklik bile üzebilir sizleri. Ama en çok ne üzer biliyor musunuz?
Hiç ama hiç beklemediğiniz, çok değer verdiğiniz kişilerin size yaptığı kötü davranışlar... İşte buna " sırtından bıçaklanma"    diyorlar. Öyle bir kötü etkiliyor ki insanı etkisi uzun süre boyunca gitmiyor ve sizi öyle üzüyor ki anlatılamaz...
O üzüntü sonradan depresyona ve sonra strese sokuyor. Hatta yaşadıkları stres yüzünden aşırı derece ve istemsizce zayıflamalara yol açabiliyor. Sizce bu güzel bir şey mi? Duyması, okuması, düşüncesi bile kötü.
Bu yüzden dikkatli ve güçlü olmalıyız. Güçlü olaım ki yenilmeyelim, üzülmeyelim, bizi etkilemesin daha doğrusu hayatımızı etkilemesin...

Şimdi ise şu soruda "bizi nasıl etki eder?"  
Öncelikle bu soru sizlere sizi nasıl etkiliyor?

Bu gibi durumlarda üzülme seviyemizde değişince bize yaşattığı durumlarda farklılık gösterir. Fazla üzülmediğimiz olayların bizlerede fazla etkisi yoktur. Orta derece üzüldüğümüz şeyler ise bizlerde odaklanma sorunları ve birazda olsa bizi depresyona sokabilir. Ya büyük üzüntüler işte bunun sonu çok kötüdür. Sizleri uzun süre etkisi alır ve eğer gerçekten kötü birşeyse aklınızdan hiç çıkmaz. Ardından düşünme bozukluğu, odaklanma ve anlama problemleri, aşırı derece stres ve depresyona yol açabilir belkide daha fazlası ben bir psikolog değilim ama bende insanım aşağı yukarı yani neler hissedildiğini nasıl hissetiğinizi tahmin edebiliyorum.(aslında insan olan herkes anlar)
Ama kendinizide yıpratmayın üzülmeyin ağlamayın demiyorum tabi hatta ağlayın dökün içinizi kim ne düşünürse düşünsün boşverin kendiniz için iyi olanı yapın. Sonradanda toparlanmasını bilin ama kendinizi kaldırın.Tek başınıza olmuyorsa yardım alın hiç birşey olmaz.
YETER Kİ SİZ İYİ OLUN...

Evet arkadaşlar umarım beğenmişsinizdir ve size birşey daha söylemek istiuorum biliyorsunuz kış ayındayız kar yağmaya başladı ülkemiz genelinde ve benim olduğum yerdede yağdı dizimi bile geçti sizin orda durumlar nasıl merak ediyorum doğrusu?
Bidahaki bölümde görüşürüz, KENDİNİZE İYİ BAKIN...♡♡♡

HİSLERİMİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin