1

59 2 0
                                    

Asırlardır süregelen bir doğa olayı vardır. Her yüz yılda bir doğanın çocuklarından her grubun 1 üyesi doğar dı. Dünyanın neresinde olduğunu kim tarafından dünyaya getirildiğini kimse bilmezdi. Çocuk 18 yaşına bastığında doğa ona bir grup haritası çizer. Grubunun bulunduğu yere ruhsal olarak çekilmeye başlar. Grupların kendi bedensel ve ruhsal özellikleri grubunda oluşan Ritüelle can bulur. Cadılar doğanın çocuklarının sürekli olarak savaş halinde olmasına kızarak bir tılsım yaptı. Tılsımı dört grubun en güçlülerinden olanların kanı ile dondurup saklaması ile doğanın dengesi bozuldu. Aradan yüzyıl geçtiğinde bir gün boyunca güneş hiç doğmadı. O gün her gruptan 5 kisi doğdu. Doğa onlara ortak bir kader ve harita çizdi. Ritüel ilk defa gerçekleşmedi. Doğduklarında gün boyu süren karanlık , güçlerini ortaya çıkardı. Konsey onları bilgilendirdi ve eğitti. Savaş halinde değil barış içinde yaşam öğretildi. Geçmişin gerçekleri hiç birine tam olarak anlatılmadı. Birbirlerinin doğal düşman oldukları bilinmiyordu ama hiç birbirlerine ısınamadılar. Savaş olmasa bile her grup kendilerine göre ayrıldılar. Vampirler ve majiler birlikte clan ve kurtlar birlikte yaşadılar. Fakat aradan yüzyıllar geçmesine rağmen yeni üyeler olmadı. Tılsımın kan ile donuşu bunu engelliyordu. Konsey gruplara tılsımın bulunmasını emretti ama ellerinde ne bir harita ne bir ipucu vardı. Cadı öyle bir büyü yapmıştı ki tılsımın arayışı başladığında doğal düşmanlık Güdüsü baş gösterecekti ve gruplar kendilerini yoketmeye başlayacaklardı. Ve alemler savaşı arayış ile başladı ....

ALEMLER SAVAŞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin