~
A félig lehúzott redőny éppen eléggé takarta a beszűrődő nap sugaraitól Changkyunt. A békésen szunyókáló alfa nehezen ébredt meg. Szeretett volna még pihenni egy kicsit, de nem engedhette meg magának ezt a luxust, hiszen vártak rá. Felülve az ágyon nyújtózott egyet, egy hosszúra nyúlt ásítást engedett el majd lassan végig vezette a tekintetét a mellette békésen alvó színesbőrű nőn. Veronica testét csak a fehér takaró fedte el. Igazán kimerítették egymást a tegnap este. A fiatalabb férfi feje még mindig sajgott a tegnap elfogyasztott bor miatt, na meg persze egy kicsit be is tett neki az előtte iszogatott Gin Tonic is. A kettő keveréke szép kis fejfájást okozott neki. Lassan feltápászkodott és kiosont a lakásból, miután magára vett valami melegítő féleséget. A hotelen kívülre szokta csak magára uv készült. Sőt még csak nem is gondolkodott azon, hogy mit kellene majd szavakba öntenie. Nem nagyon szerette volna átvenni a céget, de eleget kellett tennie apja vágyának. Az öreg pedig ezt kívánta tőle, így nem tehetett mást, minthogy azt teszi amit elvár tőle. Előre rossz érzés kerülgette amit sajnos a kávé sem tudott enyhíteni. Megállt a hallban és Egy darabig csak bámult maga elé mikor meghallott egy ismerős hangot. A hely tulajdonosa volt az, akivel nem akart találkozni. A tegnap estéje elég hangosra sikeredett így szeretett volna elsunnyogni a férfi mellett teljes csendben. Lerakta az üres poharat a kanapéra majd legugolt mögé és onnan leste őt. Nyelt egy nagyot majd gyors léptekkel indult meg a lift felé, de egy kis lábtámasztó puff elállta az útját. Szerette volna átugrani, de mivel kómás volt nem tudta megugrani az akadályt így egy nagy tanyálás lett az akció eredménye. Épp össze akarta magát kaparni mikor a tulaj megszólította.
- Daniel, örülök, hogy látlak. Gyere csak ide. - intett neki a tulaj, Shownu. Changkyun egy eröltetett mosollyal felállt majd Shownu mellé bicegett. Ügyesen meghúzta a lábát így egy kicsit csálén tudott csak menni, de szerencséjére nem volt vészes. Vigyorogva méregette a mellette állót aki mint mindig most is kirívóan öltözött fel. A mellkasa nagyrésze látszott, hiszen az arany színű ing amit viselt nem volt teljesen begombolva.
- Shownu... Én esküszöm nem kínoztam senkit. - kezdett magyarázatba, de az idősebb megállította.
- Milyen kínzás? Én a lakbérre gondoltam. Két hónapja elfelejted kifizetni mindig.. ez nem lesz így jó barátom. - felelt ami kissé meghökkentette a fiatalabbat. Mindig igyekezett pontos lenni és nem lógni senkinek. Nem tudta elhinni, hogy pont barátjának lóg, nem is kevés pénzzel.
- Esküszöm fizetek.. majd holnap ma még nem áll módomban. - felelt mire az idősebb csak a szemeit forgatta majd ott is hagyta őt. Egy kis kellemetlen érzés maradt a fiatalabban ettől, de Changkyunt ez sem ejtette kétségbe. Amint visszafelé sétált a lakosztálya irányába a kellemetlen érzései nem hagyták nyugodni. Úgy érezte jobb lenne ágyban maradni a mai napon is, csak úgy mint tegnap előtt, vagy az előtt. Eddig is az apjánál dolgozott, és csak akkor kellett bemennie a bankba, ha valami nagyon fontos dologról kellett dönteniük, azonban most neki kell majd ott lennie és eldönteni mindent, bármilyen fajta segítség nélkül. Kicsit félt, hiszen nem érezte magát késznek. Igaz betöltötte a huszonegyedik életévét, mégis kétejek alakultak ki benne a képességei miatt. Sosem volt egy nyugodt ember, sokszor tört már poharat akaratlanul is. Néha nem bírt uralkodni magán és ezzel kicsit le tudta vezetni a feszülséget. Talán több szilánk volt már a tenyerében mint jól megfontolt döntés a fejében, és ez kissé aggasztotta. Mi lesz ha annyira felhúzza egy ügyfél, hogy ő a torkának ugrik? Vagy még rosszabb helyzetbe hozza magát. Türelmetlenségét csak még jobban tüzelte az, hogy alfa volt. Ez a két dolog gyakran jár egymással, de Changkyun esetében talán sokkal több dühvel párosult ez, ami rengeteg kellemetlenséget okozott már a fiatal alfának. Nem egyszer keveredett már összetűzésbe mert meg akarta védeni az igazát. Korábban Shownuval is összeugraszkodott, pont amiatt mert meg akarta védeni a véleményét. Kifogásolta azt, ahogy a szobalányok dolgoznak a szállóban és, azt is, hogy nem cserélnek lepedőt amikor azt ki kellene. Erre Shownu csak annyit mondott, hogy ha nem tetszik neki akkor cserélje le maga. Ez a válasz pedig igazán felhúzta Changkyunt. Akkor még az sem érdekelte, hogy az idősebb egy tiszta alfa, és, hogy tiszteletben kellene tartania a véleményét. Ekkor a fiatalabb elég részeg is volt, így nem félt neki menni a nála sokkal magasabb alfának. Shownu úgy ki is pendetítette mint annak a rendje, de mivel Changkyun ügyesen reagálta le a helyzetet nem dobta ki a szállóból, pedig megtehette volna. Okot is adott rá a fiatalabb, de nem volt szíve kirakni őt. Régóta ismerték egymást, Shownu pedig megkedvelte a fiatal alfát.
YOU ARE READING
Insomnia /Changhyuk ff./
Fanfiction" - Changkyun...azt mondtad, hogy nem érhet az omegámhoz... - vörösödött el teljesen amint felidézte azt a szót. - Valóban azt mondtam volna? - ...." ⚠️Omegaverse alert!⚠️A történet az omegaverzum alaptörvényei alapján lett megalkotva. Minden kar...