5-İÇİMİZDEKİLER

14 12 0
                                    

Merhaba arkadaşlar yaşıtlarım ve abilerim ,ablalarım bu bölümde hem kendimden hemde çevremizdekilerin bize nasıl baktıkları o anda nasıl hissettigimizi anlatmak istiyorum tabiki yapabilirsem...
Ben 9. Sınıfa gidiyorum şuan onun için bu bölüme başlarken herkesin tabiriyle "ERGEN"  im bende bunun için eğer sizi kızdıracak bir şey yazarsam lütfen affedin!?
Şimdi başlayalım isterseniz. İyi okumalar!




Ergenlik dönemi psikologlar tarafından belirli bir yaş aralığında yetişkinliğe geçmeden önceki evredir. Evet bende bir ergenim. Aynı zamanda da ben bir insanım duygularım var tıpkı senin gibi ama bu donemdeyken kendimizi bi tık büyümüş hissedip özgürüz gibi geliyor. Ama oyleyiz yani tabi bizi evden kovsun ailelerimiz degilde hic olmassa kiz arkadaslarimizla konusmaya izin versinler.
Çoğu zaman bizi anlamiyor ya da dinlemiyorlar gibi geliyor bana ama bir tek bana mi oluyor bu!?
Annemle anlaşamayıp arkadaşlarımla kardeş gibi olmam karakterimizin bu yaşta oturmasını sanki biz istedik. Arkadaşlarımıza bagliligimiz artıyor ama ailemizden uzaklaşıyoruz.
Aslında uzaklasmiyoruz sadece bizi anlayan kişilerin yanına gidiyoruz hanı derler ya kafa dengim diye biz de kafamızın denk olduğu kişilerle sohbet ediyoruz. Benim şahsen çevrem çok geniş sosyalimdir. Her şeye atılırım okulda şiir yarışması olsun istiklal marşı olsun vb. Ayrıca bir şey daha var o da arkadaşın gibi görünen ama aslında seni çok kiskanan kişi ki maalesef bendede var. Kız başarımı kıskandı hatta bir keresinde biliyorsunuzdur sanırım ERASMUS+ projesi var. Bende ingilizcem idare ediyor dedim mülakata girdim ama baya çok kişi vardı o kızda girmişti a.a ben hiç çalışmadım. Kağıt vericekler yazıcaz sandım ama konuşarakmis meğer. 9 lardan baya giren oldu sonra okulda bir dedikodu yayılmış yanıma gelip tebrikler diyip yüzünü burusturanlarda oldu sevinip içtenlikle tebrik edende. Çünkü giren 9. Sınıflardan sadece ben seçilmişim hatta  hoca acmicakmis 9 lar için ama benim performansımı beğenmiş sonradan gelenler oldu ta bi 2 kız daha geldi. Burda moralimi bozan olay ise kızın ilk başta sen kazandın mı diye sorup kazandığımı  söylediğimde bana sövmediydi. Ne haddine acaba salak!!
Ta bi hocalarım onları takmamak gerektiğini söyledi. Umarım sıkmadım sizi. Bu olaydan sonra zaten şuan hollanda ya gidecem İNŞALLAH!!!
Örnek vererek anlat.ak daha kolay bence. 😉😉
Hayatımız bizim kurallarimiz "my life, my rules" kimse bizim hayatımıza istediği zaman gelip istediği zaman çıkamaz. Sevgili meselesi yani karşıdaki kişi sizi gerçekten seviyor mu emin olun sözüm kızlara özellikle yaşıtlarıma yani erkekler hakimiyet kurmayı severler. Size bunu yapmalarına izin vermeyin lütfen! Sonra biz başka dünyaların insanlarıyız, seni sevmiyorum artık, sen bunu gerçek mi sandan sana aşık olduğumu sandın...
Vesaire vesaire bunları duymak cidden çok ağır gelir insana hele bu donemdeyken öfke kontrolü acayip sıkıntı durduk yere insanları pataklayasim bile geliyor benim bazen yalan yok size dürüst olucam. Bu arada bu bölümü okuyan erkeklere abilerime lafım lütfen yanlış anlamayın evet aranızda gerçekten ıyi olanlar var ama nadiren karşılaşıyoruz onlarla bakın kızlarında hepsi iyidir diyemem ıllaki kötü huylu kızlarda vardır ama bende bir kız olduğum için şuan kızları anlatıyorum yanlış anlamazsınız umarım.🙃😊😊




Evet arkadaşlar lütfen abilerim ablalarım kizdirdiysam affedin ama maalesef ki benim abim veya ablam olmadığı için hic abla abi azari yemedim.Ama çok isterdim bir abim olsun ama napalim kader işte...
Umarım beni anlarsınız seversiniz çünkü ben böyle biriyim...
Adım özlem bu arada antepliyim  söylemek geldi icimden...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 06, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HİSLERİMİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin