1-YALNIZLIK HİSSİ

33 15 3
                                    

Tekrar meraba arkadaşlar !!
iyi okumalar dilerim!
=} ♡♡♡

İnsanlar farklıdır hatta bazıları iki yüzlü, insanlar bence bir soyut kavramdır.Çünkü kimse neye benzediğini bilemez.Bir insan iyiyken değişebilir.(ki buna çok kez şahit oldum)
İnsanlar türkçe tabirle özneldir kişiden kişiye değişir. Bazı insanlar vardır hep göz önünde olmak isterler bazı insanlar vardır ki hiç kimse tarafından bilinmek ya da görülmek istemezler.İşte bu duygu ya da his YALNIZLIK HİSSİDİR.

Ya siz hangisini isterdiniz çekinmeyin yazın bu satırların altına...

İnsanlar bazı durumlarda bilinmek bazılarında ise görünmek istemezler bu farklılık gösterebilir çünkü başarılı ya da mutlu hissettiğimiz zamanlar insanlar bizide görsün tebrik etsin bizimde dünyada olauğumuzu anlasınlar isteriz ama kötü ya da insanlar tarafından hoş karşılanmayacak durumlarda veya üzgün hissettiğimizde yalnız kalmak isteriz o insanların bizi görmemelerini isteyebiliriz.Bu doğal bir durumdur aslında işte tamda bu his hakkında konuşacağız yalnız kalma isteği ya da hissi...

Yalnızlık aslında insanlardan uzaklaşmak olarak bilinir. Bu basittir. Bir kalabalıktan uzaklaştığımız zaman yalnız kalmış oluruz ,evet..
Ama insanlar kalabalıkta olduğu haldede yalnız kalabilir.Nasıl mı?
Şöyleki bir insanın bedeni vardır bir de ruhu. Bedenen yalnız kalanlarda vardır ruhen de...
İnsan kalabalıktayken bile ruhu yalnız kalabilir.
HAKSIZ MIYIM?

Bedenen yalnız kalınca insan yanına birisini alabilir o yalnızlığı doldurabilir peki ruhen yalnız kaldığında onu nasıl doldurur?Bu kolay mıdır ruhen yalnız kalmak,dıştan bakınca bedenen yalnızlığın yerini doldurmak kolaydır ama  işte ruhen doldurmak bu çok zordur. O hissi yaşadığımız zaman birisi bizi anlasın isteyebilir ya da düşünmek isteriz. Peki insan neden yalnız kalmak ister, niye buna ihtiyaç duyar?

Bu durum aslında farklılık gösterir insandan insana, durumdan duruma sebepleri değişir.Çünkü her insan özeldir. Senin gibi, onun gibi, bizim gibi...
İnsan ortamdan sıkıldığında yalnız kalmak isteyebilir.Bu ise insanların, ailenizin, etrafınızdaki komşularınızın, akrabalarınızın, arkadaşlarınızın ya da diğer insanların sizden istekleri, beklentileri,umutları ya da düşüncelerinin üzerinize çok baskı uygulanmasıyla sizinde bazen onların istediklerini karşılayamayınca bir üzüntü bir kırgınlık olur buda sizin onlardan biraz olsun uzaklaşmanıza veya onları bir süre duymamaya ihtiyaç duyabilirsiniz.İşte tam burda yalnız kalma isteği açığa çıkar aslında bu durum sizin için bir mola vermeye benzeyebilir. O baskılardan uzaklaşmak onları duymamak size iyi gelir.Kısa bir moladır bu ama bazen buna bile izin verilmez.
Onları dinlemediğinizi düşünürler ya da bu durum hemen saygısızlık olarak da adlandıralabilir insanlar tarafından.Ama bu yanlıştır çünkü dışardan böyle görünebilir ama içerde ne olduğunu kimse bilmez.

HER EVİN BACASINDAN DUMAN ÇIKABİLİR AMA KİMSE İÇERDE YAŞANANLARI BİLMEZ...

Evet insan dıştan mutlu görülebilir peki ya içi yani ruhu nasıldır?

DEVAMINI YAZMALI MIYIM? YORUMLARA YAZIN.Lütfen...♡♡( bu arada MOR VE SİYAH  adlı kitabı okursanız sevinirim. ve takip eder misiniz) :>

Evet, her evin bacasından dumanlar çıkabilir ama bu dumanların nasıl çıktığını ne için çıktığını kim bilebilir ki...
Belki o dumanlar küçük bir kızın hasta olupda başında ısınmayı bekliyor ve ailesi onun için endişeleniyor, belki de tek başına yaşayan bir yaşlı kadının çocuklarını torunlarını beklerken torunları gelince ısınması için yanıyordur ya da o evin annesi yatmadan önce sobaya kömür atmıştır ve o an zehirleniyorladır...
Kim bilebilir ki. Hiç kimse dışardan göründüğü gibi değildir. Bir arkadaşımıza ya da bazı insanlara "NASILSIN?" diye sorduğumuzda "iyiyim"  deyip geçiştiriyorsa inanın ki o kişi dışarıdan iyidir ama dediğim gibi ya ruhu nasıl onun için birine nasılsın diye sorduğumuzda verdiği cevaplara dikkat edelim. Doşardan yalnız hissetmeyebilir bizim sorularımızıda geçiştirebilir ama bilin ki o kişinin ruhu yalnızdır. Gerçekten dikkatlice bir bakın sizce karşınızdaki iyi mi? Bir soruyla geçiştirmeyin dıştanda bakmayın  ruhunada sorun  belki işe yararda o ruhu yalnızlıktan kurtarırsınız. İşte bahsettiğim şeyde bu, böyle bir durumu anlamak gerçektende zordur.Bunu sadece özel insanlar yapabilir.
SENDE BU ÖZEL İNSANLARDAN OLMAK İSTER MİYDİN?EVET, DİYORSAN  HADİ NE DURUYORSUN  ARKADAŞINI AL YANINA SOR ONA GERÇEKTEN İYİ Mİ?



Evet arkadaşlar bu bölüm bu kadardı bidahaki bölümde görüşmek üzere. Okuduğunuz için teşekkür ederim. UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR...😊😊
BY BY...

HİSLERİMİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin