Çok sıkılıyordum. Gece saat 11 di. Ege ye mesaj atsam mı ki acaba diye düşünmedim deil. Ama ya uyuyorsa? Ama uyumasa bile ya E-Spor takımı ile maçtaysa? Yine de yazıcam.
"Aşkım uyudun mu? Veya uyumuyorsan müsait misin🥺" yazdım snapden.
2 dakika geçti ya da geçmedi.
"Müsaitim bebeğim. Bir şey mi oldu? Sen bu saatte uyursun genelde." Yazdı.
"Uyku tutmadıki. Oyun oynuyodum o da sarmadı ben de sana yazdım." Yazdım.
"Ben de yeni yayından çıktım işte daha. E-sporcu olmak zor iş. Ayrıca bizim takımdakiler senle tanımak istio aşkım." Dedi.
"Tanışırım tanışmasîna da...nereden tanışcamki?" Yazdım.
"Discord a gel sen. Dur bekle link atiyim." Yazdı ve link gönderdi.
"Tamam geliorum. " dedim. Ve sunucularına girdim.
"Bu yengeniz işte." Yazdı Ege sunucunun oraya.
"Ooo selam yenge." Dedi biri. Ege nin hep bahsettiği takımın da başkanı olan Efe abi olmalıydî bu.
"Selam:) dedim.
"Ege senin Valorant oynamıyo dedi ama?" Dedi Efe abi.
"Bilgisayar kaldırmioki." Yazdım.
"Olsun seni yine de bedavadan yengemiz olduģun için takıma alıcam." Yazdı.
"C-cidden mi..." yazdım.
"Evet;) sonuçta yengemizsin yani." Dedi.
"Hangi rolleri veiyim Efe abi?" Dedi Ege.
"Sendekilerin aynısını. Sadece Lady yap Gentleman yerine." Dedi.
Baya konuştuk. Saatin kaç olduğunun farkına bile varmamıştım. Sabahın 4 üydü.
"Ben artık uyicam." Yazdım Ege ye snapden.
"Dur bekle ariyim birlikte uyuyalım aşkım." Yazdı. Sonra aradı.
"Geçek olmasa da birlikte uyicaz yani?" Dedim.
"Aynen öyle meleğim." Dedi. İkimiz de uyuduk. İlk önce Ege uyudu. Arafa benim adımi sayıklıyordu. Yicektim ya. Sonra ben de uyuya kalmistım zaten.
Oy ve yorum unutmayın!:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Aşk.
RomanceBi hayat düşünün...Birine âşıksınız...Platonik olmaktan korkuyosundur çünkü bu zamana kadar hep platonik sevmişsindir...Ama bu kez farklı...O çocuk da sana âşık...Sevgilisiniz. Ama dedikodular yüzünden görüşemiorsunuz. Bu da benim hikayem:)