23.BÖLÜM

1.2K 47 22
                                    

Leya'dan

Flashback

Gözlerimi açtığımda Bembeyaz bir odadaydım yattığım yerden doğrulurken karşımdaki televizyon birden açıldı. Sırtı dönük beyaz takım elbiseli bir adam vardı.

- Merhaba Leya. Neden burda olduğunu merak ediyorsundur o yüzden lafı dolandırmıcam. O zaman sana hikayeyi en başından  anlatayım. Bundan yıllar önce  mutlu bir çift varmış ikizleri için gün sayarken doğum başlar ve sağlıklı bir şekilde dünyaya gelirler ama gel gör ki ikizlerden kız olanı o akşam kaybolur. Günler aylara hatta yıllar birbini kovalar kız büyür yeni ailesiyle çok mutludur taki ailesini bir trafik kazasınada kaybedene kadar. Biliyorum kafan çok karıştı. Ama şimdi hepsini tek tek cevaplayacağım.

Anlattığı şeyler kafamı allak bullak etmişti.Bunları bana neden anlatıyordu. Tamam bende ailemi trafik kazasında kaybettim ama bunu yaşayan bir tek ben değilim ki. En önemlisi bu adam kimdi. Söylediği şeyle donup kalmıştım.

-  O kız sensin Leya ,seni kaçıranda annenin peşini bırakmayan takıntılı yıllardır baba dediğin adam.
-  Hayır , bu saçmalık yalan söylüyorsun.
-  Neden yalan söyleyeyim. Boynundaki kolye ona hiç dikkatli baktın mı ?

Yüzüğe dikkatli bakınca 'Derya' yazıyordu. Bazen anneme derya diye seslenirdi. Annem ne kadar kırılsa da mutlaka gönlünü alırdı. Aklıma gelen şeyler ürpermeme neden olurken  gözyaşlarım Yanağımı ıslatıyordu.

-Neden böyle bir şey yapmış ?
-Takıntılı insanların ne yapacağını kestiremezsin . O annene sahip olamayınca ondan bir paraçaya sahip olmak istemiş.

Herşey bir yalandan ibaretmiş. Duyduklarım fazla ağrıdı. Baba diye bildiğim adam meğerse takıntılı herifin tekiymiş. Şuan çığlık atarak ağlamak istiyordum. Yıllarıdır nasıl bir yalanın içindeymişim ben.

- Son bir şey daha . İkizin.. aslında onunla tanıştın . Aynı okulda hatta aynı sınıftasınız.
- Yeter artık bitir şu saçmalığı daha fazla dinlemek istemiyorum.
- Yağız Kılınç. Eminim çok tatlı bir ilişkiniz olacak ha bu arada doğrusu seni tebrik edemeden geçemicem. Ak gibi köklü ve zengin bir ailenin tek veliahtını kendine aşık etmişsin .

Duyduklarım beni yeterince sarsmıştı. Etraf çok hızlı dönüyordu.Daha fazla gözlerimi açık tutamadım.

Sizce bu gizmeli çocuk kim ?
Morlandınız 💜

KARMAŞIK|LÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin