Leya'dan
Uyandığımda başım çok ağrıyordu. Onun hala burda ne işi vardı.Daha ağzımı açmadan odaya Yağız girdi. Yanıma gelip bana sarılacakken engel oldum.
- Leyam biliyorum sinirli ve öfkelisin ama inan hepsinin bir açıklaması var.
Tuana daha fazla dayanamamış olacak ki odadan çıkmıştı.
- Lütfen bir kere dinle eğer anlatacaklarımdan sonra aynı fikirde olursan söz bir daha karşına çıkmayacağım.
- Burda olmaz (Ç)
- Yeter , tamam birazdan bize geçeriz ve ne olup bittiğini en başından anlatacaksınız ama bu demek değil ki sizi affediyorum.
- Tamma o zmana ben çıkış işlerini halledeyim.(Y)Tuana'dan
Yağız'ı gördüğünde canım yanmış gözlerim dolmuştu. Noluyordu bana böyle yoksa gerçekten onu seviyor muydum. Gittiğinde de ağlamıştım ama of. İrkilerek bana soru soran kişiye döndüm.
- Leya iyi mi (K)
- İyi
- Tamam ben yukarı çıkıp bakıcam ( M)
- Neyin var Tuana.
- İyiyim.
- Yüzün hiç öyle demiyor ama.Elini omuzuma koyunca Yağız'ın sesi bütün bahçeyi inletmeye yetmişti.
- Çek o elini.
- Sen kimsin ya Hayırdır.
- Biraz daha o elini çekmezsen katil bir koca olacağım.
- Anlayamadım.
- Diyorum ki karıma bir daha dokunma.Kayra gözlerini kocman açmış bize bakıyordu.
- Oha.
Leya'dan
Odada sessizlik hakimken içeriye Meriç girince hemen gelip bana sarılmıştı.
- Çok korkuttun.
Daha ne olduğunu anlayamdan Meriç odanın diğer tarafına savrulmuştu.
- Ne yaptığını sanıyorsun.
- Sana sarılıp kokunu bile içime çekememişken o hergele sana sarılamaz. Bırak sarılmayı dokunamaz bile. Evet gittim ama zorundaydım . İstersem dünyanın bir ucuna gideyim ama ben yinede dönüp dolaşıp sana gelirim. Benim olana benden başkası dokunamaz.Leya Ak.
- Senin olduğumu da nerden çıkardın.
- Kalbin baş belası seni ele veriyor. Ne kadar hızlı attığını duyabiliyorum peki ya sen.. sen duyabiliyormusun ?Elimi kalbinin üzerine koymuştu.Çok ..çok hızlı atıyordu.
Neler oluyor 👀
Morlandınız 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMAŞIK|LÇ
Hayran Kurgu+ O gün ne oldu Leya . - Seni ilgilendirseydi bilirdin zaten + Seninle ilgili olan herşey beni ilgilendirir. - Oysa ne çabuk unuttun senin için bir hiç olduğumu.