Ne demiştim ben? Ben ne demiştim? Demiştim ne ben? Ne ben demiştim?
"SANA AŞIK DEĞİLİM GERİ ZEKALI BEN,BEN BAŞKA BİRİSİNE AŞIK OLDUM."
Dediğim anda Emre'nin sesi kesildi hemen üzerime tişortümü geçirip dışarı çıktım kapıda bekliyordu."O zaman bu akşam onu da çağır partiye tanışmak isterim elbette."dedi sakin bir ses tonuyla.
Emre? Böyle bir şey dediğimi duydu? Ve sakin? Emre? Galiba çocuğun nöronları hasar gördü.
"Saçmalama bugün parti falan yok."
"Var dediysem var akşam Göktuğ'la seni almaya geliriz saat 22.00'da hazır ol."
"Gerizekalı..."diye söylenip giderken "Söylediklerini duydum Sarışın bu sefer söz veriyorum gayet ilerizekalı davranıcağım sen asıl akşam planladığım şovu gör."
Bir şey demeden çantamı aldım Göktuğ'un arabasını yanında beklemeye başladım.O sırada yanıma kaşar Hande geldi."Ayy Laracığım akşam ne giyiyorsun? Vallahi bütün basketbol cemiyetine haber saldım duyan gelir kesin ayy çok güzel olucak!" Kıza zaten sinir oluyordum,fok balığı gibi hareketleri vardı.
"Bilmem eve gidince bakarım."
"Ayy kızım tasarımcın yok mu senin?"
"Neyse Göktuğ geldi biz gidelim."
"Göktuğ akşam beni alır mısııın?"
Göktuğ sert sert bakıp "Kızım senin vücudunun su olan bölgeleri yerine balgam mı atmışlar?"diyip arabanın kapısını açtı bana 'bin'der gibi kaşlarıyla işaret yaptı.Hemen arabaya geçip telefonu elime aldım.
"Ayy kozoom sonon tosoromcon yok moo? Bu kızın üreme organlarında kesinlikte Fok balığı geni var."
"Lara mal mısın bide şu salağı mı takıyorsun? Tasarımcı ne alaka? Sana en güzelinden bir elbise ayarladım bile ben heheheeyt be karşında yani yanında Göktuğ Civaoğlu duruyor be!"
"Saçmalama Göktuğ ne elbisesi?"
"Sünnet."
"Çok komik."
"Neyse seni şimdi eve bırakıyorum yemek hazırla öküz gibi acıktım.Bende evden eşyalarımı alıyorum hemen gelirim Sarışınım."diyip alnıma bir öpücük kondurdu ve kapıdaki güvenliğe bir şey söyledi.
Hemen içeri girip rahat rahat eşortmanlarımı giydim ve mutfağa koşturdum Göktuğ birazdan damlardı.Buzdolabında dondurulmuş pizza vardı hemen onları halledip yanına da birkaç tane abur cubur çıkardım al sana yemek! Tam o sırada kapı çaldı ve Sırık.
"Ne var be?"
"Ya Laracığım bir kız olarak senin de tercihini almaya geldim sence bu gömleğin üzerine siyah kravat mı yoksa bu çizgili mi hı?"
Hiçbir şey demeden kapıyı suratına kapattım ama saniyesinde yine kapıyı çaldı.
"Ne var lan ne var?"
"Ee seçimini yapmadın sonuçta senin Partin bu yani özenerek geleyim ki senin yanında sana yakışır bir şekilde durayım değil mi sarışın?"
"Pardon da sen ne ara bu kadar haddini aşıp yavşaklık sınırını en tepeye çıkardın?"
"Ohoo sarışın sen de hemen beni unutmuşsun ya."
"Sen tam bir geri zekalısın!"diyip kapıyı yüzüne çarpıp yukarı doğru odama çıktım.Dolabımı açıp mal mal bakındım.Harbiden ben ne giyicektim?!?!? Telefonu alıp hemen annemi aradım.
"Alo anneciğim naber? Sağol bende çok kötüyüm.Ne demek alış veriş yapıyorsun? Anneeeee anneee erkek fatma gibi mi görünüyorum ya? Tabi ki de manyak değilim.Zil çaldı ya neyse tamam yok bir şey.Evet evet Göktuğ benimle kalıyor tamam görüşürüz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2 L.E.M
ChickLitAşk bir sigara benzer sevgili, sana zarar verdiğini hissedersin fakat onu içine kadar çekmeye devam edersin. Aşk da böyledir sevgili, sol tarafına kadar hissetmek istersin. Daha sonra sigaran biter ve onu köşeye fırlatırsın, paketinden yeni bir si...