Evet aekadaşlar tekrar merhaba bu bölümde insanların kızgınlık hissini anlatmaya çalışacağım. Fazla uzatmayacağım iyi okumlar...
=)
Evet, insan neye kızar? Nedir bu kızgınlık?
Bize ne kazandırır ya da kaybettirir? Bu bölümde bu bölümde bunlar hakkında konuşacağız arkadaşlar. O zaman başlayalım hadi...İlk iki sorumuzla devam edelim. Nedir bu kızgınlık? İnsan neye kızar? Kızgınlık aslında farklı bir histir. Uzun ve kısa sürebilir. Kızgınlık insanlara, olaylara, durumlara veya herhangi birşeye karşı duyduğumuz kin ya da nefretdir kısacası. İnsanlar bir olaya gerçekten hoşlanmadığımız durumlara karşı duyduğumuz kinde olabilir ya da bir insanın davranışına karşı duyduğumuz nefrette olabilir. Durumdan duruma değişir çünkü insanların davranışları farklılık gösterir. Bizimde onlara duyduğumuz kızgınlıkta değişir. Sonuçta karakter meselesi...
Ama karaktersiz insanlarda vardır. ;}
Onlara kızmak gereksizdir zaten çünkü zaten hayatı boşvermişlerdir. Onlara göre hayat boştur, kim ne derse desin onlar için ufak bir önem bile taşımaz. Siz hangisisiniz?
İnsanlar yani bizler bazen küçük şeylere bile kızabilir bazense biriktirir ve bir anda patlarız. Anında patlamak daha güzel olabilir ama gerçekten sinir bozucu bişeyse.
Şu an durduğum yerden abla olanlara sesleniyorum.(Abi olanlarada) Kardeşlerimiz ailemize bazen melek gibi görünürler ama bizi çıldırtırlar ailemizin olmadığı yerde. Bizler kızıncada suçlu biz oluyoruz ama arkanızdayım. Çünkü benim 3 tane kardeşim var. Malesef ki yakında tımarhaneye gidebilirim galiba...
Bunu okuyan anne baba varsa biraz büyüklerede hak verin lütfen!?Abla ya da abi olanlar kardeşleri tarafından çıldırtılanlar burda mı?
İşte kızgınlık böyledir. Bazen uzun sürer bazense kısa. Kısa olması daha iyidir asöında çünkiii;
"Bir müslüman bir müslümana 3 günden fazla küs kalması helal değildir"
HZ. MUHAMMED (s.a.v.)
İşte sebebi yukarda yazılı. Bu sebep müslüman olanlar için geçerli bir durum bence. İlk iki sorumuzun cevabı bu kadardı şimdi diğer soruyada cevap verelim...Diğer sorumuzla devam edelim. Kızgınlık insana ne kazandırır ya da kaybettirir? Şöyle bir bakarsak kızgınlığın daha birşey kazandırdığını görmedim doğrusu. Gören varsa yazsın lütfen merak ederim?
Ne demiş atalarımız;
"Öfkeyle(kızgınlıkla yani) kalkan zararla oturur"
İşte bu yüzden kızgınlık bizlere birşey kazandırmaz aksine kaybettirir. Kızgınlık bir anda yükselince bizim sağlıklı düşünmemize hatta düşünmemize bile engel olur. Bir anda yaptıklarımız geri dönüşü olmayan bir çıkmaza sokabilir bizleri...
Eğer öyle bir hataya düştüğümüz an ise zaten iş işten geçmiştir. Hayatımız eski haline alması zorlaşır bazende asla eskisi gibi olmaz. Düşünün bir yine bir örnek üzerniden devam edelim. Ailenizle bir tartışma yaşıyorsunuz. İçinizde ise büyük bir kızgınlık birikmiş. Ve artık son damla bardaktan düşmüş. Lakin o an ailenize patlıyorsunuz. İşte bunun sonucunda ailenizle geri dönüşü olmayan olması bile çok zor şeyler olmaya başlıyor. Aileniz artık sizle iletişimi kesmeye başlıyor, sizde onlara kızgınlığınızla konuşmuyorsunu. Mutluluğunuzu, üzüntünüzü paylaşabileceğiniz bir anda yanınızda aileniz yok.Bu bir lise mevzuniyeti hatta istediğiniz üniversiteyi kazandığınız anda yanınızda o yaşınıza kadar olan kişiler yok çom kötü bir durum. Umarım kimse böyle bir durumla karşılaşmaz.(Amin)
Bütün iyi dileklerim sizlerle arkadaşlar.
=] :*
:) ;》
Evet arkadaşlar bir bölümün daha sonuna geldik. Elimden geldiği kadar her gün bir bölüm paylaşıyorum. Hatta bu kitabın sonunda farklı şeylerde yazmayı düşünüyorum. Hoşçakalın arkadaşlar kendinize dikkat edin çünki havalar baya soğuk kar yağıyor ülkemizin genelinde üzerinizi sıkı giyinin. Umarım beğenmişsinizdir. Görüşmek üzere!!
=> => => => =>
=) =) =) =) =)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİSLERİMİZ
Short Storyben bu kitapta insanların yaşadığı hisleri anlatmaya çalıştım. umarım severek okursunuz... Ve lütfen takip eder misiniz?=>♡