İlk Tek Başımıza Buluşma(14+)

24 7 0
                                    

Annemler evden gidicekti. Bugün Ege ile konuşurken bana demiştiki : "keşke annenler gitse evden aşkım ya evde birlikte vakit geçirirdik." Demişti. Saat akşam 7 olduğunda annemler gitmişti. Ben de Ege yi ariyim dedim.

"Alo aşkım." Dedim.

"Selam bebeğim" dedi Ege.

"Bil bakalım noldu?" Dedim.

"Noldu?" Dedi.

"Şeyyy...annemler evde yok. Bize gelsene aşkım" dedim.

"Harbi miiii" dedi

"Evet." Dedim utanarak. Çünkü bugün konuşurken dediği şeyleri hatırladım. 

***

Ege gelmişti. Biraz birlikte PlayStation oynadık. Sonra benim odama geçtik. 

"Bugün konuştuklarımızı yapabilecek misin aşkım?" Dedi.

"Bilmiorum. Çok utaniorum. Çok erken hem. Ama seni de kırmak istemiorum ve biraz ben de istiorum." Dedim.

"Bence sen hazır olduğunda yapalım. Şimdi istersen sadece üzerime otur falan yani." Dedi.

"T...tamam" dedim utanarak. Beni kendisine çekti ve üzerine oturmamı saģladı. Sonra beni öpmeye başladı. Ben de ona karşılık verdim. Bi insan bu kzdar mı her şeyiule pürüzsüz olurdu. Her şeyi mi mükemmel yapardı. 

"Ne zamandır öpmüyordum seni. Özlemişim dudaklarının tadını," dedi. Sonra bi anda boynumu öptü. Öpmüyordu sanki emiyordu. Ama bu bile beni baştan çıkarıyordu. Sonra beni yatağa yatırdi ve üstüme çıkıp öpmeye devam etti. Ağzımda keşfe çıktı. Dili beni cezbediordu. O kadar iyiydiki her şeyiyle deliricektim. 






*** 





Bu bölüm biraz 14+ oldu. Ama olshn:3 sonraki bölümde görüşürüz

Gizli Aşk.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin