Konkretan ez a csavo ez nagyon kemeny... Ha nem az ove a vilag akkor senkie.
Visszasetaltam a szobamba majd az ablakomhoz mentem es csak gyonyorkodtem. Mar itt allhatok egy fel oraja amikor is ereztem hogy valami vagy inkabb valaki hatulrol atolel es magahoz huz. Hatra neztem es kicsit meglepodtem.
- Miota vagy ilyen erzelgos? - kerdeztem vissza fordulva a kilatashoz.
- Nem is vagyok erzelgos... - mondta gyerekes sertodottseggel.
- Legalabb magadnak ne hazudj Szepfiu - majd a kezem hatulrol a tarkojahoz vezettem es simogatni kezdtem. Neha neha beleturtam a hajaba is de ezt a folyamatot csak sohajokkal dijazta es folyton csak kozelebb huzott magahoz.
- Ennyire elvezed? - kerdeztem mikozben ujra furtjei koze vezettem ujjaimat.
- El se hiszed mennyire... - nyogott fel minimlaisan - Sosem foglalkoztak velem. - majd folytatta a sohajtozast.
- Hihetetlen hogy nem... Pedig olyan cuki vagy... Vagyis nem marmint de de erted. Ahjjj - mondtam zavarodottan.
Kol csak elmosolyodott majd homlokon puszilt. Mondtam hogy aranyos. Tovabbra is olelgetett en pedig simogattam mert tudom hogy neki ez jo erzes. O a derekamat cirogatta gondolom azert hogy folytassam.
Egy jo ideig csendben alltunk egymast simogatva majd mar csak azt ereztem hogy mindjart elalszok.
- Szepfiu... Faradt vagyok nagyon! - neztem Kolra egy asitas utan.
- En is Kedvesem... - majd felemelt a karjaiba ami mellekesen nagyon jo erzes volt vagy mi? Tehat az oleben vitt be az agyamig majd lefektett ra es betakart. Mindezekutan csak annyira emlekszem hogy ismet homlokon puszilt.
Mikor reggel felebredtem csak azt ereztem hogy a parnam nem egeszen szilard hanem mozog. Nagy nehezen nyitogatni kezdtem a szemeimet persze a nagy fenytol azt se tudtam hol vagyok. Miutan ez meg volt a tekintetemet lassan fentebb vezettem es egy teljes nagysagban levo Kol Mikaelsont lattam. Eloszor megijedtem majd neman figyeltem ahogy alszik.
- Te nezed mikor alszok Kedvesem? - kerdezte par perc mulva mosolyogva.
- Nem, csak most mivel olyan bekesen aludtam hogy nem volt szivem felkelteni Szepfium. - mosolyogtam en is a Mikaelsonra.
YOU ARE READING
Veszélyes Szerelem ~ Kol Mikaelson FF
FanfictionEgy váratlan jövevény érkezik Mystic Fallsban. Ugye eddig te is csak azt tudtad hogy csak egy ősi hybrid van? De most egy új titokra derül fény... Ez a story nem tartalmaz majd ékezeteket, tehát ezért előre is bocsánatot kérek. FIGYELEM: ~Káromkodá...